Sjokolade da.. Igjen..!

Det vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å klare :o :p
Har gjort det et par ganger før. Er ille de første 14 dagene, men så går det bra. Helt til jeg sprekker, for eksempel på kake eller noe sånt. :p
Skal gi det et realt forsøk iallefall. Men ikke lett å være gravid å ha cravings på surt godteri! :P

Har gjort det et par ganger før. Er ille de første 14 dagene, men så går det bra. Helt til jeg sprekker, for eksempel på kake eller noe sånt. :p
Skal gi det et realt forsøk iallefall. Men ikke lett å være gravid å ha cravings på surt godteri! :P

Jeg tenkte å være sunn frem til jul :p
Har bare ikke bestemt når jeg skal begynne.. Men det bør jo bli før desember for å si det sånn :p

Jeg tenkte å være sunn frem til jul :p
Har bare ikke bestemt når jeg skal begynne.. Men det bør jo bli før desember for å si det sånn :p
Haha, jul kommer jeg garantert å ryke på. Baker minst 7 slag hvert år, helst et par ekstra. Bare for å være sikker. :p Men ja. Hadde nok hatt godt av å gå cold turkey fram til 1 . desember kanskje. Få rensa opp litt i systemet!

Haha, jul kommer jeg garantert å ryke på. Baker minst 7 slag hvert år, helst et par ekstra. Bare for å være sikker. :p Men ja. Hadde nok hatt godt av å gå cold turkey fram til 1 . desember kanskje. Få rensa opp litt i systemet!

Ja, sant.. I jula skal man jo fleske seg litt til! Det hører jo med det ;)
Men kan være sunn litt før og etter heller :D
Baker ikke så mye her da..tror jeg bakte 4 sorter ifjor, og vi ble aldri kvitt alt :o
Hadde lyst på alt siden jeg var gravid, men når det var laget ville jeg ikke ha likevel :p Haha

Ja, sant.. I jula skal man jo fleske seg litt til! Det hører jo med det ;)
Men kan være sunn litt før og etter heller :D
Baker ikke så mye her da..tror jeg bakte 4 sorter ifjor, og vi ble aldri kvitt alt :o
Hadde lyst på alt siden jeg var gravid, men når det var laget ville jeg ikke ha likevel :p Haha
Er noe med det. Tanken på det er helt fantastisk, men når du har stått og hatt lukta i nesa en god stund, så frister det liksom ikke lenger. :p

Nei, det er nettopp det :p
Endte opp med å gi bort mesteparten :p
Det er hyggelig da. Etter jul så er jeg jo så veldig ferdig med julekaker, at jeg godt bare kan hive dem i søpla. Kanskje begynne å sende med litt kaker i julegavene til folk, bare for å få dem vekk. :p

Det er hyggelig da. Etter jul så er jeg jo så veldig ferdig med julekaker, at jeg godt bare kan hive dem i søpla. Kanskje begynne å sende med litt kaker i julegavene til folk, bare for å få dem vekk. :p

Ja, var det vi gjorde her.. Pakka noen kaker fint inn, og ga dem med i julegaver til besteforeldre og sånn :p åsså tok vi med oss kaker når vi skulle på besøk til folk :p

Ja! Skal rett og slett avvenne meg fra sukker! :D

Wow, lykke til! Har kun issues med sjokolade selv, så d er d jeg må få til en endring på.

Det vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å klare :o :p

Tror ikke jeg greier å kutte helt nei..

Til 1. desember?!?!?!!! Greier du d er du rå!!!

Jeg har drukket ett glass oboy de gangene jeg har blitt mest fristet. Har gått bra bankbank

Back
Topp