Skedsmokorset!

Hvordan går det med dere alle sammen? Her kom lillebror til verden 30.juni. Vi storkoser oss som familie på fire, og lever i vår egen boble hvor vi prøver å tilpasse oss ny hverdag og bli kjent med det nye familiemedlemmet:)
 
Hvordan går det med dere alle sammen? Her kom lillebror til verden 30.juni. Vi storkoser oss som familie på fire, og lever i vår egen boble hvor vi prøver å tilpasse oss ny hverdag og bli kjent med det nye familiemedlemmet:)
Heisann! Gratulerer så mye med en liten prins!:) jeg har begynt å vende meg til den nye hverdagen nå. Han har blitt 1 måned nå og siden det er vår første er alt nytt. jeg kjenner at jeg blir mer og mer rastløs av å være hjemme, så prøver å fylle dagene med å finne på noe. Været er jo veldig opp og ned for tiden.
 
Hvordan går det med dere alle sammen? Her kom lillebror til verden 30.juni. Vi storkoser oss som familie på fire, og lever i vår egen boble hvor vi prøver å tilpasse oss ny hverdag og bli kjent med det nye familiemedlemmet:)

Gratulerer så mye med den lille:dummy: lillemor er allerede 4 uker (shit pomfritt!). Det har vært mye barselbesøk i disse ukene, men i går pakket vi ungene og bagene i bilen og turet avgårde på sommerferie. Er dere med på treff i august (trilletur/lunsj eller begge deler)?:)
 
Takk for det! Vi har kun hatt besøk av de nærmeste familien hittil. Har fokusert veldig på at storebror skal bli vant til den nye tilværelsen før det stormer på med besøk, siden vi her flyttet og det har skjedd så mye i det siste. I tillegg vil jeg nyte dagene med mannen og de to gutta mine før de begynner i ny jobb og ny bhg i august ;) men skal ha litt besøk nå fremover tenker vi. Jeg er gjerne med på treff i august! Skal ha tilvenning i bhg første uka, så må bli etter det for min del da :)
 
Tusen takk for detEr veldig stas! Da håper jeg du er i mål nå eller like der omkring:) Gleder meg!
Heisann! Gratulerer så mye med en liten prins!:) jeg har begynt å vende meg til den nye hverdagen nå. Han har blitt 1 måned nå og siden det er vår første er alt nytt. jeg kjenner at jeg blir mer og mer rastløs av å være hjemme, så prøver å fylle dagene med å finne på noe. Været er jo veldig opp og ned for tiden.
Gratulerer så mye med den lille:dummy: lillemor er allerede 4 uker (shit pomfritt!). Det har vært mye barselbesøk i disse ukene, men i går pakket vi ungene og bagene i bilen og turet avgårde på sommerferie. Er dere med på treff i august (trilletur/lunsj eller begge deler)?:)

Skulle vi prøvd oss på et treff etterhvert eller damer og babyer? :)
 
Noen som vil møtes denne uka? Skulle gjerne slått igjen litt tid på onsdag foreks? ;)
 
Er det bra der? Har vurdert å melde meg på neste selv :)
Jeg synes det var veldig bra:) deilig å komme seg ut og gjøre litt andre ting enn det vanlige. Gutten min syns det var kos med babymassasjen.
Veldig deilig for kroppen å få gjort litt yogaøvelser også. Jeg trener ikke til vanlig.
 
Back
Topp