Hurra for 10 uker allerede! Helt enig med at det går så sykt sakte, men så plutselig er man kommet litt på vei likevellGravid 10 uker
Tenk jeg er blitt 10 uker allerede!
Det er rart, for tiden går sakte samtidig som den går fort. Er utrolig glad for det.
Formen er ganske lik enda, kjedelig at humøret skal følge denne kvalmen. Håper sånn den slipper taket om ikke så altfor lenge. Jeg savner å være i fin form.
Ikke så mange andre symptomer å meddele. Er litt tungpustet og tett i nesen. Og så har jeg nok lagt på meg noen kilo allerede. Har spist som en helt for å fekte med kvalmen.
Nå er det ikke så lenge til TOUL og NIPT. Vi ser frem til det. Det blir nok en milepæl.
IKM-dato 05.09Hjertet slår(5+1)
Privat ultralyd 07.10- 1. svangerskapskontroll 17.11
- Offentlig TUL 7.11
- Jordmortime (?)
- 12 uker på vei

Håper de tyngste symptomene slipper litt mer snart, her har det blitt bedre siste uken! Og ja, de kiloene for å holde kvalmen unna var next level, for all maten jeg åt bare skapte kaos i treigt fordøyelsessystem i tillegg.. så ble jo vare magevondt og tull. Deilig å være ut av det verste der og
Masse spennende å se frem til nå da 

kun 2 uker igjen til du runder den magiske milepælen 12+0
Håper kvalmen snart letter og lar deg være i fred
Synes det var nettopp du fikk positive tester jo
Men det har nok sikkert føltes mye lengre for deg med spesielt med kvalmen, håper formen kommer seg veldig snart 

Hurra for å ha nådd 12 uker