Siste navneavstemning for skjult gruppe

Hva skal vår skjulte gruppe hete?

• Maispirene 2024

Votes: 14 21,5%
  • Minimais 2024

Votes: 19 29,2%
  • Mailykke 2024

Votes: 9 13,8%
  • Maisløyfene 2024

Votes: 23 35,4%

• Antall som har svart
    65
  • Avstemningen er avsluttet .
Så koselig!! Jeg også ❤️ godt å gå sammen inn i ny gruppe! Hvordan går det med deg nå? ❤️
Det går fint med meg! Bekymrer meg (som vanlig) for lite symptomer da, men er vel ca 5+2, så er jo ikke så lang heller.. har bare ømme bryst foreløpig. Så blir veldig spennende å se om denne holder hele veien til mål eller ikke ❤️

Det går fint med meg! Bekymrer meg (som vanlig) for lite symptomer da, men er vel ca 5+2, så er jo ikke så lang heller.. har bare ømme bryst foreløpig. Så blir veldig spennende å se om denne holder hele veien til mål eller ikke ❤️
godt å høre at det går bra!! Men veldig forståelig at du bekymrer deg... ❤️ det kommer jeg også til å gjøre. Håper virkelig den sitter hele veien til mål for deg denne gangen! ❤️

Stemte på minimais❤️ Alt r bedre enn spirer. Blir det spirer så bli jeg her ut i offentligheten :hilarious: Eller kan man være med uten å få banner? Så lit oppfinnsomt syns jeg. Så må de som mener annet stemme det de liker.
Synes forslaget mitt med Maispirene var fint jeg. :Heartpink Koselig at det har en tvetydig mening med både spirer om høsten og spirer i magen. Synes selv det faktisk var litt oppfinnsomt da jeg kom på det, men hver sin smak. Synd det ble rematch, ellers hadde navnet har inne vært Maispirene allerede. :shy:

Jeg blir fornøyd uansett men det eneste jeg egentlig håper på er at det ikke blir maispirene :hilarious: skjønner at det er vår og ting gror men syns det ble fryktelig kjedelig når April valgte Aprilspirene. Min tidligere favoritt var Minimais men Maisløyfene har vokst på meg :joyful: men skal ikke se bort ifra at jeg plutselig endrer stemmen min tilbake til minimais :nailbiting: :hilarious: skjultgruppe blir bra uansett :bookworm:

Enig i at spirene kanskje er litt oppbrukt, selv om jeg egentlig ikke hadde hatt noe i mot å hatt det :)
Jeg liker egentlig ikke minimais :hilarious: Men skulle nå det bli det, så er det helt greit det å! :) liker av en eller annen grunn at mai står først, men egentlig samma :)

Jeg blir fornøyd uansett men det eneste jeg egentlig håper på er at det ikke blir maispirene :hilarious: skjønner at det er vår og ting gror men syns det ble fryktelig kjedelig når April valgte Aprilspirene. Min tidligere favoritt var Minimais men Maisløyfene har vokst på meg :joyful: men skal ikke se bort ifra at jeg plutselig endrer stemmen min tilbake til minimais :nailbiting: :hilarious: skjultgruppe blir bra uansett :bookworm:
Minimais:welcome:angelic:

Synes forslaget mitt med Maispirene var fint jeg. :Heartpink Koselig at det har en tvetydig mening med både spirer om høsten og spirer i magen. Synes selv det faktisk var litt oppfinnsomt da jeg kom på det, men hver sin smak. Synd det ble rematch, ellers hadde navnet har inne vært Maispirene allerede. :shy:
Når du driver valgkamp så må hi andre også få lov ;) Om det må være lov å si at noe er oppbrukt. La minimais vokse på deg også❤️ Kunn jeg valgt hadde det vært MaiFrø som jeg foreslo, men minimais rocker og er originalt. Men må stikke, får hypoglykemi nå, må redde meg selv:hilarious::blackeye:

Når du driver valgkamp så må hi andre også få lov ;) Om det må være lov å si at noe er oppbrukt. La minimais vokse på deg også❤️ Kunn jeg valgt hadde det vært MaiFrø som jeg foreslo, men minimais rocker og er originalt. Men må stikke, får hypoglykemi nå, må redde meg selv:hilarious::blackeye:
Jeg har ikke sagt at ikke andre får drive valgkamp? Hvor fikk du det inntrykket fra? :nailbiting: Klart jeg også vil være med i valgkampen. Har ikke lyst til å sitte på sidelinja og gå glipp av all moroa jeg heller. :laughing002 Maifrø likte jeg også, det var fint.:Heartred

Last edited:
Jeg liker minimais, men landet på å stemme på maisløyfene. Det er mai, det er feiring, sløyfe er liksom veldig staselig, og symboliserer både premie og solidaritet - vi skal ha baby i mai og støtter hverandre, og baby er premien. Stem på MAISLØYFENE!!!

Jeg liker minimais, men landet på å stemme på maisløyfene. Det er mai, det er feiring, sløyfe er liksom veldig staselig, og symboliserer både premie og solidaritet - vi skal ha baby i mai og støtter hverandre, og baby er premien. Stem på MAISLØYFENE!!!
Det var en veldig fin mening og tanke bak navnet! :love017 Maisløyfene er veldig fint! :Heartpink Holder en knapp på den jeg også.:joyful: Moro at den lå så dårlig an på forrige avstemning, men navnet vokser visst på flere, inkludert meg.:happy093

Enig! Jeg tror det er derfor de plutselig ble min nye favoritt :laughing002 Jeg stiller meg bak det du sier :cool:

Maisløyfene drar fra ser jeg. :laughing002
Det vokser litt på meg kjenner jeg. Selv om minimais er favoritten enda.

Back
Topp