Skal dere vite kjønnet?

Har veldig lyst og vite det, men med dei to andre har dei ikkje kunne sjå kva kjønn det var[emoji50] forrige gang var eg sikker på at det var gutt, men så var det jente. Blei litt sjokk!
 
Vi vil vite. Er vår første, og vi tenker begge at å møte den lille for første gang blir en stor nok opplevelse, selv om kjønnet ikke blir en overraskelse. Vi skal ikke på 3D, og da kan man vel ikke være 100% sikker uansett.

Ser vi ikke kjønnet på ul, så klarer vi nok å vente. Men, jeg tenker allerede på den lille som ei jente. Har ingen grunn til det, så det kan jo like gjerne være en gutt. Derfor håper jeg vi får se på Oul :)

Når det gjelder klær er vi begge kjønnsnøytrale. Håper vi klarer å beholde det når vi vet [emoji5]
 
Neeeei. Håper jeg klarer å la vær, eller at det ikke vises veldig tydelig.
 
Jeg har ikke lyst til å vite kjønn, mens mannen vil. Lurer på om vi klarer å få det til, slik at han får vite og jeg ikke? Han er god på hemmeligheter, men så spørs det hvor mye masing det blir fra meg i svake øyeblikk. :hilarious:
 
Vi vil også vite! Min fastlege presterte å fortelle med under ul i dag at Joda dettte så ut til å bli gutt uten å spørre om jeg ville vite enda, hadde jo et ønske om at jeg og mannen skulle få nyheten sammen på oul :banghead: men han unnskyldte seg etterpå og prøvde å forsikre meg om at han kunne bare si det sånn 50/50 for det han så mellom beina på babyen kunne være navelsnoren også XD
 
Vi skal også vite det[emoji6] føler egentlig at det er en gutt der inne[emoji12] blir spennende å se[emoji4]
 
Jeg skal på tul på mandag for å vite kjønn. Klarer ikke å holde meg!
 
Føler det er en evighet til vi får vite på OUL 23 OKT. Gleder oss veldig til å finne ut hva vi får [emoji4]
 
Vi vil vite det:) Er for nysgjerrig til å ikke vite det.
Jordmor på TUL antok det var jente :)
 
Vi vil definitivt vite, men er glad til så lenge barnet er sunt og ved god helse! [emoji173]️ alle i min familie tror det blir gutt, men vi kjøpte en brukt vogn som tilfeldigvis er blå, så vi får sikkert en jente [emoji13]
 
Vi skal på «kjønn scanning» privat på tirsdag..kan nesten ikke vente..håper å få roet nervene litt og få vite at alt er bra(igjen)..blir litt mer privat ul denne gangen,men syns også det er verdt pengene«3
 
Skulle jo i utgangspunktet ikke vite d,men nå får vi ul hver mnd fremover,å da skal d bli bra hardt å ikke vite d [emoji51][emoji85]pluss at "alle" rundt maser om at vi må vite d,så man blir jo nysgjerrig selv å da[emoji848]er jo litt stas å kunne handle inn litt rosa eller blått også [emoji171][emoji170]hmmm....
 
Vi vil vite det. Det blir greit å kunne referere til mageboeren som en "Han" eller "hun", ikke en "det", eller "hen"... Da kan vi også begynne å krangle om bare ett sett med navn.

Jeg gremmes over dette med at rosa er for jenter og blått er for gutter, og kommer til å drite en lang marsj i å følge fargeregler, så for innkjøp og sånt er det ikke nødvendig for oss å vite kjønnet.

Enig. Det er så hard core skille nå til dags (ikke som på 90-tallet da jeg ble kledd i alle regnbuens farger, gjerne i samme antrekk) og alle farger var lov til hvert kjønn. Alle arveklærne som mannen gikk i da han var liten på 80-90-tallet er jo i de klassiske "jentefargene" i dag =)
 
Back
Topp