Siste leieboer

Gravid 10 uker :Heartred

Tenk jeg er blitt 10 uker allerede!
Det er rart, for tiden går sakte samtidig som den går fort. Er utrolig glad for det.
Formen er ganske lik enda, kjedelig at humøret skal følge denne kvalmen. Håper sånn den slipper taket om ikke så altfor lenge. Jeg savner å være i fin form.

Ikke så mange andre symptomer å meddele. Er litt tungpustet og tett i nesen. Og så har jeg nok lagt på meg noen kilo allerede. Har spist som en helt for å fekte med kvalmen.

Nå er det ikke så lenge til TOUL og NIPT. Vi ser frem til det. Det blir nok en milepæl.

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår:Heartred(5+1)
  • Privat ultralyd 07.10
  • 1. svangerskapskontroll 17.11
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Hurra for 10 uker allerede! Helt enig med at det går så sykt sakte, men så plutselig er man kommet litt på vei likevell :hilarious::Heartpink
Håper de tyngste symptomene slipper litt mer snart, her har det blitt bedre siste uken! Og ja, de kiloene for å holde kvalmen unna var next level, for all maten jeg åt bare skapte kaos i treigt fordøyelsessystem i tillegg.. så ble jo vare magevondt og tull. Deilig å være ut av det verste der og :taunt005 Masse spennende å se frem til nå da :Heartpink

Hurra for 10 uker allerede! Helt enig med at det går så sykt sakte, men så plutselig er man kommet litt på vei likevell :hilarious::Heartpink
Håper de tyngste symptomene slipper litt mer snart, her har det blitt bedre siste uken! Og ja, de kiloene for å holde kvalmen unna var next level, for all maten jeg åt bare skapte kaos i treigt fordøyelsessystem i tillegg.. så ble jo vare magevondt og tull. Deilig å være ut av det verste der og :taunt005 Masse spennende å se frem til nå da :Heartpink
Så bra det har lettet litt hos deg nå! Satser på det samme her snart.
Hehe :hilarious: Samme her! Tarmsystemet er helt på tulletur. Men det har vært nødvendig med matinntaket!
Ja, fremover så skal det bli bedre, og mer å glede seg med.

Jeeeij, gratulerer så mye med 10+0 :love7 :binkybaby :hug007 :dance008:dance011kun 2 uker igjen til du runder den magiske milepælen 12+0:love017 Håper kvalmen snart letter og lar deg være i fred❤️ Helt jævlig å være kvalm:sorry:

Gravid 10 uker :Heartred

Tenk jeg er blitt 10 uker allerede!
Det er rart, for tiden går sakte samtidig som den går fort. Er utrolig glad for det.
Formen er ganske lik enda, kjedelig at humøret skal følge denne kvalmen. Håper sånn den slipper taket om ikke så altfor lenge. Jeg savner å være i fin form.

Ikke så mange andre symptomer å meddele. Er litt tungpustet og tett i nesen. Og så har jeg nok lagt på meg noen kilo allerede. Har spist som en helt for å fekte med kvalmen.

Nå er det ikke så lenge til TOUL og NIPT. Vi ser frem til det. Det blir nok en milepæl.

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Åh så koselig med 10 uker på vei!! :love017 :Heartbigred Synes det var nettopp du fikk positive tester jo :joyful: Men det har nok sikkert føltes mye lengre for deg med spesielt med kvalmen, håper formen kommer seg veldig snart :shy:

12 uker gravid :Heartred

Da var en stor milepæl unnagjort. Kan nesten ikke tro at jeg er kommet så langt. Er veldig glad for det, og nå nærmer det seg tidlig ultralyd på KK. Formen er ikke noe særlig bedre, dessverre. Hadde håpt det var litt bedre til nå, men lov å håpe det fortsatt kan komme seg.
  • IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei

Da var en stor milepæl unnagjort. Kan nesten ikke tro at jeg er kommet så langt. Er veldig glad for det, og nå nærmer det seg tidlig ultralyd på KK. Formen er ikke noe særlig bedre, dessverre. Hadde håpt det var litt bedre til nå, men lov å håpe det fortsatt kan komme seg.
  • IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
12 ukers milepæl, så fantastisk :woot: :Heartbigred Håper formen kommer seg inn i 2.trimester :Heartbigred

Gratulerer så mye med å ha rundet 12+0, en stor milepæl å legge bak seg :love017 :cool05:dance008:gen014:dance011:gen014:love017:talk017:binkybaby Håper formen din bedrer betraktelig nå framover❤️

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Hurra for 12 uker :love7

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Hurra, gratulerer med stor milepæl!! :love017 Håper formen bedrer seg veldig snart!

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Gratulerer med 12 uker! Snart TUL! :Heartpink

Back
Topp