Jeg har forresten (enn så lenge) klart å holde meg fra å bestille sjokolade da!! Imponerende ja?
Ja, det må jeg si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har forresten (enn så lenge) klart å holde meg fra å bestille sjokolade da!! Imponerende ja?
Mandag blir det andre boller!![]()
Ja! Skal rett og slett avvenne meg fra sukker!Du skal gå helt cold turkey?
Ja! Skal rett og slett avvenne meg fra sukker!![]()
Har gjort det et par ganger før. Er ille de første 14 dagene, men så går det bra. Helt til jeg sprekker, for eksempel på kake eller noe sånt.Det vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å klare![]()
![]()
Har gjort det et par ganger før. Er ille de første 14 dagene, men så går det bra. Helt til jeg sprekker, for eksempel på kake eller noe sånt.
Skal gi det et realt forsøk iallefall. Men ikke lett å være gravid å ha cravings på surt godteri!![]()
Haha, jul kommer jeg garantert å ryke på. Baker minst 7 slag hvert år, helst et par ekstra. Bare for å være sikker.Jeg tenkte å være sunn frem til jul
Har bare ikke bestemt når jeg skal begynne.. Men det bør jo bli før desember for å si det sånn![]()
Haha, jul kommer jeg garantert å ryke på. Baker minst 7 slag hvert år, helst et par ekstra. Bare for å være sikker.Men ja. Hadde nok hatt godt av å gå cold turkey fram til 1 . desember kanskje. Få rensa opp litt i systemet!
Er noe med det. Tanken på det er helt fantastisk, men når du har stått og hatt lukta i nesa en god stund, så frister det liksom ikke lenger.Ja, sant.. I jula skal man jo fleske seg litt til! Det hører jo med det
Men kan være sunn litt før og etter heller
Baker ikke så mye her da..tror jeg bakte 4 sorter ifjor, og vi ble aldri kvitt alt
Hadde lyst på alt siden jeg var gravid, men når det var laget ville jeg ikke ha likevelHaha
Er noe med det. Tanken på det er helt fantastisk, men når du har stått og hatt lukta i nesa en god stund, så frister det liksom ikke lenger.![]()
Det er hyggelig da. Etter jul så er jeg jo så veldig ferdig med julekaker, at jeg godt bare kan hive dem i søpla. Kanskje begynne å sende med litt kaker i julegavene til folk, bare for å få dem vekk.Nei, det er nettopp det
Endte opp med å gi bort mesteparten![]()
Det er hyggelig da. Etter jul så er jeg jo så veldig ferdig med julekaker, at jeg godt bare kan hive dem i søpla. Kanskje begynne å sende med litt kaker i julegavene til folk, bare for å få dem vekk.![]()
Ja! Skal rett og slett avvenne meg fra sukker!![]()
Det vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å klare![]()
![]()
Haha, jul kommer jeg garantert å ryke på. Baker minst 7 slag hvert år, helst et par ekstra. Bare for å være sikker.Men ja. Hadde nok hatt godt av å gå cold turkey fram til 1 . desember kanskje. Få rensa opp litt i systemet!
Det husker jeg ikke,men det hang dessverre lenge i![]()
Tror ikke jeg greier å kutte helt nei..
Nei, det skal godt gjøres![]()
Var våken over en time i natt. Spiste opp nugattiboksen![]()
![]()
Haha, Jøss
Nugatti er godt da.. Spesielt med skje,![]()
Det var smart!Jeg har drukket ett glass oboy de gangene jeg har blitt mest fristet. Har gått bra bankbank
Jepp. Og vips var boksen borte..!
Good news da: begynner å få kvalmefølelsen tilbake.
Bad news: har ikke stoppa meg enda..