Skal dere ha flere barn?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Moderator Astrid, 6 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2017

Vi ønsker oss hvertfall en til om vi skulle være så heldige :)

2. MarMa89 Flørter med forumet

Niks, alle gode ting er 3 for min del:)

3. Apekatter Elsker forumet

Jeg ønsker meg ofte en til, mens mannen er ferdig, så vi får se om noen år.

4. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Jeg ønsker meg en til. Mannen er ikke enig.
    Vi har 3.

5. Aicelain Elsker forumet Marsboerne 20 18 Oktoberlykke 2019

Jeg venter nr 2. Elsker barn, familieliv å være mamma :love017 mannen min vil kok trolig ikke ha flere enn 2. Men jeg utelukker ikke nr 3 på sikt :) kanskje jeg får han på gli ? Men blir uansett ikke like tett som disse blir, 19 mnd

6. Førtis78 Glad i forumet It's gonna be May 2019

Vi er fornøyd med de 3 vi har nå ❤️

7. Septokt19 Forumet er livet Juli13-jentene Oktoberlykke 2019

Venter nr 3 nå, som er veldig ønsket, men da er det ikke planer om flere etter henne :) :Heartred

8. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Nei.

9. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Vet ikke enda, venter nr 4 nå, godt mulig vi vil ha en til om noen år :)

10. MariaS Forumet er livet VIP Novemberlykke 2016 ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Vi har 2 sammen, jeg kunne tenkt meg én til. Mannen synes det holder med de to vi har, ikke sikkert jeg får han på gli til én til :rolleyes:

11. Herewegoagain Gift med forumet Julikulene 2020

Prøver på nr4 :) tror 5 er maks :)
    får vi 4 blir det en attpåklatt ;) derfor kanskje 5 (felleskapet og søskenbånd)

• Liker Liker x 1
  12. Klumpen2018 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Vi har ett, og ønsker oss to til.

13. CarinaKay Flørter med forumet

Straks termin med nr 2 :) kunne tenkt meg en til, men samboer er ikke helt enig. Vi får se.

14. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Planen var 3. Nå har vi 1 og 1 på vei. Om dette går veien kommer vi nok til å sette inn de to siste eggene vi har på frys, og håpe det blir en tredjemann. Om ikke er vi veldig fornøyde med 2 :)

15. Kengu Forumet er livet VIP

Skal ha? Ingen garanti for st man får så nei vi skal ikke ha men vi ønsker ja fortsatt ti år etter vi startet å lrøve

• Hjertelig Hjertelig x 2
  16. Hjerteskatten Elsker forumet Julibarna 2019

Når denne er født, tror jeg vi er ferdige ;) Det får holde med to barn. Jeg har ikke fast jobb, og dette svangerskapet har vært krevende. Vi er uhyre takknemlig for de to guttene våre da. :D

17. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Har 1 barn nå, og ønsker meg totalt 3. :)

18. Peanut2018 Gift med forumet Septemberbarna 2019

Vi venter nr 2 nå og jeg har veldig lyst på 3 totalt. Men vi får nesten vente å se med å bestemme oss til vi vet hvordan det er med to. Kanskje det holder? :) Uansett blir vi å vente litt lengre med nr 3. Trenger ikke være like tett som nr 1 og 2 (15-16 måneder) :)

19. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Vi har en datter, og venter nå ei jente til. Jeg har veldig lyst på en til etter hun i magen. Men samboer tenker at han tror dette er siste. Veldig vemodig da jeg alltid har sett for meg mange barn, helst 3-4. Men samtidig må jeg nok akseptere hans valg..

20. Turid-Laila Guest

Nope. Ingen flere her. Frister ikke litt en gang.

Del denne siden