Skal dere vite kjønnet?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Ja, skal dere det, damer? Her er det ingen tvil, vi skal absolutt vite kjønn! Jeg er altfor nysgjerrig, og har altfor liten viljestyrke, til å vente helt til mars [emoji28]

Hva sier magefølelsen deres? Her sier den at det blir en gutt og en jente [emoji177]
 
Ja må vite, Kan nesten ikke vente med å begynne å handle.[emoji4] Hadde rett på magefølelsen sist, men litt usikker denne gangen men holder en knapp på gutt
 
Jepp vi skal vite :D
 
Tenkte først jeg ikke ville vite - for å oppleve den spenningen og fødselsopplevelsen må jo bli litt annerledes når man ikke vet[emoji87] meen, blir nok litt for spennende for meg tror jeg [emoji23] så det blir vel å vite kjønn her også. Kan ikke se for meg at jeg skal klare å gå hele svangerskapet uten å vite det!!?[emoji28] skal på UL på mandag - da er jeg 13+4 så regner med han klarer å se kjønnet da[emoji7] han jeg skal til er faktisk en av Norges dyktigste! Forrige gang fikk jeg vite kjønn i uke 12 og han var ikke en smule usikker engang den gangen, så blir spennende! [emoji16][emoji16]
 
Tenkte først jeg ikke ville vite - for å oppleve den spenningen og fødselsopplevelsen må jo bli litt annerledes når man ikke vet[emoji87] meen, blir nok litt for spennende for meg tror jeg [emoji23] så det blir vel å vite kjønn her også. Kan ikke se for meg at jeg skal klare å gå hele svangerskapet uten å vite det!!?[emoji28] skal på UL på mandag - da er jeg 13+4 så regner med han klarer å se kjønnet da[emoji7] han jeg skal til er faktisk en av Norges dyktigste! Forrige gang fikk jeg vite kjønn i uke 12 og han var ikke en smule usikker engang den gangen, så blir spennende! [emoji16][emoji16]

Enig, det virker veldig gøy å få vite det, men litt FOR spennende for meg også [emoji23]
Det blir gøy å se om han kan se det denne gangen også da [emoji4]
 
Enig, det virker veldig gøy å få vite det, men litt FOR spennende for meg også [emoji23]
Det blir gøy å se om han kan se det denne gangen også da [emoji4]

Haha ja tror vi er like nysgjerrige der [emoji85][emoji23] men sånn er jeg egentlig med det meste - selvom jeg kan synes ting virker skummelt eller syntes det er flaut osv er alltid nysgjerrigheten større, livredd for å gå glipp av noe vett![emoji87][emoji16]

Blir moro å se om han finner kjønn ja! Har egentlig ingen magefølelse, eller - tør ikke [emoji85] det blir det det blir [emoji173]️bestemt for lenge siden det [emoji7]
 
Tror det siste jeg bryr meg om når fødselen er over er kjønn. Da er jeg nok bare i gledesrus over å få treffe denne lille personen!
Vi skal vite kjønn. Jeg tror det er jente. Alle andre tror gutt.
 
Foreløpig vil vi ikke vite(les:jeg) [emoji16] har 3 barn fra før,så har lyst å ha det som en overraskelse denne gangen[emoji170]eneste jeg vil vite er at h*n er frisk å rask [emoji16][emoji170] men spørs når oul kommer da om man klarer å la vær å vite [emoji51][emoji85]jeg er 90 prosent sikker på at det er gutt [emoji170]
 
Vi vil gjerne vite [emoji4] Har ingen følelse på hva som gjemmer seg der inne. Spennende!
 
Vi vil vite det. Det blir greit å kunne referere til mageboeren som en "Han" eller "hun", ikke en "det", eller "hen"... Da kan vi også begynne å krangle om bare ett sett med navn.

Jeg gremmes over dette med at rosa er for jenter og blått er for gutter, og kommer til å drite en lang marsj i å følge fargeregler, så for innkjøp og sånt er det ikke nødvendig for oss å vite kjønnet.
 
Jeg vil vite [emoji85]
 
Vil vite [emoji87] Samboer er overbevist om gutt, andre omtaler knøttet som jente. Blir spennende å se. Jeg har ingen formening [emoji85]
 
Back
Topp