Skal dere vite?

I tankene vil jeg vente men klarer nok ikke:) dette er samboerens første barn så tror nok ikke han kan vente.
 
Ja! Jeg må vite, jeg er så nyskjerri :p
Jeg vil gjerne ha rosa eller blå vogn ut i fra kjønn :)
 
Vet egentlig ikke om jeg vil vite det eller ikke, men jeg tror at jeg kommer til å få en gutt, uten å egentlig ha noen grunn til å tro det. Jeg kommer til å handle inn mer nøytrale farger på alt, så det spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller en pike. Kjæresten får bestemme om vi skal vite kjønn eller ikke når den tid kommer. :)
 
Jeg har veldig lyst å la det være en overraskelse, men vet ikke om jeg klarer å vente. Mannen har nok mer tålmodighet enn meg der, men han vil nok vite det når vi står der på ul :p Og det er jo veldig kjekt å vite om det blir gutt, da har vi litt å handle ;)
 
Vi skal vite. Jeg opplever at det blir litt mer virkelig når jeg vet kjønnet, ble ihvertfall sånn med førstemann :)
 
Tenker at jeg ikke vil vite, men det er det jeg tenker NÅ ;) jeg er altfor nysgjerrig så tenker nok noe helt annet når oul nærmer seg :)
 
Vi valgte å ikke vite forrige gang! Det er jeg veldig glad for, det var jo veldig spennende når fødselen var i gang og når ungen var født, var det mannen som kunne fortelle meg at det var en jente :D Når det gjelder klær så får en jo sa mange gaver at selv om jeg ikke hadde ett eneste rosa plagg, så fikk vi så mye rosa klær at snuppa rakk nesten ikke å bruke alt før det ble for lite. :p Denne gangen vil mannen vite, men ikke jeg. Jeg likte å ha den spenningen ;)
Vi får se hvem som får viljen sin etter hvert :p
 
Tipper at vi kommer til å vite det her, da det er første til både meg og samboeren :)
Er jo litt greit i forholdt til utstyr og klær, selv om jeg vet med meg selv at jeg kommer også til å være litt nøytral på det ;)
 
Jeg vil i alle fall vite:) tror nok vi skal det.
 
Har ikke bestemt oss :) sist visste vi ikke, det var spennende :) å det var jo gøy når folk kom å tippa hva det var :) å under fødsel fikk jeg ekstra energi, fordi jeg var så nyskjerrig :p "uuuut! Nå SKAL jeg vite det! :p så tror det blir det samme denne gangen:)
 
Har en gutt og en jente fra før og kunne tenkt meg å ikke vite denne gangen, men er altfor nysgjerrig og kommer aldri til å klare å la hver å vite kjønnet. I tillegg synes jeg det er praktisk med tanke på innkjøp osv.
 
Jaaa vi vil vite, gjerne allerede igår skulle vi visst det haha :p
 
Vi har ikke diskutert det, men jeg tror vi vil vite det.. Har to jenter fra før og jeg tror mannen er veldig ivrig etter å vite om han kan lage gutt :p
 
Vi skal vite så lenge det synes på ul :)
 
Vi vil vite!:)
 
Back
Topp