Det vil jeg tro! Julekaker altså, nå fikk jeg veldig lyst på det!
Hehe! Du får begynne å bake tidlig i år da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg tro! Julekaker altså, nå fikk jeg veldig lyst på det!
Jeg nevner at en i familien jobber hos Nidar. Vi har alltid skapet fullt av Nidar favoritterhelt håpløst. I julen får vi sikkert 10 kg julegodter å gi bort/ha selv. Hjelpes.
Haha, får prøve å la vær. Men er før jul de er best!Hehe! Du får begynne å bake tidlig i år da![]()
Haha, får prøve å la vær. Men er før jul de er best!
Det er livsfarlig! Rart ingen har sukkersyke enda!Hjelpes meg
Ikke sunt med sånne i familien![]()
Aldri for sent å snu har jeg hørt!D toget har gått for lengst her, så da kan man lik så godt nyte![]()
Det er f o r lenge! Og nå man skriver for med mellomrom mellom hver bokstav er det virkelig FOR lenge altså!Det er jo en mnd til! :O
Jaja, kunne vært verre. Godt å ha noe å gå ut ifra ihvertfall!
Det er livsfarlig! Rart ingen har sukkersyke enda!
Aldri for sent å snu har jeg hørt!![]()
Ja, da blir det liksom lagt vekt på hver bokstav. Gosj. Kommer til å sulte ihjel og bli skarv. :/Det er f o r lenge! Og nå man skriver for med mellomrom mellom hver bokstav er det virkelig FOR lenge altså!
Skarv er en reel fare her. Foreslår krisemøte med Gilde. Dette må de ta tak i!Ja, da blir det liksom lagt vekt på hver bokstav. Gosj. Kommer til å sulte ihjel og bli skarv. :/
Har trua!Hehe, jeg håper jo d da!
Får evt reise til svigerfar og hente en av sauene hans. Litt må jo han også ofre for barnebarna.Skarv er en reel fare her. Foreslår krisemøte med Gilde. Dette må de ta tak i!
Har trua!Er som oftest ikke så ille som man tror selv
![]()
Bæ bæ lille lam ville aldri blitt det samme igjenFår evt reise til svigerfar og hente en av sauene hans. Litt må jo han også ofre for barnebarna.
Uff ja!! Måtte bare kutte tvert etter forrige svangerskap.Må greie å knekke avhengigheten på et vis
Haha, nei. Blir nok litt ødelagt. Apropos ødelagte sauer, jentungen min elsker sauer på dagen, men er veldig redde for dem på kvelden. Hun syns de ligner på zombier, og jeg er egentlig enig. Står helt stille og eneste du ser er de blanke røde øynene. Fysj.Bæ bæ lille lam ville aldri blitt det samme igjen![]()
Hahaha uff! Ja kan være enig faktisk. Sønnen min er piss redd ugler. Det skjønner jeg også!Haha, nei. Blir nok litt ødelagt. Apropos ødelagte sauer, jentungen min elsker sauer på dagen, men er veldig redde for dem på kvelden. Hun syns de ligner på zombier, og jeg er egentlig enig. Står helt stille og eneste du ser er de blanke røde øynene. Fysj.![]()
Haha, søte de er! ❤ nå sporte vi av igjen.Hahaha uff! Ja kan være enig faktisk. Sønnen min er piss redd ugler. Det skjønner jeg også!
Uff ja!! Måtte bare kutte tvert etter forrige svangerskap.