Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig!Assa jeg tenker det blir å gå litt vel inn i det hvis det skal bli diskusjoner hvorvidt vi skal vente eller ikke. Jeg er ikke så veldig engasjert i hvilken farge eller hvilket navn kjenner jeg, og som nevnt av noen tidligere her så tror jeg ikke at noen kommer til å bli sure for at de ikke rakk å stemme på navn til skjult forum. Begynner å bli veldig utålmodig på skjult nå merker jeg..
Jeg tror man burde ha flere tilgangsansvarlig. Kanskje noen melder seg frivillig der ute?Er det noen son har kontaktet babyverden for å få skjult? Må man ha en ansvarlig en, isåfall hvem er dette?
Det er ikke meg, just saying
Hvor mange tilgangsansvarlige bruker man? Jeg aner ikke hvordan dette fungererJeg tror man burde ha flere tilgangsansvarlig. Kanskje noen melder seg frivillig der ute?
Pleier å være 1-2 mener jeg.Hvor mange tilgangsansvarlige bruker man? Jeg aner ikke hvordan dette fungerer
Jeg sneik i gruppa til April og der ble det nevnt at det var vanlig med 3 stykker, men jeg ser at de har valgt seg 4 tilgangsansvarlige Har vi noen som melder seg?Pleier å være 1-2 mener jeg.
Kan godt være tilgangsansvarlig, men må være 2-3 til helst jaJeg sneik i gruppa til April og der ble det nevnt at det var vanlig med 3 stykker, men jeg ser at de har valgt seg 4 tilgangsansvarlige Har vi noen som melder seg?
Legger inn ønske om gult banner, men viktigste er å få opp gruppaVis vedlegget 414704
Synes disse fargene passer fint til våren!
Supert!Kan godt være tilgangsansvarlig, men må være 2-3 til helst ja
Jeg aner ikkeHva går det ut på ev.?
Jeg aner ikke, men jeg tror det for det meste er å gi tilgang til de som ønsker så samt de utfyller kriteriene for komme innHva går det ut på ev.?
Jeg tror det går ut på å motta forespørsler fra medlemmer om få tilgang i skjult forum. Så må du sjekke at de oppfyller kravene om 50 innlegg, stå på terminliste og ha eget brukernavn. Aldri vært det selv, men jeg tror det er stort sett det. Også får du eget banner hvor det står at du er tilgangsansvarligHva går det ut på ev.?