Skal dere vite?

Vi skal ikke vite, satser på at det blir en bra motivasjon på slutten av fødselen =D
 
Det kan fort være en jente nå. Vet om to som fikk tre gutter og så en jente

Seriøst? Jeg har googlet alt av statistikk osv på temaet...og har lest at det er større sannsynlighet for gutt etter tre gutter. Jeg må nok innrømme at det hadde vært litt stas med en jente
 
Jeg klarer ikke å bestemme meg! Skal på oul i slutten av januar så har heldigvis litt tid å tenke på:)
 
Vi vil vite! Jeg har en sterk følelse på at det er ei lita jente av en eller annen grunn... Så det blir spennende å se da!
 
Vi vil vite! Jeg har en sterk følelse på at det er ei lita jente av en eller annen grunn... Så det blir spennende å se da!
 
Jeg er alt for nysgjerrig til å la være *hihi*
 
Jeg skulle så ønske jeg var en sånn kul dame som klarte å vente. Men det er jeg dessverre ikke. Imponert over dere som får det til! Jeg har ikke behov for å vite med tanke på innkjøp, er bare aaaalt for nysgjerrig.
 
Vi har ikke diskutert det enda. Vi ville ikke vite det de andre gangene, men pga hyppige kontroller på de to forrige, så var det vanskelig å unngå å ikke få vite det på slutten.

Jeg tror det blir gutt, da ;)
 
Om de ser det på oul så vil jeg vite det. Men kommer ikke til å betale for ekstra ul for å få vite det.
 
Har veldig lyst å vente, men vet at jeg kommer til å sprekke på oul å spørre...
 
Back
Topp