Det har vært ganske stille i dag ja, jeg har endelig fått ryddet og vasket i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, la merke til at det var svært lite som har skjedd her idag, og det er jo ikke braMå ha 100 innlegg for og være m videre
hi hi, tipper lillemor er veldig fornøyd m mamma for seg selv
Emmeth har sovet veldig lite idag og generelt veldig grinete idag. Kanskje pga den dårlige natta som var
![]()
oioioi, så lenge har det aldri gått her! Men nå må jeg ta lille snupp med til køys! Skravles i morra!![]()
Ingen bæsj her i dag heller, kun litt på håndkle etter bading![]()
huff ja, det er ikke noe gøy når de er i dårlig humør.Da blir man selv også i dårlig humør, iallfall jeg!![]()
Vi får skravle det vi klarer mot kvelden nå slik at det passerer 100 innlegg idag![]()
neida det går fint! Hermine har vært myyye bedre i magen sin idag nå som hun har fått bare mm i går og idagKun 2 bæsjebleier og ingen trykking og kaving
er spent på natta da, for må mixe mm og mme nå i kveld for å ha nok til henne!
Ja, fikk han endelig til og sovne i stadmåtte puppe han i søvn. Ingenting annet funka, så
ligger nå m Sambo på sofaen og slapper av. Ellers prøver og slappe av, men litt vanskelig når han snorker meg rett inn i øret
![]()
Ingen bæsj på tulla her i dag, kan gå litt annenhver dag, lengste var 7 dager, da kom den bleien![]()
Emmeth hadde visst den bæsjebleien før idag han ogsålengste han har gått uten og bæsje er 13 dager. Synes i grunn det var sinnsykt lenge. Nå som jeg blander mm og MME, så bæsjer han stort sett hver dag
![]()
Hehe huff da, sitter i sofan vi også med hver vår pc. Høres ut som tulla våkner nå, mulig hun skal ha en times fortidlig pupp.
Er på BV via appen, er såvidt jeg klarer og holde øynene åpne. Tenker jeg legger meg strakssom regel sitter jeg på pc og Sambo spiller ps3
![]()