Sjokolade da.. Igjen..!

Slutte å snuse var verre enn å slutte å røyke. Slutte med sjokolade føles uoverkommelig ut..
Ikke for å være pessimistisk og slem, men jeg synes å slutte med snop og sjokkis er MYE verre enn å slutte å røyke. :P

Ikke for å være pessimistisk og slem, men jeg synes å slutte med snop og sjokkis er MYE verre enn å slutte å røyke. :P
Enig! Det er jo nesten umulig da! Jeg har aldri klart en mnd uten godteri liksom. Men etter å ha spist sjokolade hver dag i forrige svangerskap måtte jeg bare kutte ut sjokolade. Var helt fælt. Tenkte ikke på annet :P

Enig! Det er jo nesten umulig da! Jeg har aldri klart en mnd uten godteri liksom. Men etter å ha spist sjokolade hver dag i forrige svangerskap måtte jeg bare kutte ut sjokolade. Var helt fælt. Tenkte ikke på annet :P
Haha, nei, det er helt forferdelig. Har klart 2 ganger å kutte helt, skal prøve mer eller mindre helhjerta nå og, så får vi se. :p

Haha, nei, det er helt forferdelig. Har klart 2 ganger å kutte helt, skal prøve mer eller mindre helhjerta nå og, så får vi se. :p
Vi kan gi det et skikkelig forsøk i fra i morgen da? Ikke noe snop før lørdagen igjen?

Blir du med Beckymams?

Du er verken pessimistisk eller slem. D er fakta d. Sjokolade er som narkotika for meg tror jeg..!

Jeg synes å slutte med pepsi max er verre enn å slutte å røyke og :o
Det og! Alt spiselig egentlig!
Er nok noe med at mat må man ha, det er mye mer tilgjengelig og de aller fleste koser seg litt av og til. :rolleyes:

Det og! Alt spiselig egentlig!
Er nok noe med at mat må man ha, det er mye mer tilgjengelig og de aller fleste koser seg litt av og til. :rolleyes:

Sant det.. Men at det skal være så forbanna vanskelig :o
De burde kun solgt sjokolade og brus på resept.. :o

Jaha...dag 1 uten sjokkis.. Begynner bra med havregrøt til frokost :p
Åsså har man til og med vært på vekta idag.. :o

Back
Topp