Det fins så mange gode iser så jeg velger bare en annen...
Ja, d har du rett i, men d var den isen vi hadde hjemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det fins så mange gode iser så jeg velger bare en annen...
Her er det blitt bare tull med starten. Vært babytreff med godsaker, og nå er det helg.Nå er jeg på 9. dagen uten sjokolade faktisk. Første sjokoladefrie dag var forrige torsdag. Neste torsdag kan jeg spise d igjen, men venter til fredag ihvertfall, så en uke igjen
Hvordan går d med dere andre?
Her er det blitt bare tull med starten. Vært babytreff med godsaker, og nå er det helg.
Men mandag.... Da er det ingen kjære mor. Skal holde meg unna alt usunt. Vet jeg klarer det.
På 4. dagen her.Nå er jeg på 9. dagen uten sjokolade faktisk. Første sjokoladefrie dag var forrige torsdag. Neste torsdag kan jeg spise d igjen, men venter til fredag ihvertfall, så en uke igjen
Vet jeg greier det. Er derfor det er så kjipt nåKom igjen nå, d greier du!! Ble tilbudt sjokolade hos frisøren, men takka nei. Dette skal jeg gjennomføre!![]()
Vet jeg greier det. Er derfor det er så kjipt nå![]()
I går kveld informerte jeg mannen.
Han kan være litt for flink til å at seg av meg![]()
Selvfølgelig greier vi det..Kom igjen nå! Dette greier vi!![]()
Selvfølgelig greier vi det..
Jeg må vente litt lenger.Gleder meg til stratos neste helg!![]()
Jeg må vente litt lenger.
Er egentlig ikke Stratos jeg savner mest....
Mer det å ikke kunne lage meg en kaffe mokka, små sjokolade, den lille biten som lå i skapet.
Mye av den småspisingen jeg gjør at godte er sjokolade, den du ikke tenker over..
Det er på en måte først når du ikke skal røre du legger merke til hvor mye du egentlig spiser
Tror egentlig jeg har veldig godt av denne sjokolade stoppen
Jeg og må begynne på nyttHer må jeg begynne på nytt igjen. Var noen choco pops I skapet som fristet alt for mye. Har blitt altfor mye brus også. Får skylde på at mannen ikke er her for å holde meg I tøylene.
Synd å si det, men er glad jeg ikke er den eneste. Får bare ta meg sammen og begynne igjen. Brus kun til helger og knaske på gulrøtter og nøtter.Jeg og må begynne på nytt![]()
Tror definitivt ikke vi aleneSynd å si det, men er glad jeg ikke er den eneste. Får bare ta meg sammen og begynne igjen. Brus kun til helger og knaske på gulrøtter og nøtter.
Her må jeg begynne på nytt igjen. Var noen choco pops I skapet som fristet alt for mye. Har blitt altfor mye brus også. Får skylde på at mannen ikke er her for å holde meg I tøylene.
Jeg og må begynne på nytt![]()
Synd å si det, men er glad jeg ikke er den eneste. Får bare ta meg sammen og begynne igjen. Brus kun til helger og knaske på gulrøtter og nøtter.
Tror definitivt ikke vi alene![]()
Så flink du erNå er jeg på 9. dagen uten sjokolade faktisk. Første sjokoladefrie dag var forrige torsdag. Neste torsdag kan jeg spise d igjen, men venter til fredag ihvertfall, så en uke igjen