Siste navneavstemning for skjult gruppe

Hva skal vår skjulte gruppe hete?

• Maispirene 2024

Votes: 14 21,5%
  • Minimais 2024

Votes: 19 29,2%
  • Mailykke 2024

Votes: 9 13,8%
  • Maisløyfene 2024

Votes: 23 35,4%

• Antall som har svart
    65
  • Avstemningen er avsluttet .
Enig i at spirene kanskje er litt oppbrukt, selv om jeg egentlig ikke hadde hatt noe i mot å hatt det :)
Jeg liker egentlig ikke minimais :hilarious: Men skulle nå det bli det, så er det helt greit det å! :) liker av en eller annen grunn at mai står først, men egentlig samma :)
Helt enig med deg, spirene er kanskje litt oppbrukt men jeg liker det godt læll. Og synes det er fint når Mai står først i navnet. ☺️ først synes jeg Maisløyfene bare ga meg assosiasjoner til 17.mai (og fulle mannfolk med maisløyfe på jakkeslaget, har til gode å feire 17.mai med barn fortsatt :hilarious:), og ikke så mye til babyer, men etter flere har forklart ideen bak det så er den kanskje ikke så værst den heller. Men ja, det blir bra uansett navn tror jeg hihi ☺️

Ser mange har Gul, grønn, blå, rød på sine. Tror dere det e mulig å få en litt lys vårfarge som lilla for eksempel? Ser for meg de fine lilla, rosa, lyseblå blomstene om våren ☺️

Marsgruppa jeg var i jobba mye med dette- jeg legger med noen skjermdumper derfra. Det ene er en oversikt over valgene andre grupper har gjort de siste åra, det andre er de aktuelle fargene (minus nr 3 fra toppen på venstre side, den er utgått).

Personlig liker jeg den lysegrønne nest nederst i venstre kolonne. FD2F7972-2381-4821-86FC-66F23C02B5F4.jpeg1636C2D4-5EC6-4D15-A289-958E1E75A4EF.jpeg

Vedlegg

• 6339F9AE-4527-4479-B108-8B901786C115.png
    6339F9AE-4527-4479-B108-8B901786C115.png
    1,9 MB · Visninger: 25
Marsgruppa jeg var i jobba mye med dette- jeg legger med noen skjermdumper derfra. Det ene er en oversikt over valgene andre grupper har gjort de siste åra, det andre er de aktuelle fargene (minus nr 3 fra toppen på venstre side, den er utgått).

Personlig liker jeg den lysegrønne nest nederst i venstre kolonne. Vis vedlegget 414675Vis vedlegget 414677
Nice! Kjekt å se. Da syns jeg g lysegrønn, lyse gul og den fersken/oransje er fine vårfarger. Skulle vært en sløyfe emoji som vi kunne hatt!

Personlig liker jeg den lysegrønne nest nederst i venstre kolonne. Vis vedlegget 414675Vis vedlegget 414677
Det var skikkelig gøy å se en slik oversikt!

Jeg er enig om lysegrønn!

Helt enig med deg, spirene er kanskje litt oppbrukt men jeg liker det godt læll. Og synes det er fint når Mai står først i navnet. ☺️ først synes jeg Maisløyfene bare ga meg assosiasjoner til 17.mai (og fulle mannfolk med maisløyfe på jakkeslaget, har til gode å feire 17.mai med barn fortsatt :hilarious:), og ikke så mye til babyer, men etter flere har forklart ideen bak det så er den kanskje ikke så værst den heller. Men ja, det blir bra uansett navn tror jeg hihi ☺️
Det blir det, når navnet første er satt så spiller det kanskje ikke så stor rolle, da blir man vant til det :) ❤️

Åh ja denne husker jeg! Er det nødvendig med en ny avstemming her, alle som har skrevet her var nevnt lysegrønn? :hilarious:

Er ikke egentlig så engasjert i navnet,men endret min stemme siden februar har "spire" i sitt navn, og april også, da vil jeg ha noe annet :)

Håper ikke jeg blir alene der inne om noen uker, Facebookgruppe er ikke noe for meg iallefall. :p
Enig, jeg er ikke fan av facebook-grupper :) Erfaringsmessig er det mye aktivitet på skjult forum fram til fødsel i allefall:D

Er vel bare noen uker det bli brukt så er alle over på Facebook gruppe :hilarious:
Jeg har vært med i tre termingrupper her inne tidligere og alle har hatt stor aktivitet frem til fødsel! To av dem en god stund etter også :)

Back
Topp