Skal dere vite kjønnet?

Vi skal ikke vite denne gangen heller. Var ikke et behov med de to andre heller. Og det er utrolig spesielt når de ble født og du får vite hva det er.

Og har jo en jente og en gutt. Så klær har vi plenty. Dessuten har og er de begge kledd i rosa og blått om en annen. Eneste kjolen gutten har hatt på var en som jeg trodde var en rødrutet skjorte, men ellers går han i storesøsters gamle klær.
 
Ja, vi vil vite.
 
Klarer aldri vente! [emoji5]
 
Vi vil vite, akkurat som med de andre tre. Denne gangen skal jeg ta fostervannsprøve, og kommer derfor til å vite kjønn med sikkerhet.

Ad dette med å få vite kjønn på OUL:
Med mellomste visste vi ikke kjønn før i uke 32, da jeg måtte på oppfølgings-UL pga forliggende morkake. På OUL lå babyen slik at det ikke var mulig å se, selv om jordmora var grei nok til å bruke litt ekstra tid på lete.
Med yngste fikk vi beskjed på både OUL og senere oppfølgings-UL om at det var ei jente. Spol fram til fødselen: En stor, fin gutt!, sa jordmor, og jeg bare HÆ?!. :schocked028 (Han er selvfølgelig verdens fineste uansett, men det var en absurd opplevelse.)
 
Vi vil vite, akkurat som med de andre tre. Denne gangen skal jeg ta fostervannsprøve, og kommer derfor til å vite kjønn med sikkerhet.

Ad dette med å få vite kjønn på OUL:
Med mellomste visste vi ikke kjønn før i uke 32, da jeg måtte på oppfølgings-UL pga forliggende morkake. På OUL lå babyen slik at det ikke var mulig å se, selv om jordmora var grei nok til å bruke litt ekstra tid på lete.
Med yngste fikk vi beskjed på både OUL og senere oppfølgings-UL om at det var ei jente. Spol fram til fødselen: En stor, fin gutt!, sa jordmor, og jeg bare HÆ?!. :schocked028 (Han er selvfølgelig verdens fineste uansett, men det var en absurd opplevelse.)

Oi, det var spesielt!! Særlig siden det var gutt, jeg synes det var så lett å se forskjell fra mine som først var jente og så gutt.
Også at de skulle være sjenerte på OUL begge to da [emoji28]
 
Oi, det var spesielt!! Særlig siden det var gutt, jeg synes det var så lett å se forskjell fra mine som først var jente og så gutt.
Også at de skulle være sjenerte på OUL begge to da [emoji28]

De tar igjen det tapte med å være riktig så ublyge etter de er ute av magen. Det har medført regler av typen Påbudt med truse ved spisebordet og på trampolina. Unger, ass. :knegg:
 
Vi vil vite, akkurat som med de andre tre. Denne gangen skal jeg ta fostervannsprøve, og kommer derfor til å vite kjønn med sikkerhet.

Ad dette med å få vite kjønn på OUL:
Med mellomste visste vi ikke kjønn før i uke 32, da jeg måtte på oppfølgings-UL pga forliggende morkake. På OUL lå babyen slik at det ikke var mulig å se, selv om jordmora var grei nok til å bruke litt ekstra tid på lete.
Med yngste fikk vi beskjed på både OUL og senere oppfølgings-UL om at det var ei jente. Spol fram til fødselen: En stor, fin gutt!, sa jordmor, og jeg bare HÆ?!. :schocked028 (Han er selvfølgelig verdens fineste uansett, men det var en absurd opplevelse.)

Naboen til min søster opplevde mye det samme. De hadde fått beskjed om at de ventet gutt. Ettersom de er litt sånn supertradisjonelle og erkekonservative handlet de inn alt i blått. Da hun fødte kom det ut en jente... Så da var det full krise, for de måtte jo selge alt utstyr og alt av klær, for det var helt uaktuelt å kle en jente i blått, må vite. :p
 
De tar igjen det tapte med å være riktig så ublyge etter de er ute av magen. Det har medført regler av typen Påbudt med truse ved spisebordet og på trampolina. Unger, ass. :knegg:

Hahaha, det er velkjent [emoji23] Her er minsten naken ved enhver anledning, så det både spises og lekes ute - kliss naken [emoji28][emoji85]
 
Naboen til min søster opplevde mye det samme. De hadde fått beskjed om at de ventet gutt. Ettersom de er litt sånn supertradisjonelle og erkekonservative handlet de inn alt i blått. Da hun fødte kom det ut en jente... Så da var det full krise, for de måtte jo selge alt utstyr og alt av klær, for det var helt uaktuelt å kle en jente i blått, må vite. :p

Ja, gudene forby! Det er jo borderline omsorgssvikt å ikke sørge for å kjønne ungene grundig fra første sekund. :rulez
 
Ja, gudene forby! Det er jo borderline omsorgssvikt å ikke sørge for å kjønne ungene grundig fra første sekund. :rulez

Fnis. Her er jeg og mannen veldig på linje, og krysser egentlig fingra for at vi får et barn som gir beng i hva som er "guttefarger" og "jentefarger". Hadde vært SÅ kult med ei lita jente som ragga rundt i darth vader t-skjorter eller en gutt som ble hekta på hello kitty-klær.... Må jo respektere det til en viss grad om vi får ei "prinsesse" som insisterer på rosa og tyll, eller en gutt som skal ha dinosaurer på alt, men vi kommer i alle fall ikke til å legge opp til det, kjenner jeg....
 
Vi vil vite, har hele tiden tenkt det er jente, samboer er sikker på det er jente men i de siste har eg fått følelsen på gutt [emoji85] blir spennende [emoji7]
 
Vi vet:) Fått det bekreftet av tre forskjellige så da stemmer det nok. Mye lettere med innkjøp når man vet kjønn..
 
Jeg er alt for nysjerrig så må
Vite det jeg kan få vite:) pluss jeg er en strikker så greit å få strikka litt før minien kommer :)
 
Back
Topp