Skal dere/ har dere kjøpe babynest?

Pink_87

Blir kjent med forumet
Ser de er overalt disse babynestene, og så mange fine!

Disse fantes ikke når førstemann var baby.Pleide å rulle sammen babypledd
å legge de rundt han, og lage rede:)

Noen som har hatt sånn babynest til baby? Regner med de kan vaskes, noen som vet?

Jeg syr selv, så har sydd til lillemor :) De kan vaskes i maskinen ja ;)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

.

Jeg å skal sy selv:) lage babynest, ammepute å sengehimmel i samme stoff og mønster:) Alle oppskiftene finnes på nett:)

Jeg skal ha det. En venninne av meg har hatt suksess med å at datteren hennes bruker det :-)

Skal be en i familien om å sy et. Hun har tilbudt seg å sy et eller annet og jeg ser for meg at et babynest kan være tingen

Har ikke kjøpt, men har litt lyst på :) Venter og ser om vi synes det er nødvendig. Prøver å ikke kjøpe alt for mye "dilldall".

har bestillt hos ei som syr.skal ha det i april:)

Jeg arver en fra søster.. Hadde det heller ikke med førstemann.. Så spent å se hvor mye det blir brukt:)

Mamma sydde et til yngste, så vi bruker det igjen :)

Jeg skal sy selv, syr også leketeppe og ammepute selv. Oppskrifter på babynest og ammepute fant jeg på Stoff og Stil babynest her og ammepute her. Leketeppe har jeg egentlig fra før, men katten har overtatt det etter storebror, og jeg tror ikke hun er villig til å gi det til lille spire :dummy:. Det vi har, sydde jeg til storebror for 15 år siden :Heartblue

Back
Topp