Skal vi skravle???

13 dager er lenge ja, men ikke uvanelig har jeg hørt:-) Utrolig hvor opptatt man blir av avføring når man har barn :flower

Ha ha, bæsj blir man veldig opptatt av:p ja, er visst vanlig når de små får mm, men de andre barna fikk ikke mm så lenge og de bæsja gjer dag også!

Har dere badestol? Anette er så fornøyd med sin, den var verd alle penga:-)
Nei.
Mine gutter spreller altfor mye til slike dingser
Prøvde med T da han var baby men han sprellet seg ut!

jeg har vurdert badestol, men ikke kjøpt det enda. Får se om jeg kanskje river i en sånn når vi ikke kan ha baljen på stativ lengre. Kan jo bli tungt å sitte på gulvet, bøyd over baljen og holde henne!

Skal kjøpe, hadde til Neline også, og den er virkelig verdt penga:p;)

Jeg tror jeg må kjøpe en badestol jeg og, blir rimelig sliten i armen av den badinga.. :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ja, blir tungt og sitte og holde de små, veit ikke med deres, men Emmeth har runda 7 kg nå, så han er i grunn ingen lettvekter:p

Ja, blir tungt og sitte og holde de små, veit ikke med deres, men Emmeth har runda 7 kg nå, så han er i grunn ingen lettvekter:p

Samme her. Men holder han heller enn at han skal sprelle seg ut av og få hodet under vann. Følte vi måtte stå og tviholde på storebroren da vi brukte slikt sete hvertfall.
Nå føles badebaljen for liten fordi Lillebror spreller og strekker seg veldig ut. Men husker fra sist at det går seg til når han kan sitte, og vi har jo badekar og kan bade sammen med han også :D

Det var utrolig behagelig å slippe å holde henne oppe synes jeg, hun slappet mer av under badinga ved å sitte i stolen også så jeg:-)

Deilig det da =)
Lager ikke unger som slapper av jeg :p

Hehe utenom badingen ser det ikke ut til at jeg har gjort det heller :flower
Men når hun er i vannet blir hun helt fasinert, prøver for alle penga å smake på vannet:-)

Hermine tar det også helt med ro i badebaljen, rører ikke mye på seg men sutter på vaskekluten og ser rundt seg:) tror en sånn badestol vil passe henne perfekt! Har lånt badekaret til svigers et par ganger og bada sammen med henne, og da tar det en stund før hun begynner å kave litt i vannet. Men heller ikke da har hun plaska noe spesielt, så er spent på om hun kan bli noe engstelig på babysvømming!

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Det høres herlig ut med rolige badebabyer :p
Han spreller av glede da, heldigvis, og vi merker stor overgang om han spreller fordi han er lei eller redd =)

Snuppa her også er rolig i badet. Ser ut som hun ligger å nyter :) storebror er også veeeeeldug glad i å bade, så glad at han igrunn ikke trenger vann;ImageUploadedByTapatalk1358017227.571017.jpg

Jeg har også lyst til å prøve badebasseng,men kjenner litt vemod også, kroppen er ikke helt som jeg vil:-(

Snuppa her også er rolig i badet. Ser ut som hun ligger å nyter :) storebror er også veeeeeldug glad i å bade, så glad at han igrunn ikke trenger vann;

For en herlig storebror! =)

Ja, så absolutt :D

Nydelig glad gutt:-)

Jeg har også lyst til å prøve badebasseng,men kjenner litt vemod også, kroppen er ikke helt som jeg vil:-(
Det skal man ikke tenke på når man går på babysvømming!!! Husk alle de andre mødrene der har også akkurat født barn ;)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Jeg skjønner hva du mener, men prøv å ikke tenke på det =)
Det er garantert mange andre der som tenker akkurat det samme om seg selv, men veldig sjelden at man ser på andre og tenker slik =)

Back
Topp