Skal dere vite kjønnet?

Vil vite! Mye mtp diskusjon om navn ;) Jeg får en sterkere og sterkere følelse av at det er en jente, men vi får se :)
 
Vi vil vite! [emoji4] Mannen og jentungen trur det er ei jente, men jeg har litt følse på gutt! [emoji4]
 
Vi skal vite kjønnet vi også! Gikk gravid i fjor og hadde bestemt magefølelse helt fra uke 6-7 at dette var en gutt vi fikk, så det var ikke noe sjokk når jordmoren viste oss det som var en gutt i magen! Denne gangen har jeg en helt annen gravidfølelse enn sist og har mer følelse på jente, men ikke noe bestemt.
Så her gledes det veldig til OUL, da vi endelig får vite om vi venter en til liten prins eller om det blir en liten prinsesse denne gangen!
 
Vi vil vite det. Det blir greit å kunne referere til mageboeren som en "Han" eller "hun", ikke en "det", eller "hen"... Da kan vi også begynne å krangle om bare ett sett med navn.

Jeg gremmes over dette med at rosa er for jenter og blått er for gutter, og kommer til å drite en lang marsj i å følge fargeregler, så for innkjøp og sånt er det ikke nødvendig for oss å vite kjønnet.
Her i huset kjøpes like gjerne "gutteklær" til jentungen om det er det hun synes er finest når vi handler. Hun har mye blått og svart i garderoben.

Her skal vi nok vite kjønn. Gubben vil iallefall. Har sterk guttefølelse fått. Men blir spennende å se!
 
Vi vil også vite :joyful: Har en skikkelig magefølelse på at det er gutt, så det blir morsomt å se om det stemmer :Heartred
 
Ville ikke vite i starten, men kommet frem til at vi vil vite likevel. Skal også på 3D og der er deg ganske lett å se [emoji85] men får vi ikke vite det, så er det også greit ❣️


Jeg Tror det er gutt. Er så annerledes dette svangerskapet enn sist...
 
Jeg vil vite. Har tre gutter fra før og sannsynligheten for at det er gutt er stor [emoji172] Men har litt ulike symptomer og følelse nå enn i de andre graviditetene.
 
Jeg ville egentlig ikke vite, men samboer vil så gjerne vite så da gjør vi det. Tenker det blir så mye nytt ved fødselen at det ikke gjør noe at kjønnet er en tidlig overraskelse:Heartred
 
Vi skal ikke vite kjønnet! Til min og min nyskjerrighets store forskrekkelse så hadde samboeren min et sterkt ønske om å ikke vite! :eek: Men nå som vi har fått snakket litt om det og jeg har blitt vant med tanken, så tror jeg det blir en fin opplevelse å gå gravid uten å vite kjønnet! :D
 
Vil gjerne vite [emoji3][emoji3] visste ikke sist, men denne gangen vil jeg vite [emoji3]
 
Vi skal vite, så tidlig så mulig. Føler det er litt lettere å knytte seg til lille når man vet. Når vi får vite kjønnet vet vi også hva den skal hente. Så slipper vi å kalle lille for lille eller den [emoji85]
 
Vi vil ikke vite ...eller mannen vil.. skal motstå fristelsen.. [emoji6] han kommer nok til å mase nærmere ultralyden. Ønsker spenningen, i tillegg til at jeg er helt sikker på at det blir en jente.. [emoji57] får se da.. [emoji28]
 
Back
Topp