Skal dere/ har dere kjøpe babynest?

Hvor på nett finner du det? Jeg har funnet babyrede, men send gjerne link til sengehimmel og ammepute :)
Jeg søkte på "lage ammepute" på google, men fant ikke akkurat slik oppskrift jeg ville ha, så modifiserer litt:)
Sengehimmel: kjøpe stativ, åsså måle hvor mye stoff jeg må ha for at det skal passe over senga, så sy slik som en gardin... Veeeldig dårlig forklart, men jeg liker å prøve ut nye ting, så har ikke no orntlig oppskrift på det ennda:/
:)

Jeg bestillte babynest her i går, syntes det både var fin pris, pene og ikke minst 3cm madrass i bunn slik at de blir ekstra myke men også stabile når man flytter den med sovende baby i :) sett på ganske mange før jeg fant denne, sendte bare melding så fikk jeg bilde av mange typer stoff å velge i så satte selv sammen fargene jeg likte :) http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...adrass&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true

Vi fikk av et vennepar i julegave til jul. Utrolig glad for det. Beste julegaven :happy: Gleder meg til å bruke det.

Jeg skal sy selv, når jeg får rota meg til det ;) kjøpte et mønster på Stoff & Stil :-)

Jeg vil kjøpe. Har enda ikke sett et med farger og mønster jeg liker da, så det blir litt søking. :)

Tenkte å kjøpa ein til kvar tvilling :) Hadde ikkje til Jr, men brukte ammeputa til det og vil derfor gjerne ha det denna gongen :)

Skal kjøpe fra Mynte- håndlagde gaver :) De har verdens fineste babynest :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg brukte aldri til mine. Da brukte vi helseteppe rullet som en pølse og la rundt hodet

Jeg har sydd en babynest på bestilling.
Aldri banna og steika sånn før.... stakk nåla langt inn i fingeren klarte jeg og.
men den ble veldig bra og mottaker veldig fornøyd :)

Back
Topp