Det var like jævelig som å slutte å røykeJa, hadde jeg greid d så..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var like jævelig som å slutte å røykeJa, hadde jeg greid d så..
Har trua!Er som oftest ikke så ille som man tror selv
![]()
Uffda, skal lese meg oppover i trådenDa har du ikke fått med deg hvor avhengig jeg er![]()
![]()
Det var like jævelig som å slutte å røyke![]()
Ikke for å være pessimistisk og slem, men jeg synes å slutte med snop og sjokkis er MYE verre enn å slutte å røyke.Slutte å snuse var verre enn å slutte å røyke. Slutte med sjokolade føles uoverkommelig ut..
Enig! Det er jo nesten umulig da! Jeg har aldri klart en mnd uten godteri liksom. Men etter å ha spist sjokolade hver dag i forrige svangerskap måtte jeg bare kutte ut sjokolade. Var helt fælt. Tenkte ikke på annetIkke for å være pessimistisk og slem, men jeg synes å slutte med snop og sjokkis er MYE verre enn å slutte å røyke.![]()
Haha, nei, det er helt forferdelig. Har klart 2 ganger å kutte helt, skal prøve mer eller mindre helhjerta nå og, så får vi se.Enig! Det er jo nesten umulig da! Jeg har aldri klart en mnd uten godteri liksom. Men etter å ha spist sjokolade hver dag i forrige svangerskap måtte jeg bare kutte ut sjokolade. Var helt fælt. Tenkte ikke på annet![]()
Vi kan gi det et skikkelig forsøk i fra i morgen da? Ikke noe snop før lørdagen igjen?Haha, nei, det er helt forferdelig. Har klart 2 ganger å kutte helt, skal prøve mer eller mindre helhjerta nå og, så får vi se.![]()
Ikke for å være pessimistisk og slem, men jeg synes å slutte med snop og sjokkis er MYE verre enn å slutte å røyke.![]()
Ja, det er ikke tull altså!!Du er verken pessimistisk eller slem. D er fakta d. Sjokolade er som narkotika for meg tror jeg..!
Hadde eeeegentlig tenkt å ikke ha mer snop i det hele tatt, men ok! Prøver fram til lørdag i første omgang!Vi kan gi det et skikkelig forsøk i fra i morgen da? Ikke noe snop før lørdagen igjen?
Blir du med Beckymams?
Ikke for å være pessimistisk og slem, men jeg synes å slutte med snop og sjokkis er MYE verre enn å slutte å røyke.![]()
Det og! Alt spiselig egentlig!Jeg synes å slutte med pepsi max er verre enn å slutte å røyke og![]()
Det og! Alt spiselig egentlig!
Er nok noe med at mat må man ha, det er mye mer tilgjengelig og de aller fleste koser seg litt av og til.![]()
Haha, ja,faktisk!Sant det.. Men at det skal være så forbanna vanskelig
De burde kun solgt sjokolade og brus på resept..![]()
Haha, ja,faktisk!![]()
Nei, og hadde nok gjort noe med psyken og gå og handle 2 plater sjokolade på resept.Så hadde man ikke blitt frista i butikken engang.. Er ikke SÅ ofte man er på apotek liksom![]()
Nei, og hadde nok gjort noe med psyken og gå og handle 2 plater sjokolade på resept.![]()