Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
en rar ting; jeg er ganske glad i cheese doodles, men helst med cola. Siden jeg ikke kan drikke cola mens jeg ammer så har jeg ikke spist d.
Spiste litt ikveld, men fant ut at d ikke smakte så godt lenger. Er d ikke snedig?
en rar ting; jeg er ganske glad i cheese doodles, men helst med cola. Siden jeg ikke kan drikke cola mens jeg ammer så har jeg ikke spist d.
Spiste litt ikveld, men fant ut at d ikke smakte så godt lenger. Er d ikke snedig?
Reagerer lille på cola?? Har du testet eller bare tror du det??
Hadde hørt av andre di ikke drakk brus når di ammet men leste at kullsyre ikke går i melka så jeg prøvde å ho tålte detmen babyene er selvsagt forskjellige
Svigermor var veldig på at jeg ikke måtte spise sjokolade, men hørte ikke på det øretå ho tålte det å
men svigermor henger litt igjen på det di sa i gamle dager
![]()
D er koffeinet. Koffein går over i melka. Hun får vondt i magen om jeg drikker cola. Jeg drikker solo eller mozell.
Her tåler ho heldigvis litt koffeinhadde ikke klart meg uten ett par kopper kaffi for dagen
![]()
Her tåler ho heldigvis litt koffeinhadde ikke klart meg uten ett par kopper kaffi for dagen
![]()
Ikke noe godteri altsåVar på butikken og kjøpte ingenting !!!!
Ikke noe godteri altså
Var på butikken og kjøpte ingenting !!!!
Å nei... Ble taco ikveld og jeg spiste tortillachips og drakk brus... Må jeg begynne på nytt? Teller det som snop? Skal jo kun holde meg til lørdager, og den dagen spiste jeg sjokolade.
Er så snopesugen...!Og det er søndag! Dette blir en lang uke...
Kjenner jeg begynner å grue meg litt..
Jeg kutter kun ut sjokolade. Om tortillachipsen ble spist som en del av middagen så regnes d ikke som snop![]()
Har gått greit så langt, selv om jeg har et skikkelig sug! 10 dager igjen til meg nå![]()
Da sier vi det!!![]()
Du er flink!![]()