Skal dere/ har dere kjøpe babynest?

Lagde først til min sønn og fant ut at det var så genialt at jeg likegodt begynte å sy på bestilling.
Bruker det enda og han er over et år :o Han sover så rolig i det :)
Kjempe fin :)

Jeg skal kjøpe, for jeg har ikke nok erfaring med eller selvtillit på symaskinen til å få laget et ordentlig fint et selv. ;)

Jeg skal sy selv. Holder på med ett til svigerinne nå, men må vente på kjønn først..

Skal bestille ett! Må vare få valgt stoff!! Vanskelig...

Skal bestille ett! Må vare få valgt stoff!! Vanskelig...

Samma her! Skal ha to stk, og sliter med å velge stoff/stil og om dei skal vere like eller forskjellige.
Sliter også med om eg skal kjøpe dyre med kaldskum, eller om eg skal kjøpe "billige" vanlige :P

Det er kjempe vanskelig, det er så mye fint der ute :)
Ja, også fikk jeg den ideen om at jeg ville ha litt nøytrale farger, slik at babyklærne og teppet oppi ikke krasjer heeelt! Men så skal det være litt brukervennlig i forhold til gulping og flekker..... Hmm.... Altfor mange valg!

Ja, også fikk jeg den ideen om at jeg ville ha litt nøytrale farger, slik at babyklærne og teppet oppi ikke krasjer heeelt! Men så skal det være litt brukervennlig i forhold til gulping og flekker..... Hmm.... Altfor mange valg!
Jeg har valgt i gråtoner :)

Samma her! Skal ha to stk, og sliter med å velge stoff/stil og om dei skal vere like eller forskjellige.
Sliter også med om eg skal kjøpe dyre med kaldskum, eller om eg skal kjøpe "billige" vanlige :P
Er det fortsatt litt usikkert i forhold til kjønnene? Hmm, jeg tror personlig at jeg ville valgt ganske like, men litt forskjellig farge/bånd slik at det var lettere å se forskjell. (Kan være snedig for andre personer også, hehe...)

Har kjøpt dette, veldig fornøyd! Liker spesielt godt at kantene er litt høyere og bredere enn mange andre. Har klippet til et lammeskinn som jeg har i bunn :)ImageUploadedByBV Forum1425897059.881126.jpgImageUploadedByBV Forum1425897084.005949.jpgImageUploadedByBV Forum1425897101.317272.jpg

Mamma har sydd to til meg;)

Back
Topp