Skal du på tidlig ultralyd?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Jeg har egentlig ikke tenkt noe på det ... Har lyst på 3D ultralyd en gang denne graviditeten :D
Men tror ikke det blir noen UL før det som blir satt opp da. :)
 
Skal på TU da jeg føler at det er for godt til å være sant trenger å se den lille i godt behold, spesielt før jeg forteller storesøster noe☺
 
Vi var på TUL ved 8+3.. Det var magisk :shy:
 
ja om 11 dager, da er jeg 7+5 :)
 
Var på TUL ved 5+5 for å bekrefte, samt se at det lå riktig. Så et blinkende hjerte.
Vurderer ny TUL rundt uke 12. Er 10+0.:)
 
Skal på TUL neste uke, da er jeg 8+1, synes at tiden frem til ul har gått så sakte, så den siste uken snegler seg vel avgårde den også:p
 
Vi skal til to tul: en 7+1 bare for å se om alt er normalt (ivf-klinikken tilbyr dette som en del av pakka så hvorfor ikke) og fosterdiagnostikk en gang etter der.
 
Var heldig og fikk en kollega til åta en kjapp kikk for å se at det var liv, og antall.
Veldig glad for å ha fått bekreftet at det var en der inne, og at alt ser fint ut, før ungene får vite noe.
 
Skal nå på torsdag! :D
 
Var på ny ultralyd i dag og fikk se en liten minibaby på 29 mm. Lille har vokst som den skal, ble målt til 9+5 som stemmer på en prikk i forhold til el. Fikk med bilde, men han zommet så mye så bildet ble ikke så bra. Den beveget mye på seg og hjerte mitt smelta helt❤️
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    31,6 KB · Visninger: 8
Jepp. Var når jeg fant ut jeg var gravid da jeg ikke ante hvor langt på veg jeg var. Å skal nå neste uke for å sjekke at alt er fint etter vi tok ut spiralen og får å se en gang til hvor langt på veg jeg er:)
 
Skal på TUL i neste uke når jeg er 12+6 hos ultralydjordmoren i Sandvika. Veldig spent, har aldri vært der før, men har lest veldig mye positivt :)
 
Har akkurat bestilt time neste onsdag. Er da 11+5. Synes ting virker for godt til å være sant, så tør ikke glede meg før vi har sett..tror dette blir en lang og nervepirrende uke.. :nailbiting::hilarious:
 
Vært to TUL, en for å bekrefte og enda en for å være sikker før man har fortalt folk. Skal på ultralyd igjen i uke 15 for å se om vi kan finne ut av kjønnet tidlig.
 
Var først i uke 8 for å få bekreftet liv, og så i uke 13 for å se at alt så fint ut og at det utviklet seg riktig. Fikk da, som en bonus, også vite sannsynlig kjønn - det hadde vi ikke regnet med :Heartblue
 
Back
Topp