Tror jammen jeg også skal gjøre det!!Ja, var det vi gjorde her.. Pakka noen kaker fint inn, og ga dem med i julegaver til besteforeldre og sånnåsså tok vi med oss kaker når vi skulle på besøk til folk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jammen jeg også skal gjøre det!!Ja, var det vi gjorde her.. Pakka noen kaker fint inn, og ga dem med i julegaver til besteforeldre og sånnåsså tok vi med oss kaker når vi skulle på besøk til folk
![]()
Haha, vet ikke jeg heller om jeg klarer det. Men skal gjøre et ærlig forsøk. Og heller kose meg litt ekstra med mat og sånn.Wow, lykke til! Har kun issues med sjokolade selv, så d er d jeg må få til en endring på.
Tror ikke jeg greier å kutte helt nei..
Til 1. desember?!?!?!!! Greier du d er du rå!!!
Tror jammen jeg også skal gjøre det!!![]()
Haha, vet ikke jeg heller om jeg klarer det. Men skal gjøre et ærlig forsøk. Og heller kose meg litt ekstra med mat og sånn.![]()
Hahamen imorgen er det mandag
![]()
Omg. Regner med det meste blir gitt bort?Jeg nevner at en i familien jobber hos Nidar. Vi har alltid skapet fullt av Nidar favoritterhelt håpløst. I julen får vi sikkert 10 kg julegodter å gi bort/ha selv. Hjelpes.
Kommer veldig langt med det da! Jeg har merka at det er lettere for meg å kutte helt. Jeg har jo ikke viljestyrke til å ta bare litt.Ser den! Lykke til!!
Jeg skal fokusere på økt aktivitetsmengde og mindre sjokoladeinntak.
Det vil jeg tro! Julekaker altså, nå fikk jeg veldig lyst på det!De eldre blir ihvertfall alltid glade for denslagshoho!
Kommer veldig langt med det da! Jeg har merka at det er lettere for meg å kutte helt. Jeg har jo ikke viljestyrke til å ta bare litt.![]()
Jeg nevner at en i familien jobber hos Nidar. Vi har alltid skapet fullt av Nidar favoritterhelt håpløst. I julen får vi sikkert 10 kg julegodter å gi bort/ha selv. Hjelpes.
Ja du skjønner det at jeg er sær. Jeg liker jo kun to typer kake. Og kun en type sjokolade og det er freiaOmg. Regner med det meste blir gitt bort?![]()
![]()
Det er grusomt! Ganske vanskelig å holde seg slank her haha!Åh!!!! Sjalu!!!!!
Haha, glad ikke jeg er i slekt med ham! Legger alltid på meg i jula av kaker og mat, og hadde jeg fått 10kg sjokolade på tampen, så tror jeg jeg hadde dødd av sukkersjokk!Ja du skjønner det at jeg er sær. Jeg liker jo kun to typer kake. Og kun en type sjokolade og det er freiamen en stratos og den røde med sånn gele inni beholder jeg som oftest
haha!
Har bare gått opp i jula en gang og da hadde jeg så mange sene vakter i restauranten og fri tilgang på ribbe og pinnekjøttHaha, glad ikke jeg er i slekt med ham! Legger alltid på meg i jula av kaker og mat, og hadde jeg fått 10kg sjokolade på tampen, så tror jeg jeg hadde dødd av sukkersjokk!
Åh, herregud. Gleder meg så sykt til slike ting kommer i butikken. Kommer til å spise og spise hele høsten!Har bare gått opp i jula en gang og da hadde jeg så mange sene vakter i restauranten og fri tilgang på ribbe og pinnekjøtt![]()
Jeg og! Allerede gått noen runder og spurt når det kommer! Midten av september kan vi vente får i kål'm og midten av okt kommer pinnekjøttet!Åh, herregud. Gleder meg så sykt til slike ting kommer i butikken. Kommer til å spise og spise hele høsten!![]()
Det er jo en mnd til! :OJeg og! Allerede gått noen runder og spurt når det kommer! Midten av september kan vi vente får i kål'm og midten av okt kommer pinnekjøttet!
Det er grusomt! Ganske vanskelig å holde seg slank her haha!