Skal vi skravle???

Skravlefrøkner!! Må jo lese en halvtime for å få med seg alt ;)
Dere får sove godt alle sammen.. Nå er det like før jeg skal ta med meg snuppa opp også. Hun skal bare få en flaske til først.. Nå sitter jeg å prøver den nye pc'n til sambo (han MÅTTE ha ny pc for å skrive på master'n såklart), og jeg blir helt forvirra :confused013 . Jeg har bare sett på bv på mobilen den siste tida jeg.. Tror egentlig jeg skal holde meg til det også, selvom det er litt lettere å skrive lange innlegg her da!

Hellu jenter! Hatt tupperware selskap her hjemme i kveld! Men nå er det bv tid!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det gjorde det, hehe ;-) klarte det akkurat!

Måtte ha litt tv-tid med mannen jeg, før vi la oss :)
Usikker på om Lillebror våkner nå eller om han sover litt til...
Tror jeg skal køye for å hvertfall få sovet litt før mating.
Tror vi driver med økedøgn gitt.

Måtte ha litt tv-tid med mannen jeg, før vi la oss :)
Usikker på om Lillebror våkner nå eller om han sover litt til...
Tror jeg skal køye for å hvertfall få sovet litt før mating.
Tror vi driver med økedøgn gitt.
Å nei, økedøgn er slitsomt:( koselig og se tv m mannen da:)

Når slutter de å ha økedøgn, kan det være helt til de er 6 måneder?

Når slutter de å ha økedøgn, kan det være helt til de er 6 måneder?

Har lest at det mest krevende økedøgnet er rundt tre mnd. Er nok økedøgn senere også, men forhåpentlig ikke like merkbart og krevende

Går fint her da, men merker at han dier oftere og at jeg er såååår...

kanskje det var det Hermine holdt på med rundt 3 mndr da hun amma annen hver time på natta i 3 uker :confused:

Mulig det, husker det godt fra sist også, at det tok helt av.

Vært vill noen dager berta her også, men bruker skjold jeg da:-) Ser ut til at det har roet seg idag,

Jeg har pumpa hver 2.time i 5 dager for å øke produksjonen selv. Og jammen klarte jeg det ikke, klarte å øke fra 120ml på 4 timer til 150ml på 4 timer :D

Jeg har pumpa hver 2.time i 5 dager for å øke produksjonen selv. Og jammen klarte jeg det ikke, klarte å øke fra 120ml på 4 timer til 150ml på 4 timer :D

Så bra, godt jobba!:-)

Så godt jobba :)

storfornøyd ja! Idag har jeg vært på farta og ikke fått pumpa på 5,5 timer, hadde da 200ml på en gang :P

Hehe det var bra :-)
Har badet i dag vi.
Det var ikke så mye folk, men voldsomt mye lyder og Lillebror ble veldig stresset. Så vi dusjet og gikk ut i hallen igjen og så på T og mannen før vi dro :)
Nå har vi spist taco og ser barne-tv.
Etter legging av T skal Lillebror og jeg til søs og se Idol!
HN har sovet lenge nå etter badingen så jeg tipper han vil være litt våken etterpå, like greit å ta han med da :)

Jeg synes også det er så deilig å kunne dra steder og bare ta babyen med seg :) Fordelen med å ha liten baby er jo at de sovner uansett hvor de er :D
Jeg sitter nå med pumpa igjen :p Hermine er på badet med pappan og får kveldsstell, hører bare hun hviner og hyler av glede der nede :rolleyes: Hun elsker å ligge i barstumpen på stellebordet!
Jeg er stuptrøtt så vil helst snorke litt, men må ut å kjøpe babydyne til hytta o_O Ikke så lyst til å kjøre ut nå menmen, vi skal reise på hytta i morra formiddag så må få kjøpt dyne og sengetøy til å ha der nå i kveld slik at jeg får vaska opp sengetøyet til i morgen! Tenkte jeg bare skulle kjøpe juniordyne med en gang til å ha på hytta. Dette er første gangen vi skal dit siden Hermine ble født, så vi er ikke såå ofte der ute. Synd å bruke 500kr på ei dyne som kanskje blir brukt 4-5 ganger. Like greit å kjøpe noe hun kan ha i flere år da! :)

Endelig kan jeg sette meg ned og pumpe og skravle litt m dere herlige jenter;) sov til halv 2 idag;) så har vært fullt kjør etter det m rydding og besøk;)

tydelig at alle har vært bissi idag, har vært lite skravling her idag! I går skreiv jeg ca 90 innlegg :oops: Mannen min kommenterte at det burde være ei varsellampe hos administratorene til babyverden som sendte bekymringsmelding til barnevernet når en bruker skreiv mer enn 100 innlegg på en dag :P
Men idag har jeg bare skrevet 10-15 innlegg, og har hatt en meeeeget fornøyd baby ;)

Back
Topp