Skal dere ha flere barn?

Vi ønsker oss hvertfall en til om vi skulle være så heldige :)
 
Jeg venter nr 2. Elsker barn, familieliv å være mamma :love017 mannen min vil kok trolig ikke ha flere enn 2. Men jeg utelukker ikke nr 3 på sikt :) kanskje jeg får han på gli ? Men blir uansett ikke like tett som disse blir, 19 mnd
 
Venter nr 3 nå, som er veldig ønsket, men da er det ikke planer om flere etter henne :) :Heartred
 
Nei.
 
Vet ikke enda, venter nr 4 nå, godt mulig vi vil ha en til om noen år :)
 
Vi har 2 sammen, jeg kunne tenkt meg én til. Mannen synes det holder med de to vi har, ikke sikkert jeg får han på gli til én til :rolleyes:
 
Vi har ett, og ønsker oss to til.
 
Planen var 3. Nå har vi 1 og 1 på vei. Om dette går veien kommer vi nok til å sette inn de to siste eggene vi har på frys, og håpe det blir en tredjemann. Om ikke er vi veldig fornøyde med 2 :)
 
Skal ha? Ingen garanti for st man får så nei vi skal ikke ha men vi ønsker ja fortsatt ti år etter vi startet å lrøve
 
Er dere ferdige med å få barn eller skal dere ha flere? :)
Hvor mange ønsker dere totalt?
Når denne er født, tror jeg vi er ferdige ;) Det får holde med to barn. Jeg har ikke fast jobb, og dette svangerskapet har vært krevende. Vi er uhyre takknemlig for de to guttene våre da. :D
 
Har 1 barn nå, og ønsker meg totalt 3. :)
 
Vi venter nr 2 nå og jeg har veldig lyst på 3 totalt. Men vi får nesten vente å se med å bestemme oss til vi vet hvordan det er med to. Kanskje det holder? :) Uansett blir vi å vente litt lengre med nr 3. Trenger ikke være like tett som nr 1 og 2 (15-16 måneder) :)
 
Vi har en datter, og venter nå ei jente til. Jeg har veldig lyst på en til etter hun i magen. Men samboer tenker at han tror dette er siste. Veldig vemodig da jeg alltid har sett for meg mange barn, helst 3-4. Men samtidig må jeg nok akseptere hans valg..
 
Back
Topp