Sjokoladestopp!

Må også kutte ut alt for å få det til.... Og reiser snart til Norge og da frister norsk snop og smågodt, så må bare bestemme meg for å spise hos andre er ok men ikke hjemme, og ikke kjøpe selv:/

Da jeg var 13-14 holdt jeg meg et halvt år uten sjokolade! Kan nesten ikke fatte det i dag...
Stå på jenter!

Jeg har nå klart to dager uten - herremin så lyst jeg har på sjokolade :P Meen, en liten bit på fredag blir det nok, jeg kan ikke kutte helt ut merker jeg.

Kanskje jeg skal slenge meg på denne etter fødsel:D For nå i det siste har det blitt en sjokolade eller to for mye:oops:

Hadde jo godtestopp da jeg var yngere, motivasjonen da var 500kr:p Nå er motivasjonen...kvitte seg ett par kg.

Kun sjokolade. D andre klarer jeg fint å holde til helgen. D er sjokolade jeg plages med.

Men du må gjerne kutte alt om du vil. Like mye støtte her ;)

Tja... :P Det jeg må lære meg er egentlig å kun spise snop på lørdager. Vanligvis spiser jeg fra fredag til søndag, og på onsdag eller torsdag blir jeg ofte utålmodig og kjøper meg noe og spiser de dagene også. :/ kanskje jeg skal gjøre det? Og så er det jo ikke nødvendig å spise kilovis av snop når en først kan, hehe.

Må også kutte ut alt for å få det til.... Og reiser snart til Norge og da frister norsk snop og smågodt, så må bare bestemme meg for å spise hos andre er ok men ikke hjemme, og ikke kjøpe selv:/

Syns du må få spise norsk godteri i Norge da ;)

Da jeg var 13-14 holdt jeg meg et halvt år uten sjokolade! Kan nesten ikke fatte det i dag...
Stå på jenter!

Barn er flinke! ;)

Hiver du deg med nå?

Jeg er med!
Klemte i meg en 200g melkesjokolade hjem fra butikken i går. Jeg skjemmes:(

Da er du med! Hurra!!

Jeg har nå klart to dager uten - herremin så lyst jeg har på sjokolade :P Meen, en liten bit på fredag blir det nok, jeg kan ikke kutte helt ut merker jeg.

D er kun snakk om 2 uker da ;)

Kanskje jeg skal slenge meg på denne etter fødsel:D For nå i det siste har det blitt en sjokolade eller to for mye:oops:

Hadde jo godtestopp da jeg var yngere, motivasjonen da var 500kr:p Nå er motivasjonen...kvitte seg ett par kg.

I første omgang kutter jeg i 2 uker, sånn at jeg senere lettere kan holde meg til godis kun i helgene ;)

Tja... :P Det jeg må lære meg er egentlig å kun spise snop på lørdager. Vanligvis spiser jeg fra fredag til søndag, og på onsdag eller torsdag blir jeg ofte utålmodig og kjøper meg noe og spiser de dagene også. :/ kanskje jeg skal gjøre det? Og så er det jo ikke nødvendig å spise kilovis av snop når en først kan, hehe.

Sånn er jeg og! Derfor kutter jeg sjokolade helt i 2 uker, for å venne av kroppen ;)

Last edited by a moderator:
Sånn er jeg og! Derfor kutter jeg sjokolade helt i 2 uker, for å venne av kroppen ;)

Jeg har faktisk hatt abstinenser! :/ Da har det gått for langt. Tror jeg er avvent nå. Har prøvd å være flink. ;)

Sikkert lurt å kutte helt ut. Dette klarer du! :)

Jeg starter idag! Kun snop på lørdag! Og bare litt.

I første omgang kutter jeg i 2 uker, sånn at jeg senere lettere kan holde meg til godis kun i helgene ;)

Aah men da kan jeg slenge meg på nå da :D sjokolade bare på helgene.
Jeg skal være streng med meg selv nå å tillate sjokolade kun EN dag iløpet av helgen. Joiner du den? ;)

Aah men da kan jeg slenge meg på nå da :D sjokolade bare på helgene.
Jeg skal være streng med meg selv nå å tillate sjokolade kun EN dag iløpet av helgen. Joiner du den? ;)

Joiner den når mine to uker uten er over ;)

Jeg har faktisk hatt abstinenser! :/ Da har det gått for langt. Tror jeg er avvent nå. Har prøvd å være flink. ;)

Sikkert lurt å kutte helt ut. Dette klarer du! :)

Jeg starter idag! Kun snop på lørdag! Og bare litt.

Kutter helt ut i to uker nå, og så blir d i kun i helgene heretter ;)

kan prøve, har ikke spist sjokolade siden i går :p spiste is og hjemmelaga eplekake akkurat nå :p
vet samboeren kommer til å kjøpe inn sjokolde på lørdag kveld når barna har lagt seg. Han er den værste sjokolademennesket jeg har sett noen gang. jeg spiste nesten aldri sjokolade eller annet snop før jeg flytta sammen med han.. heldigvis så jobber han natt så bare fri annenhver helg, så da sitter vi ikke sammen hver kveld å gomler snop :p

Back
Topp