Skal dere/ har dere kjøpe babynest?

Har ikke hatt det tidligere.
Men lurer på å prøve det denne gangen.
Ser flere som lager selv, så mulig jeg også prøver etterhvert! :-)

Likte at de babynestene så kompakte og å stødige ut.. Mange som ser så -slapsete???- slappe?? Ut om dere skjønner hva jeg mener? :p

Likte at de babynestene så kompakte og å stødige ut.. Mange som ser så -slapsete???- slappe?? Ut om dere skjønner hva jeg mener? :p

Har reagert på det samme sjølv... Var nokon som viste meg ei side, neri eller noko slikt, og dei var suuuuper fine og faste ;) Skal bestille, men problemet er at eg ikkje klarer å bestemma meg :P Må jo ha to og lurer på om eg skal ta to like eller to ulike osv...?

Faste va ordet jeg leita etter ja! Haha :) ja er jo så mange fine stoffer og mønster å velge imellom.. Jeg tror jeg hadde valgt samme fargetone men ulike mønster kanskje ..
Off nei vanskelig.. :p

Det finnes tvillingbabynest, men det vet du sikkert :)

Ja :) Men vil gi dei kvar si seng tideleg. Veit at mange sliter med å separera tvillingar når senga byrjar å bli liten, og det giddar ikkje eg :P Kun når dei søv på dagtid i leikegrinda at det blir saman, og da skal eg "bygga" opp kantane slik at det blir som eit nest.

Ja :) Men vil gi dei kvar si seng tideleg. Veit at mange sliter med å separera tvillingar når senga byrjar å bli liten, og det giddar ikkje eg :P Kun når dei søv på dagtid i leikegrinda at det blir saman, og da skal eg "bygga" opp kantane slik at det blir som eit nest.

Skjønner den :) Jeg er tante til tvillinger, det var veldig søtt når de lå og tvillingkosa og sov, bare ikke så gunstig om de ikke var helt synkroniserte og vekte hverandre :)

Jeg har fra før, men har faktisk investert i enda et til denne babyen. Synes det var helt genialt, kunne flytte henne rundt uten å vekke henne, og hun sov så lunt og godt nedi der. Brukte det hele tiden, i vogn, seng, sofa osv. Kjempekjekt å ha :-)

Jeg bestilte fra ei som hjemmesyr. Mye billigere enn babyshop! Og kantene blir tykkere. Dessuten kan man jo velge stoff og farger!!!
Hadde det med mine 2 andre barn også

Hmm, hadde ikke det til førstemann, og har ikke tenkt no særlig på det enda. De er jo veldig søte da, men trenger jeg et?? Altså jeg vil nå gjerne ha en haug med gode argumenter, som gjør at jeg bestiller et på nett o kveld. :)

Er så heldig å få av mammas venninne som syr selv :) hun lager med ordentlig madrass i bunn som man kan ta ut å vaske, fikk også bestemme farger selv! Blir såå fint :)

Hadde ikke til førstemann, men søster har etter sin andremann så da skal vi få låne den :)

Hmm, hadde ikke det til førstemann, og har ikke tenkt no særlig på det enda. De er jo veldig søte da, men trenger jeg et?? Altså jeg vil nå gjerne ha en haug med gode argumenter, som gjør at jeg bestiller et på nett o kveld. :)
Litt sene argumenter, men du kan bestille i kveld i stedet :D grunnen til at jeg har bestilt er fordi min venninne har hatt suksess med det. Babyen ligger veldig beskyttet inni nestet, og noen sier jo (uten at jeg har kilde) at babyer liker å ligge litt trangt fordi det kan minne om da de lå i magen til mor. I tillegg så er nestet veldig bra ved samsoving, pga kantene er jo høye så ingen ruller inn/ut. Den er også god å ha til dagsoving, fordi babyen din kan ligge trygt i f.eks. Sofaen uten å rulle ut :-) mitt siste argument er at det er trendy haha :P

Back
Topp