Det kan hende! Da regner jeg med søtsuget kommer for fullt når ungen er ute![]()
D gjorde d for meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende! Da regner jeg med søtsuget kommer for fullt når ungen er ute![]()
Er med fra over helgaskal i 2 bursdager før det. Så vil jeg ikke gå glipp av kakene
![]()
Kun sjokolade. D andre klarer jeg fint å holde til helgen. D er sjokolade jeg plages med.
Men du må gjerne kutte alt om du vil. Like mye støtte her![]()
Må også kutte ut alt for å få det til.... Og reiser snart til Norge og da frister norsk snop og smågodt, så må bare bestemme meg for å spise hos andre er ok men ikke hjemme, og ikke kjøpe selv:/
Da jeg var 13-14 holdt jeg meg et halvt år uten sjokolade! Kan nesten ikke fatte det i dag...
Stå på jenter!
Jeg er med!
Klemte i meg en 200g melkesjokolade hjem fra butikken i går. Jeg skjemmes![]()
Jeg har nå klart to dager uten - herremin så lyst jeg har på sjokoladeMeen, en liten bit på fredag blir det nok, jeg kan ikke kutte helt ut merker jeg.
Kanskje jeg skal slenge meg på denne etter fødselFor nå i det siste har det blitt en sjokolade eller to for mye
Hadde jo godtestopp da jeg var yngere, motivasjonen da var 500krNå er motivasjonen...kvitte seg ett par kg.
Tja...Det jeg må lære meg er egentlig å kun spise snop på lørdager. Vanligvis spiser jeg fra fredag til søndag, og på onsdag eller torsdag blir jeg ofte utålmodig og kjøper meg noe og spiser de dagene også. :/ kanskje jeg skal gjøre det? Og så er det jo ikke nødvendig å spise kilovis av snop når en først kan, hehe.
D er kun snakk om 2 uker da![]()
Sånn er jeg og! Derfor kutter jeg sjokolade helt i 2 uker, for å venne av kroppen![]()
Sånn er jeg og! Derfor kutter jeg sjokolade helt i 2 uker, for å venne av kroppen![]()
I første omgang kutter jeg i 2 uker, sånn at jeg senere lettere kan holde meg til godis kun i helgene![]()
Aah men da kan jeg slenge meg på nå dasjokolade bare på helgene.
Jeg skal være streng med meg selv nå å tillate sjokolade kun EN dag iløpet av helgen. Joiner du den?![]()
Jeg har faktisk hatt abstinenser! :/ Da har det gått for langt. Tror jeg er avvent nå. Har prøvd å være flink.![]()
Sikkert lurt å kutte helt ut. Dette klarer du!
Jeg starter idag! Kun snop på lørdag! Og bare litt.
Jeg skal støtte deg ved å la være å skravle så mye om sjokolade![]()
AiiightJoiner den når mine to uker uten er over![]()
Aiiightjeg gir det ett forsøk denne helgen
off det blir hardt.
Men sjokolade på fredag og resten av helga er det cold turkey :O