Kjempe finLagde først til min sønn og fant ut at det var så genialt at jeg likegodt begynte å sy på bestilling.
Bruker det enda og han er over et år Han sover så rolig i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe finLagde først til min sønn og fant ut at det var så genialt at jeg likegodt begynte å sy på bestilling.
Bruker det enda og han er over et år Han sover så rolig i det
Kjempe fin
Skal bestille ett! Må vare få valgt stoff!! Vanskelig...
Det er kjempe vanskelig, det er så mye fint der uteSkal bestille ett! Må vare få valgt stoff!! Vanskelig...
Ja, også fikk jeg den ideen om at jeg ville ha litt nøytrale farger, slik at babyklærne og teppet oppi ikke krasjer heeelt! Men så skal det være litt brukervennlig i forhold til gulping og flekker..... Hmm.... Altfor mange valg!Det er kjempe vanskelig, det er så mye fint der ute
Jeg har valgt i gråtonerJa, også fikk jeg den ideen om at jeg ville ha litt nøytrale farger, slik at babyklærne og teppet oppi ikke krasjer heeelt! Men så skal det være litt brukervennlig i forhold til gulping og flekker..... Hmm.... Altfor mange valg!
Er det fortsatt litt usikkert i forhold til kjønnene? Hmm, jeg tror personlig at jeg ville valgt ganske like, men litt forskjellig farge/bånd slik at det var lettere å se forskjell. (Kan være snedig for andre personer også, hehe...)Samma her! Skal ha to stk, og sliter med å velge stoff/stil og om dei skal vere like eller forskjellige.
Sliter også med om eg skal kjøpe dyre med kaldskum, eller om eg skal kjøpe "billige" vanlige
Mamma har sydd to til meg
Fint! Hvor kjøpte du det? Pris?Har kjøpt dette, veldig fornøyd! Liker spesielt godt at kantene er litt høyere og bredere enn mange andre. Har klippet til et lammeskinn som jeg har i bunn Vis vedlegget 107247Vis vedlegget 107248Vis vedlegget 107249
Fint! Hvor kjøpte du det? Pris?