Skal vi skravle???

Blei Castle likevel, ja :smiley-angelic002 Hihi... Jeg pumpa meg for en halvtime sia! Skal straks prøve og få han selveste luringen til og sove:p Vel det er lettere sagt enn gjort med denna jeg har :think005 Han maser og maser om vi ikke skal :downtown :love022 :la eller kose litt som han så fint kaller det døgnet rundt!!!! GAH!!! Og når jeg sier litt sånn halvirritert Nei, så får jeg bare er ikke min feil jeg synes du er sexy da vel, slengt tilbake:confused013 :confused004 Blir ett bad på meg iallfall også mulig senga etter det;) Greit og a tider på pumpingen og;) Jeg har ikke faste tider, men ca hver 2-3 time! Synes du er kjempeflink som pumper deg så mye:D :gen053 :gen053 :gen053

i lige så! Superpumpere er vi :D Prøver å få til 5 ganger om dagen (PUMING altså) :P Har hatt 5 økedager nå, hvor jeg har pumpa hver 2.time hele dagen. Har klart å øke produksjonen fra 120ml på 4 timer til 150ml på 4 timer :D

..ikke lett når mannfolka blir sånn og man ikke har lyst, får så dårlig samvittighet da, samtidig som man ikke kan noe for det :oops:

Sambo sover enten på sofaen eller så sover han på en seng på rommet til Mathea;) Jeg og emmeth sover aleine. jeg orker ikke høre på snorking. Vil :sleep011 i fred når jeg først legger meg;)

Fornuftig, hun sover ikke hvis det er bare han som legger seg?

Oi, det er jo kjempebra da;) :blob3 :biggrin :D :dance008 :cool05 Flink du er:) Desverre skal sambo sove nå, så da må jeg ta Emmeth! Mulig jeg da blir litt fraværende innpå her ikveld:( o_O

Jeg snorker, av og til vekker jg ungen :laughing001

haha, huff da :laughing002

Arg..får ikke til å sitere innlegg med mobilen :angry6

Joda, går fint på min. Bare trykke quote;)

Dum denne mobilen:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

hahaha, Nice! :p
Her legger vi oss samtidig og sammen :) koselig er det! Så deler vi på jobben med å ta snuppa og lufte hund, mate katta og slukke huset + gjøre klar kveldsflaska før vi legger oss :)

...Hermine sovner ikke like fort hvis det er pappaen som legger seg sammen med henne, og noen ganger slår hun seg vrang og setter i å hylvræle fordi det ikke lukter pupp/melk :oops: Så det blir som regel til at jeg steller meg først og tar henne og flaska med meg i senga, og så kommer han etter når han har gjort alle de andre tingene!

hahaha, Nice! :p
Her legger vi oss samtidig og sammen :) koselig er det! Så deler vi på jobben med å ta snuppa og lufte hund, mate katta og slukke huset + gjøre klar kveldsflaska før vi legger oss :)

...Hermine sovner ikke like fort hvis det er pappaen som legger seg sammen med henne, og noen ganger slår hun seg vrang og setter i å hylvræle fordi det ikke lukter pupp/melk :oops: Så det blir som regel til at jeg steller meg først og tar henne og flaska med meg i senga, og så kommer han etter når han har gjort alle de andre tingene!
Disse bebisene vet hvordan de vil ha det;)

ja det er sikkert! stakkars pappaen som så gjerne vil roe henne ned og legge henne, og så vræler hun av fulle lunger helt til jeg tar henne...da blir det umiddelbart stilt og så smiler hun bare til pappaen! Trollungen vår :rolleyes:

ja det er sikkert! stakkars pappaen som så gjerne vil roe henne ned og legge henne, og så vræler hun av fulle lunger helt til jeg tar henne...da blir det umiddelbart stilt og så smiler hun bare til pappaen! Trollungen vår :rolleyes:
Ikke så lett for han heller da nei forstår jeg:eek:

da skal jeg ta med meg et overtrøtt minitroll og labbe til køys! Skravles i morra jenter! :)

Sov godt:)

Nattinatt:) legger meg straks jeg også:):) Kjenner det skal bli godt og sove litt nå i grunn:p

Tror jg skal gjøre det samme:)
God natt alle sammen!

Jeg kan være med og skravle. Ser på tv med bv appen. La lillemann i 8 tiden, men han våkner snart tenker jeg.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using BV Forum

Back
Topp