Tusen takk!Spennende, masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Spennende, masse lykke til
Jupp - til mandagJeg føler meg forsiktig optimist, og får tidlig ul på sykehuset.. skal dit i uke 7!
Du også regner jeg med?
Jupp - til mandag
Veldig spent - går jo på ovitrelle og lutinus nå så kroppen kan like så greit være kunstig gravid som ekte...
Tusen takk. Kjempe stas. En liten bønne på 7mm med et hjerte som banket ❤Masse lykke til
Jupp - til mandag
Veldig spent - går jo på ovitrelle og lutinus nå så kroppen kan like så greit være kunstig gravid som ekte...
Tusen takk. Kjempe stas. En liten bønne på 7mm med et hjerte som banket ❤
Alt virket normalt på dette stadiet, men er ikke så mye de får sett ennå. Veldig stas siden jeg ikke føler meg gravid
Ikke pga lutinus, men ovitrelle.. ovitrelle er jo hcg og slår ut på testerHva mener du med at kroppen kan være kunstig gravid pga. Lutinus? Dette hat jeg ikke hørt noe om, kun at Lutinus kan forsinke mens et par dager..
Ikke pga lutinus, men ovitrelle.. ovitrelle er jo hcg og slår ut på tester
Vel, man får jo symptomer fra lutinus og hcg fra ovitrelle så...Vet at Ovitrelle kan slå ut ja. Ut i fra innlegget virket det som om det gjaldt begge medisinene, derfor forvirrende
Vel, man får jo symptomer fra lutinus og hcg fra ovitrelle så...
Jeg har bare antatt og lest jeg altså. At siden jeg tar medisiner som nevnt så vil ikke kroppen sette igang en spontanabort på eget initiativ liksom. Mulig jeg har feil da men det er jo bare fint detI brevet mitt de St. Olavs står det kun at de kan forsinke mens noen dager, men da står det nok i medisinpapirene i eska (som jeg ikke har lest på)
Lutinus er progesteron, progesteron er det man får symptomer fra .. ovitrelle(hcg) gjør at kroppen opprettholder progesteronproduksjonen.Javel. Hva slags graviditetssymptomer er det Lutinus står for? Selv sluttet jeg for snart ei uke sia, men interessant å vite likevel.
Det er litt forskjell på person til person og protokoller.I brevet mitt de St. Olavs står det kun at de kan forsinke mens noen dager, men da står det nok i medisinpapirene i eska (som jeg ikke har lest på)
Det er nok riktig når du bruker ovitrelle.. hadde du bare brukt lutinus er det litt mer enten ellerJeg har bare antatt og lest jeg altså. At siden jeg tar medisiner som nevnt så vil ikke kroppen sette igang en spontanabort på eget initiativ liksom. Mulig jeg har feil da men det er jo bare fint det
Lutinus er progesteron, progesteron er det man får symptomer fra .. ovitrelle(hcg) gjør at kroppen opprettholder progesteronproduksjonen.
Det er litt forskjell på person til person og protokoller.
Joda, individuelle forskjeller på kroppene våre er det Det universelle informasjonsskrivet fra St. Olavs nevner altså ikke dette med falske symptomer pga. Lutinus.
Har du fått time til TUL forresten?