Bkno5880472
Andre møte med forumet
Jeg er 29 år og dette er førstemann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med flere, bare joine ossSniker littjeg har termin 19 juli og bor i Nittedal på Hagan
![]()
Så koselig! Trives du med graviditeten?Jeg har faktisk vokst opp på Skyset, Hagan!
37 år og førsteHvor gamle er dere?![]()
Jg har gått ut i perm og har begynt å bli veldig utålmodig. Vil så gjerne ha lille nurket ute nå. Men ellers går det greit, blir litt fort sliten og har vondt i bekkenet. Hva med deg?![]()
Jeg er i ganske god form, blir fort sliten, men det må en regne med tenker jeg... Har igjen 2 dager på jobb denne uka, så pån lørdag flytter viblir godt å komme i hus og endelig pakke frem alt av babyutstyr spesielt! Ellers viser det seg at lillebror ligger i seteleie, denne gangen også, så jeg er spent på å komme til samtale på ahus når vi er på plass der, for å avgjøre ang ks eller ikke
![]()
Uffda så kjedelig... Forstår akkurat hvordan du har det! Hvor langt er du på vei nå? Hva sa de på ahus? Og hva tenker du selv? Jeg anbefaler deg å prate med noen du føler deg litt trygg på, lege eller jordmor kanskje som du har kjent lenger enn de du snakka med i dag... høre litt hva de tenker og som kanskje kan hjelpe deg til å bli tryggere på hva du tenker selv..? Har hørt om flere setefødsler i det siste som har gått veldig bra, bare for å trygge deg på det!Har du vært på Ahus og snakket med dem? Jeg var der i dag og det viser seg at den lille ligger feil vei. Merker at jeg er bekymret og redd...