Skedsmokorset!

Bkno5880472

Andre møte med forumet
Hei, jeg er førstegangsfødende med termin i juni. Da jeg flyttet til Skedsmokorset for ikke så lenge siden, lurer jeg på om det er noen her inne fra samme område? Hadde vært supert å komme i kontakt med noen i nærmiljøet:)
 
Vi flyttet nettopp til Frogner/Sørum. Har også termin i juni:) jeg er også førstegangsfødende.
 
Så flott! Hvor bor dere nå? Dere har mye å glede dere til! Må si dere er tøffe som flytter så tett opp til fødsel!
Nå bor vi o Kristiansand, så et stykke unna ;) ja må innrømme at det blir godt å komme i hus, og forhåpentligvis venter babyen i magen til da;) hvor har dere flyttet fra?
 
Så bra! Trives dere? Hvordan har graviditeten din gått så langt?
Vi stortrives!:)
Rolig og fint område. Gleder meg til å oppdra barn her:)
Hvordan trives dere på Skedsmokorset?
Graviditeten har vært grei, alt er jo så nytt første gang. Sliter med bekkenlåsning men prøver å jobbe så mye jeg kan. Hva med deg?
 
Så godt å høre:)
Vi trives også veldig godt. Det er et stille og svært barnevennlig område, og det setter jeg stor pris på:)
Godt at formen er grei og at du holder deg i jobbJeg har også litt problemer med bekkenet, samt ganske så stusselig sovekvalitet, men utenom det er det veldig bra, så har ingen grunn til å klage:) Gleder meg stort til å hilse på den lille astronauten! Vet dere om dere får gutt eller jente? Har dere gjort klart mye til det lille vidunderlige kommer?:)
 
Nå bor vi o Kristiansand, så et stykke unna ;) ja må innrømme at det blir godt å komme i hus, og forhåpentligvis venter babyen i magen til da;) hvor har dere flyttet fra?

Det er et stykke, ja! Vi flyttet fra Rødtvet (15 minutter unna), så ikke veldig langt! Min bedre halvdel er fra Lillestrøm og jeg fra nabokommunen Nittedal, så supert å havne midt i mellom! Er det jobb, familie eller noe annet som frakter dere lenger nord?:)
 
Det er et stykke, ja! Vi flyttet fra Rødtvet (15 minutter unna), så ikke veldig langt! Min bedre halvdel er fra Lillestrøm og jeg fra nabokommunen Nittedal, så supert å havne midt i mellom! Er det jobb, familie eller noe annet som frakter dere lenger nord?:)
Veldig fint å etablere seg midt i mellom da ja :) det er mannens jobb som tar oss dit. I tillegg kommer jeg fra 1 t unna ca, så blir godt å komme nærmere familie også :)
 
Jeg er opprinnelig Jessheim jente, men har bodd 3,5 år i Tromsø. Så da blir det tilbake til gamle trakter
 
Så godt å høre:)
Vi trives også veldig godt. Det er et stille og svært barnevennlig område, og det setter jeg stor pris på:)
Godt at formen er grei og at du holder deg i jobbJeg har også litt problemer med bekkenet, samt ganske så stusselig sovekvalitet, men utenom det er det veldig bra, så har ingen grunn til å klage:) Gleder meg stort til å hilse på den lille astronauten! Vet dere om dere får gutt eller jente? Har dere gjort klart mye til det lille vidunderlige kommer?:)
Vi får en gutt og har termin 12 juni. Nå nærmer det seg :)
Nå føler jeg at vi faktisk har alt klart snart. Må begynne å vaske klærne, sengetøy Osv samt pakke fødebagen men alt er kjøpt inn. Hva med deg?:)
Jeg synes det er utrolig vanskelig å sove om nettene, våkner flere ganger:(
 
Jeg er opprinnelig Jessheim jente, men har bodd 3,5 år i Tromsø. Så da blir det tilbake til gamle trakter
Fint å komme tilbake når en får barn, regner med du har litt familie og tilknytning der siden du er derfra:)
 
Blir en liten gutt her, også! Har termin 23. juniSå godt at du føler du er i ruteVi har også det meste på plass nå. Er så herlig og også så rart å vaske og hente opp så smått tøy☺️
 
Back
Topp