Azu
Mamma til tre godunger. <3
Tilgangsansvarlig
♡ Maibarna ♡
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Novemberbarna 2021
Ikke dårlig! Da skal jeg vurdere den. Håper du blir fornøyd.Jeg betalte 850 ( inkluderer porto og blondene)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dårlig! Da skal jeg vurdere den. Håper du blir fornøyd.Jeg betalte 850 ( inkluderer porto og blondene)
Denne har jeg også bestilt, bare i annet stoff
Likte at de babynestene så kompakte og å stødige ut.. Mange som ser så -slapsete???- slappe?? Ut om dere skjønner hva jeg mener?
Det finnes tvillingbabynest, men det vet du sikkertTenkte å kjøpa ein til kvar tvilling Hadde ikkje til Jr, men brukte ammeputa til det og vil derfor gjerne ha det denna gongen
Det finnes tvillingbabynest, men det vet du sikkert
Ja Men vil gi dei kvar si seng tideleg. Veit at mange sliter med å separera tvillingar når senga byrjar å bli liten, og det giddar ikkje eg Kun når dei søv på dagtid i leikegrinda at det blir saman, og da skal eg "bygga" opp kantane slik at det blir som eit nest.
Litt sene argumenter, men du kan bestille i kveld i stedet grunnen til at jeg har bestilt er fordi min venninne har hatt suksess med det. Babyen ligger veldig beskyttet inni nestet, og noen sier jo (uten at jeg har kilde) at babyer liker å ligge litt trangt fordi det kan minne om da de lå i magen til mor. I tillegg så er nestet veldig bra ved samsoving, pga kantene er jo høye så ingen ruller inn/ut. Den er også god å ha til dagsoving, fordi babyen din kan ligge trygt i f.eks. Sofaen uten å rulle ut mitt siste argument er at det er trendy hahaHmm, hadde ikke det til førstemann, og har ikke tenkt no særlig på det enda. De er jo veldig søte da, men trenger jeg et?? Altså jeg vil nå gjerne ha en haug med gode argumenter, som gjør at jeg bestiller et på nett o kveld.