Skal dere ha flere barn?

Nei, absolutt ikke flere barn.
2 holder, og de begynner å bli store
 
Vi tar en om gangen og ser hva fremtiden vil bringe. Ingen planer om spesefikt antall barn, men er åpen for tanken om flere i fremtiden:)
 
Vi må se det ann.
Lang og vond vei for å få han/hun her i magen, mye styr og redsel, dårlig form fra tidlig av.. dyrt..
Kan være vi heller bare skjemmer bort denne her!

Hadde det vært problemfritt å bli og gå gravid hadde jeg presset på med to til!
 
Nå er vi ferdig tror jeg:) vi har to men kan jo hende vi ombestemmer oss om noen år når disse blir litt større men tviler
 
Nei det er stopp når lillesøster snart kommer ut til sine to storebrødre.
Etter 2 veldig tunge svangerskap med konstant kvalme, tror jeg ikke kroppen min hverken fysisk eller psykisk klarer dette en gang til.
Men vi kommer til å vurdere fosterbarn etterhvert :happy:
 
Vi er egentlig ferdige, men jeg er skikkelig verpesyk og begynner å glemme hvorfor jeg ikke ville ha flere :hilarious:
Men økonomien sier også stopp, og svarte tall på hvit bakgrunn er vanskeligere å ignorere enn minner fra babytiden.
 
Vi ønsker ett barn til, har to fra før :)
 
To himmelbarn og stopper muligens etter en levedyktig :angel5:angel5:Heartred
Vi har snakket om to, maks tre tidligere, men vet ikke hvor mange ganger jeg orker å gå gravid igjen.
Er veldig spent på hvordan neste svangerskap blir.
Kommer kanskje litt ann på om vi får noen flere fine embryoer på frys, er litt synd å bare la de ligge der om de har god kvalitet :p
 
Var ferdig med to jeg. Så gikk det noen år og nå blir det tre gitt. Men all fornuft tilsier å slutte med tre, så nå er det nok
 
Nei, har de 3 jeg vil ha :)
 
Vi har 2 og nå kjenner jeg på at det er veldig fint. Var veldig verpesjuk etter nr 2, men nå kjenner jeg at det er ting jeg også ønsker å gjøre og å oppnå i livet, og da holder det med to :)
 
Nr 2 kommer i sommer. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg en nr 3 også etterhvert, kanskje til og med en nr 4 :rolleyes:
Mannen derimot føler at 2 er nok. Tenker vi får vente å se til minsten er 1-2år og se om kanskje man klarer å få med mannen på en nr 3, for jeg føler meg ikke ferdig med å få barn:Heartpink:Heartblue:Heartbigred
 
Tredjemann på vei og ferdig etter dette:) Heeeelt ferdig!
 
Ønsker oss en til og håper det klaffer til høsten :)
 
Back
Topp