Haha, her go. Ble ikke mer enn en håndfull i går, så har litt å ta igjen idag.![]()
Da blir det fråtsesøndag!!
Her har jeg under halvparten igjen..
Forressten, er ikke smash egentlig sykelig dyrt, eller er det bare jeg som er gjerrig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, her go. Ble ikke mer enn en håndfull i går, så har litt å ta igjen idag.![]()
Jo! Tror jeg betalte nesten 60 kr for det?? Kan det stemme? Var ICA da, så dyr butikk.Da blir det fråtsesøndag!!
Her har jeg under halvparten igjen..
Forressten, er ikke smash egentlig sykelig dyrt, eller er det bare jeg som er gjerrig?![]()
Jo! Tror jeg betalte nesten 60 kr for det?? Kan det stemme? Var ICA da, så dyr butikk.
Vet ikke heeeelt om det er verdt det. Er mange rimeligere sjokolader som er like gode.![]()
Ja, da stemmer det nok med 60. Eller rett under. :OJeg kjøpte på coop extra igår..kosta 51 der mener jeg
Men det er igrunn sykt mye for en pose med litt sjokolade i..resten av posen er jo bare luft
Tenker de hadde solgt mer om de satte den ned til 30![]()
![]()
Ja, da stemmer det nok med 60. Eller rett under. :O
Ja, er ikke veldig mye heller nei! Lurer på hva kiloprisen er.![]()
Ja, gjør nok det! Sikkert like dyrt som hummer.Hm..må sjekkes neste gang. Det skal vel egentlig stå på prislabelen det![]()
Du er sterk!!Nå har jeg hatt så lyst på sjokolade kake i to dager, så før jeg sprekker skal jeg gå ned og kaste resten.
Ja, gjør nok det! Sikkert like dyrt som hummer.![]()
Kanskje jeg skal servere det i vårt hypotetiske bryllup. Flott skal det være!Skal ikke se bort ifra det, gitt
Hummer og safran..
Nå har jeg hatt så lyst på sjokolade kake i to dager, så før jeg sprekker skal jeg gå ned og kaste resten.
Kanskje jeg skal servere det i vårt hypotetiske bryllup. Flott skal det være!
Haha, herlig
I ferien er alt lov!
Synd jeg har "ferie" til juli neste år da![]()
Jeg har sprukket til gangs! Ny start i morgen. At det skal være så vanskelig!![]()
Har permisjon frem til desember jeg, men ække ferie d ass!![]()
![]()
Nå har jeg hatt så lyst på sjokolade kake i to dager, så før jeg sprekker skal jeg gå ned og kaste resten.
Du er sterk!!
Da er du jammen god!
Hm..har forressten sjokoladekake her og, men den har stått i en uke nå, så frister ikke engang![]()
Da er du sterk ja!
Og du kan sikkert gå innom Therese og kaste hennes og, for blir den spist når nøden er størst, så blir hun muligens dårlig![]()
Det har du helt rett i!D viktigste er at man prøver igjen
Å falle er krise om man blir liggende. Om man reiser seg igjen så går d bra!![]()