Skal dere vite?

Ja, begge er like nysgjerrige her! Er første for begge og syns ikke tia får fort nok før vi får se hva det blir :)
 
Har egentlig lyst til å vente til fødsel. Men må vel bare innse at jeg er alt for nysgjerrig:p Så blir vel at vi vil vite på ul. Er jo praktisk å vite også:)

Samme her, hadde vert så kult å ventet til fødselen men her og tar nyskjerrigheten overhånd tenker jeg
 
Vi vil la være å vite, tror det kan være en ganske greit motivasjon på slutten av fødselen ;)

Spørs da når man er på OUL, noen ganger kan man jo ikke unngå å se det, men vi skal nok si ifra før showet begynner at vi ikke vil vite så kanskje de kan unngå de mest eksponerende vinklene ;)
 
Vi vil vite ja...mest av praktiske grunner, åsså gleder jeg meg til å begynne å tenke på navn :)
 
vi begge vil vite :)
 
Jeg hadde ikke lyst til og vite det men samboeren vil gjerne vite det og det blir ikke aktuelt at en vet og den andre ikke :p
 
Vi skal ikkje vite :D vi har en av hver fra før så syns det e spennende :)
 
Er altfor nysgjerrig til å ikke vite, også er det praktisk, men det spørs om vi sier det til noen. Er redd vi får altfor mye sukkersøtt hvis jente og blått hvis gutt. Har ikke lyst til å fargekode ungen.
 
Vet egentlig ikke om jeg vil vite det eller ikke, men jeg tror at jeg kommer til å få en gutt, uten å egentlig ha noen grunn til å tro det. Jeg kommer til å handle inn mer nøytrale farger på alt, så det spiller ingen rolle om det kommer en gutt eller en pike. Kjæresten får bestemme om vi skal vite kjønn eller ikke når den tid kommer. :)

Quoter meg selv :D Kjæresten har bestemt at vi skal vite det, så da blir det sånn. :)
 
Ja:):)
 
Ja :)
 
Jeg vil gjerne droppe å vite kjønnet. Jeg tror det blir ei lita jente, men håper det blir en liten gutt. Vi får se. Mannen min vil gjerne vite det, mulig jeg sprekker også.
 
Back
Topp