Siste leieboer

Gravid 13+3 :Heartred

Da var offentlig ultralyd overstått, og nipt er tatt. Alt så bra ut på ultralyden, og vi fikk se en aktiv liten krabat. Hender opp til ansiktet, tok sats og sparket i fra hele tiden. Kjempegøy å se!
Formen er noe bedre, ikke fullt like sliten. Kvalmen har fremdeles et godt tak på meg. Godt å se liv i magen idag, det gjør det litt lettere å glede seg.
IMG_0718.jpeg

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår :Heartred (5+1)
  • Privat ultralyd 07.10
  • 1. svangerskapskontroll 17.11
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei

julGravid 13+3 :Heartred

Da var offentlig ultralyd overstått, og nipt er tatt. Alt så bra ut på ultralyden, og vi fikk se en aktiv liten krabat. Hender opp til ansiktet, tok sats og sparket i fra hele tiden. Kjempegøy å se!
Formen er noe bedre, ikke fullt like sliten. Kvalmen har fremdeles et godt tak på meg. Godt å se liv i magen idag, det gjør det litt lettere å glede seg.
Vis vedlegget 473899

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Fantastisk :love017 håper kvalmen slipper taket så du får nyte alt det fine førjulstiden og julen har å by på de neste ukene:rendeer

Gravid 13+3 :Heartred

Vis vedlegget 473899

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Næmmen så nuuudelig liten venn :shy: :Heartpink

Gravid uke 15+1 :Heartred

Nå var jeg plutselig litt på vei her! Formen tar seg litt opp, og det er så deilig.
Har vært på første svangerskapskontroll. Alt var fint på Nipt. Har ordinær ul i midten av desember. Gleder meg til å komme meg over nyttår, da kan man faktisk si at det kun er «noen mnd igjen»:hilarious: Har i tillegg lagt helt vanvittig på meg i første trimester. Sånn typ 15 kilo!! Nå som kvalmen har gitt seg, så satser jeg på det stagnerer litt her. Ikke rart jeg er tungpustet:dance008 Jeg begynte å le hos legen da jeg så på vekten.

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • UL i desember
  • 12 uker på vei

Gravid uke 17+0 :Heartred

Nå går tiden mye fortere enn før!
Formen er sååå mye bedre, og jeg føler jeg har fått livet i gave her:joyful:
Kjenner bevegelse fra baby daglig. Eller dvs når jeg legger meg om kvelden. Når jeg endelig får litt tid til å kjenne etter. Veldig koselig, og det blir jo mer virkelig. Magen er allerede grei størrelse på. Ser tilbake på sist graviditet, og vil si jeg er kanskje en mnd større enn på samme tid sist. Så litt større mage enn sist.

Snart er det ultralyd igjen. Mannen er utrolig spent på kjønnet. Han som hele tiden har ønsket enda en gutt, har nå begynt å snakke om jente. Vi får jo bare vente i spenning:dance008

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • 12 uker på vei
  • Jordmortime desember
  • UL i desember

17 uker allerede ❤️❤️
Så fint at formen er grei og du kjenner baby, det er jo helt fantastisk!

Gravid uke 17+0 :Heartred

Nå går tiden mye fortere enn før!
Formen er sååå mye bedre, og jeg føler jeg har fått livet i gave her:joyful:
Kjenner bevegelse fra baby daglig. Eller dvs når jeg legger meg om kvelden. Når jeg endelig får litt tid til å kjenne etter. Veldig koselig, og det blir jo mer virkelig. Magen er allerede grei størrelse på. Ser tilbake på sist graviditet, og vil si jeg er kanskje en mnd større enn på samme tid sist. Så litt større mage enn sist.

Snart er det ultralyd igjen. Mannen er utrolig spent på kjønnet. Han som hele tiden har ønsket enda en gutt, har nå begynt å snakke om jente. Vi får jo bare vente i spenning:dance008

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • 12 uker på vei
  • Jordmortime desember
  • UL i desember
Jeg og syns ENDELIG tiden gikk litt fortere fra 16/17 uker! Og nå straks halvveis! Dette er så mindfuck men veldig gøy :excited001 Hahah måtte le av at du har fått livet i gave her :laughing001 Her ligger jeg fremdeles å sover til 11-12 om dagene.. men føler meg bra form utenom trettheten! Så gøy at du kjenner liv! Kjenner du spark utenfra også?

Gratulerer så mye med 17 uker allerede og bedre form :love7 :talk017 :dance011:gen014:happy093❤️

Ja, det er helt utrolig at jeg er så langt på vei allerede! :Heartred Hvordan er det med deg? Klar til jul?
Herlig, du er kanskje heldig og får sånn ordentlig andre-trimester-glød :p jeg er mest slapp og sliten. Har ikke fått pynta skikkelig til jul, og har pepperkaker og lussekatter på planen. Orker ikke sette noe høyere forventninger. :p

Jeg og syns ENDELIG tiden gikk litt fortere fra 16/17 uker! Og nå straks halvveis! Dette er så mindfuck men veldig gøy :excited001 Hahah måtte le av at du har fått livet i gave her :laughing001 Her ligger jeg fremdeles å sover til 11-12 om dagene.. men føler meg bra form utenom trettheten! Så gøy at du kjenner liv! Kjenner du spark utenfra også?
Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden plutselig gikk!
He he, det føles skikkelig ut som det da kvalmen slapp kvelertaket på meg :joyful:
Håper du få kommet deg litt med denne trøttheten snart. Er ikke noe kjekt å ha det slik..
Kjenner ikke noe utenpå enda. Kjenner du noe sprell?

Herlig, du er kanskje heldig og får sånn ordentlig andre-trimester-glød :p jeg er mest slapp og sliten. Har ikke fått pynta skikkelig til jul, og har pepperkaker og lussekatter på planen. Orker ikke sette noe høyere forventninger. :p
Hadde vært luksus! Nyter iallefall dagene slik som det er nå. Kjekt å få litt nytte av julen som jeg er så glad i:santa
Enig, har ikke så mye på agendaen her heller. Julen er pyntet ferdig, med god hjelp fra resten her, baksten i år blir kun kakemenn, pepperkaker og lussekatter. Og det er mer enn bra nok.

Hadde vært luksus! Nyter iallefall dagene slik som det er nå. Kjekt å få litt nytte av julen som jeg er så glad i:santa
Enig, har ikke så mye på agendaen her heller. Julen er pyntet ferdig, med god hjelp fra resten her, baksten i år blir kun kakemenn, pepperkaker og lussekatter. Og det er mer enn bra nok.

Bra nok det! Har noe boller og rundstykker i fryseren allerede, men tror ikke det er helt nok likevel :p men må bare følge energien litt. Den er ganske lav akkurat nå disse dager, men kan jo være at immunforsvaret jobber litt. Ungene er syke (vannkopper og influensa). Og selv om jeg har HATT vannkopper og har tatt vaksinen for influensaen, så jobber vel kroppen litt med saken likevel. :p

Bra nok det! Har noe boller og rundstykker i fryseren allerede, men tror ikke det er helt nok likevel :p men må bare følge energien litt. Den er ganske lav akkurat nå disse dager, men kan jo være at immunforsvaret jobber litt. Ungene er syke (vannkopper og influensa). Og selv om jeg har HATT vannkopper og har tatt vaksinen for influensaen, så jobber vel kroppen litt med saken likevel. :p
Best å se det an, ja. Kan tenke meg kroppen jobber noe selv om du er vaksinert. Og det merkes nok. Håper på mer opplagte dager for dere. Godt å få det unnagjort til jul :happy: :santa

Back
Topp