Skal dere vite?

2små og huleboer

Glad i forumet
Kanskje litt tidlig for mange å tenke på enda, men vil dere vite kjønn før babyen er født?

Denne gangen har vi valgt å pine oss igjennom hele svangerskapet uten å vite hva det blir!:-D Vi er ganske innstilt på at det blir jente denne gangen også, siden damene i min familie bare får jenter. Så blir veldig overrasket om det skulle vise seg å være en gutt :-O
 
Ja vi har sagt at vi vil vite :) er vår første så tror ikke vi klarer å holde oss, hehe.
 
Jepp, vi skal vite. Mye bga vi har alt etter Dattern vår, og lite til gutt da alt er nesten rosa. Spes klær, senge tøy osv osv ;) Har ca 30 esker med tøy fra 0-5år, nå bruker 4-åringen 6 år i klær, så vi får nok en til som vokser fort i høyde;)

Men vi tenkte heldigvis på videre fremover med de store tingene vi kjøpte, det er mørkt/lyst og kan brukes av begge. Så vogn, vugge, seng og stellekommode står her :)
 
Hehe..jaa det er helt sikkert at vi skal. Nysgjerrigper en og to her altså :D kjenner jeg nesten tripper nå så det blir noen lange uker fremover :D hehe!
 
Jeg har litt lyst til å la være, mannen har lyst til å vite. Regner med at nysgjerrigheten min tar overhånd, så vi blir nok å vite det. Dessuten har vi jente fra før og masse rosa. Greit å vite om vi skal handle inn noe nytt ;) ;)
 
Kanskje litt tidlig for mange å tenke på enda, men vil dere vite kjønn før babyen er født?

Denne gangen har vi valgt å pine oss igjennom hele svangerskapet uten å vite hva det blir!:-D Vi er ganske innstilt på at det blir jente denne gangen også, siden damene i min familie bare får jenter. Så blir veldig overrasket om det skulle vise seg å være en gutt :-O
Mener jeg har lest en plass at det er mannen som "bestemmer" om det blir jente eller gutt, så hvem vet? :) :) :)
 
Ja det skal vi :) er kjempe nysgjerrig på hvilket kjønn vi skal diskutere navn til ;)
 
Ja det er sant, egget er vel x uansett, mens sæden kan være x eller y. Men både mamma og tanta mi har mista når dem var gravid med gutt, mens grandtanta mi fikk en veldig syk og prematur, som heldigvis er en unge flott herremann idag :-D. Men man skal aldri si aldri, hadde vært artig og bryte jente "tradisjonen" i familien :-D
 
Har lyst å ikke vite. Er ikke så tilhenger av rosa/blå uansett. Men spørs om vi greier å la være...
 
Ja d MÅ vi vite, mannen hadde nok greid å la være men jeg er verdens mest nysjerrige vesen når det kommer til slikt :p greit med tanke på navn også, klarer aldri å bestemme meg så trenger god tid :p
 
Vi skal vite :)
 
Har egentlig lyst til å vente til fødsel. Men må vel bare innse at jeg er alt for nysgjerrig:p Så blir vel at vi vil vite på ul. Er jo praktisk å vite også:)
 
Back
Topp