Hihi, jaaa!Ja det er ordentlig spennende å følge med på. Bedre enn kommunevalget vettu.
Uansett hva navnet blir så er jeg happy for at vi snart har gruppe oppe og gå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, jaaa!Ja det er ordentlig spennende å følge med på. Bedre enn kommunevalget vettu.
Uansett hva navnet blir så er jeg happy for at vi snart har gruppe oppe og gå.
Helt enig med deg, spirene er kanskje litt oppbrukt men jeg liker det godt læll. Og synes det er fint når Mai står først i navnet. først synes jeg Maisløyfene bare ga meg assosiasjoner til 17.mai (og fulle mannfolk med maisløyfe på jakkeslaget, har til gode å feire 17.mai med barn fortsatt ), og ikke så mye til babyer, men etter flere har forklart ideen bak det så er den kanskje ikke så værst den heller. Men ja, det blir bra uansett navn tror jeg hihiEnig i at spirene kanskje er litt oppbrukt, selv om jeg egentlig ikke hadde hatt noe i mot å hatt det
Jeg liker egentlig ikke minimais Men skulle nå det bli det, så er det helt greit det å! liker av en eller annen grunn at mai står først, men egentlig samma
Lys grønn er fint!Lilla og rosa finnes ikke tror jeg. Men mener de har lysegrønne- de er jo fine da.
Nice! Kjekt å se. Da syns jeg g lysegrønn, lyse gul og den fersken/oransje er fine vårfarger. Skulle vært en sløyfe emoji som vi kunne hatt!Marsgruppa jeg var i jobba mye med dette- jeg legger med noen skjermdumper derfra. Det ene er en oversikt over valgene andre grupper har gjort de siste åra, det andre er de aktuelle fargene (minus nr 3 fra toppen på venstre side, den er utgått).
Personlig liker jeg den lysegrønne nest nederst i venstre kolonne. Vis vedlegget 414675Vis vedlegget 414677
Det var skikkelig gøy å se en slik oversikt!Marsgruppa jeg var i jobba mye med dette- jeg legger med noen skjermdumper derfra. Det ene er en oversikt over valgene andre grupper har gjort de siste åra, det andre er de aktuelle fargene (minus nr 3 fra toppen på venstre side, den er utgått).
Personlig liker jeg den lysegrønne nest nederst i venstre kolonne. Vis vedlegget 414675Vis vedlegget 414677
Jeg er enig om lysegrønn!Marsgruppa jeg var i jobba mye med dette- jeg legger med noen skjermdumper derfra. Det ene er en oversikt over valgene andre grupper har gjort de siste åra, det andre er de aktuelle fargene (minus nr 3 fra toppen på venstre side, den er utgått).
Det blir det, når navnet første er satt så spiller det kanskje ikke så stor rolle, da blir man vant til detHelt enig med deg, spirene er kanskje litt oppbrukt men jeg liker det godt læll. Og synes det er fint når Mai står først i navnet. først synes jeg Maisløyfene bare ga meg assosiasjoner til 17.mai (og fulle mannfolk med maisløyfe på jakkeslaget, har til gode å feire 17.mai med barn fortsatt ), og ikke så mye til babyer, men etter flere har forklart ideen bak det så er den kanskje ikke så værst den heller. Men ja, det blir bra uansett navn tror jeg hihi
Åh ja denne husker jeg! Er det nødvendig med en ny avstemming her, alle som har skrevet her var nevnt lysegrønn?Marsgruppa jeg var i jobba mye med dette- jeg legger med noen skjermdumper derfra. Det ene er en oversikt over valgene andre grupper har gjort de siste åra, det andre er de aktuelle fargene (minus nr 3 fra toppen på venstre side, den er utgått).
Er vel bare noen uker det bli brukt så er alle over på Facebook gruppe
Enig, jeg er ikke fan av facebook-grupper Erfaringsmessig er det mye aktivitet på skjult forum fram til fødsel i allefallHåper ikke jeg blir alene der inne om noen uker, Facebookgruppe er ikke noe for meg iallefall.
Jeg har vært med i tre termingrupper her inne tidligere og alle har hatt stor aktivitet frem til fødsel! To av dem en god stund etter ogsåEr vel bare noen uker det bli brukt så er alle over på Facebook gruppe