Sjokolade da.. Igjen..!

Haha, her go. Ble ikke mer enn en håndfull i går, så har litt å ta igjen idag. :rolleyes:

Da blir det fråtsesøndag!!
Her har jeg under halvparten igjen..
Forressten, er ikke smash egentlig sykelig dyrt, eller er det bare jeg som er gjerrig? :p

Da blir det fråtsesøndag!!
Her har jeg under halvparten igjen..
Forressten, er ikke smash egentlig sykelig dyrt, eller er det bare jeg som er gjerrig? :p
Jo! Tror jeg betalte nesten 60 kr for det?? Kan det stemme? Var ICA da, så dyr butikk.
Vet ikke heeeelt om det er verdt det. Er mange rimeligere sjokolader som er like gode. :rolleyes:

Jo! Tror jeg betalte nesten 60 kr for det?? Kan det stemme? Var ICA da, så dyr butikk.
Vet ikke heeeelt om det er verdt det. Er mange rimeligere sjokolader som er like gode. :rolleyes:

Jeg kjøpte på coop extra igår..kosta 51 der mener jeg :o
Men det er igrunn sykt mye for en pose med litt sjokolade i..resten av posen er jo bare luft :p
Tenker de hadde solgt mer om de satte den ned til 30 :D :D

Jeg kjøpte på coop extra igår..kosta 51 der mener jeg :o
Men det er igrunn sykt mye for en pose med litt sjokolade i..resten av posen er jo bare luft :p
Tenker de hadde solgt mer om de satte den ned til 30 :D :D
Ja, da stemmer det nok med 60. Eller rett under. :O
Ja, er ikke veldig mye heller nei! Lurer på hva kiloprisen er. :rolleyes:

Nå har jeg hatt så lyst på sjokolade kake i to dager, så før jeg sprekker skal jeg gå ned og kaste resten.

Nå har jeg hatt så lyst på sjokolade kake i to dager, så før jeg sprekker skal jeg gå ned og kaste resten.

Da er du jammen god!
Hm..har forressten sjokoladekake her og, men den har stått i en uke nå, så frister ikke engang :p

Du er sterk!!
Da er du jammen god!
Hm..har forressten sjokoladekake her og, men den har stått i en uke nå, så frister ikke engang :p

Da er du sterk ja!

Og du kan sikkert gå innom Therese og kaste hennes og, for blir den spist når nøden er størst, så blir hun muligens dårlig :p

Da er du sterk ja!

Og du kan sikkert gå innom Therese og kaste hennes og, for blir den spist når nøden er størst, så blir hun muligens dårlig :p

Haha! :p
Nei, nå har jeg kasta den selv :D
Æsj, hadde nok blitt uggen av den ja..

Back
Topp