Sjokoladestopp!

en rar ting; jeg er ganske glad i cheese doodles, men helst med cola. Siden jeg ikke kan drikke cola mens jeg ammer så har jeg ikke spist d.

Spiste litt ikveld, men fant ut at d ikke smakte så godt lenger. Er d ikke snedig?

en rar ting; jeg er ganske glad i cheese doodles, men helst med cola. Siden jeg ikke kan drikke cola mens jeg ammer så har jeg ikke spist d.

Spiste litt ikveld, men fant ut at d ikke smakte så godt lenger. Er d ikke snedig?

Litt rart, ja. ;)

Tror jeg må henge meg på her men etter helgen. Bursdag til yngste niesen på gubben sin side på søndag og blir garantert kaker og snop:-/. Er heldigvis generelt ikke så glad i sjokolade meeen nok av andre fristelser...

Reagerer lille på cola?? Har du testet eller bare tror du det??

Hadde hørt av andre di ikke drakk brus når di ammet men leste at kullsyre ikke går i melka så jeg prøvde å ho tålte det :-) men babyene er selvsagt forskjellige :-)

Svigermor var veldig på at jeg ikke måtte spise sjokolade, men hørte ikke på det øret :P å ho tålte det å ;) men svigermor henger litt igjen på det di sa i gamle dager :P

Reagerer lille på cola?? Har du testet eller bare tror du det??

Hadde hørt av andre di ikke drakk brus når di ammet men leste at kullsyre ikke går i melka så jeg prøvde å ho tålte det :-) men babyene er selvsagt forskjellige :-)

Svigermor var veldig på at jeg ikke måtte spise sjokolade, men hørte ikke på det øret :P å ho tålte det å ;) men svigermor henger litt igjen på det di sa i gamle dager :P

D er koffeinet. Koffein går over i melka. Hun får vondt i magen om jeg drikker cola. Jeg drikker solo eller mozell.

D er koffeinet. Koffein går over i melka. Hun får vondt i magen om jeg drikker cola. Jeg drikker solo eller mozell.

Her tåler ho heldigvis litt koffein ;) hadde ikke klart meg uten ett par kopper kaffi for dagen :P

Her tåler ho heldigvis litt koffein ;) hadde ikke klart meg uten ett par kopper kaffi for dagen :P

Liker heldigvis ikke kaffe, så slipper d suget. MEN, jeg er så avhengig av sjokolade!

Har så lyst til å kjøpe meg sjokolade nå, men skal klare å holde meg :)

Ikke noe godteri altså

Haha, du stakk innom for moro skyld? ;) Neida, skjønte såklart det. ;)

Jeg kjøpte kun en plate med melkesjokolade som jeg og mannen skal dele. Tror jeg kommer til å angre på at jeg ikke kjøpte mer, men egentlig så trenger man jo ikke mer enn det(!). Er jo ikke nødvendig å fråtse. :P

Å nei... Ble taco ikveld og jeg spiste tortillachips og drakk brus... Må jeg begynne på nytt? Teller det som snop? Skal jo kun holde meg til lørdager, og den dagen spiste jeg sjokolade.

Å nei... Ble taco ikveld og jeg spiste tortillachips og drakk brus... Må jeg begynne på nytt? Teller det som snop? Skal jo kun holde meg til lørdager, og den dagen spiste jeg sjokolade.

Jeg kutter kun ut sjokolade. Om tortillachipsen ble spist som en del av middagen så regnes d ikke som snop ;)

Back
Topp