Skal dere ta NIPT?

Når tar dere kit fra danmark? Altså hvor langt på vei er dere når dere bestiller, og når dere tar?
 
Når tar dere kit fra danmark? Altså hvor langt på vei er dere når dere bestiller, og når dere tar?
Jeg kommer til å bestille på torsdag da er jeg 9+1, har ultralyd dagen før, så regner jeg med og få tatt prøven i løpet av den kommende uka slik at jeg er ca 10+0 når prøven blir tatt
 
Så spennende! Vi fikk kitet dagen etter Du får oppdatere oss!
Oi såppas ja! Hvordan fikk du sendt det tilbake? Måtte du bestille henting selv eller var det allerede ordnet? Jeg stresser sånn med å få time til blodprøve og sending til å gå opp
 
Oi såppas ja! Hvordan fikk du sendt det tilbake? Måtte du bestille henting selv eller var det allerede ordnet? Jeg stresser sånn med å få time til blodprøve og sending til å gå opp
Du må si ifra til danmark hvilken dag du skal sende,så ordner de fraktpapirer.bare ring legekontoret og få en lab time, gjerne tidlig på morningen. Så ringer du dhl og avtaler tidspunkt for henting
 
Du må si ifra til danmark hvilken dag du skal sende,så ordner de fraktpapirer.bare ring legekontoret og få en lab time, gjerne tidlig på morningen. Så ringer du dhl og avtaler tidspunkt for henting
Hørtes innviklet ut :p
 
Noen som har tatt NIPT test i Norge? :happy: Hvor lang tid tok det isåfall før dere fikk svaret?
 
Tror det tar ca 10 dager i Norge. Håper jeg fpr svar pp min NIPT fra danmark kommende uke, ventetiden føles uendelig lang
 
Back
Topp