Hurra hurra helt til mai

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

JuhuuuuuuPlutselig hadde jeg denne med meg i kassen på butikken!Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe flere. Men var litt godt å se.
Vis vedlegget 469723
så betryggende med høy hcgHaha, rart hvordan det der bare skjerPlutselig hadde jeg denne med meg i kassen på butikken!Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe flere. Men var litt godt å se.
Vis vedlegget 469723
Så fin dye-stealer! Dette holder nok helt i mål! 
Ja, vips så bare datt den ned fra hyllenHaha, rart hvordan det der bare skjerSå fin dye-stealer! Dette holder nok helt i mål!
![]()

Tusen takkGratulerer med verdens fiiiineste tester![]()
![]()
![]()

(5+1)
Til tross for kvalme så spiser jeg mye, og har fått dilla på salat. Ikke så mye godis akkurat nå.
(5+1)
Ja, det er ganske utrolig! Følte også jeg var i mars så lenge. Det går jo forferdelig sent i starten.. Det synes jeg på en måte nå også, men samtidig så er jeg litt mer avslappet, og kanskje det går litt fortere da. Er ikke like bekymret. Vi gleder oss stort til ultralyd. Mannen mest, da det blir litt mer ekte for han som ikke kjenner på noe annet enn en humørsyk og sulten kjæresteTenk at du er snart sju uker alleredeJeg følte du var så lenge med oss i mars, men kikker tilbake og innser at du er lengre på vei nå (Og det er jo veldig bra!!) men tror det handlet mest om at tiden gikk tregt i starten...
Blir spennende på ultralyd om kort tid, måtte det være en sterk spire med fine hjerteslag når den tid kommer!!![]()
Følte meg litt kvikkere idag, så da får jeg kikket litt mer inne i babyverden. Håper alt er fint med deg også
Det er jo noe annet for disse som ikke kjenner forandringen på kroppen, ja.Ja, det er ganske utrolig! Følte også jeg var i mars så lenge. Det går jo forferdelig sent i starten.. Det synes jeg på en måte nå også, men samtidig så er jeg litt mer avslappet, og kanskje det går litt fortere da. Er ikke like bekymret. Vi gleder oss stort til ultralyd. Mannen mest, da det blir litt mer ekte for han som ikke kjenner på noe annet enn en humørsyk og sulten kjæresteFølte meg litt kvikkere idag, så da får jeg kikket litt mer inne i babyverden. Håper alt er fint med deg også
![]()
Det er koseligDet er jo noe annet for disse som ikke kjenner forandringen på kroppen, ja.Gleder meg til å se selv
følger med i bakgrunnen her
![]()

(5+1)Synd du er dårlig, håper ny medisin hjelper! Godt du har en mann som tar hensyn og hjelper til, det er viktig, du gjør tross alt en jobb selv med å produsere et avkomGravid uke 7+5
Innom for litt oppdatering. Går på full dose Xonvea. Synes den funket bare til en viss grad, så fra igår av startet jeg på Stemetil. Og vet ikke om det er tilfeldig eller hva, men kjenner meg ikke like hardt rammet idag. Håper virkelig dette er den nye trenden!!
Ellers er det kun 6 dager til ultralyd.
Føler meg ikke helt som meg selv når jeg er gravid. Når det står på slik som dette så hater jeg å være gravid. Gleder meg veldig til 2.trimester hvor jeg mest sannsynlig blir bedre i formen.
Har fått streng beskjed om å bare leke og kose med minstemann her hjemme, så tar han seg av husarbeid når han kommer fra jobb. Jeg har en snill og omtenksom mann
IKM-dato 05.09Hjertet slår(5+1)
- Privat ultralyd 07.10
- 1. svangerskapskontroll 17.11
- Offentlig TUL 7.11
- Jordmortime (?)
- 12 uker på vei
Vi gleder oss til UL 
Du gjør en fantastisk jobb med å ruge, det er en enormt stor jobb å gå gravid. Håper formen fortsetter å forbedres fremover, og at kvalmen innen få uker slipper helt taketGravid uke 7+5
Innom for litt oppdatering. Går på full dose Xonvea. Synes den funket bare til en viss grad, så fra igår av startet jeg på Stemetil. Og vet ikke om det er tilfeldig eller hva, men kjenner meg ikke like hardt rammet idag. Håper virkelig dette er den nye trenden!!
Ellers er det kun 6 dager til ultralyd.
Føler meg ikke helt som meg selv når jeg er gravid. Når det står på slik som dette så hater jeg å være gravid. Gleder meg veldig til 2.trimester hvor jeg mest sannsynlig blir bedre i formen.
Har fått streng beskjed om å bare leke og kose med minstemann her hjemme, så tar han seg av husarbeid når han kommer fra jobb. Jeg har en snill og omtenksom mann
IKM-dato 05.09Hjertet slår(5+1)
- Privat ultralyd 07.10
- 1. svangerskapskontroll 17.11
- Offentlig TUL 7.11
- Jordmortime (?)
- 12 uker på vei

Synd du er dårlig, håper ny medisin hjelper! Godt du har en mann som tar hensyn og hjelper til, det er viktig, du gjør tross alt en jobb selv med å produsere et avkom![]()
![]()
Vi gleder oss til UL
![]()
Du gjør en fantastisk jobb med å ruge, det er en enormt stor jobb å gå gravid. Håper formen fortsetter å forbedres fremover, og at kvalmen innen få uker slipper helt taket![]()
Satser på formen er bedre snart! Tusen takk for fine ord, gode jenterSynd du er dårlig, men utrolig herlig at gubben tar seg av husarbeid og slikt i alle fallFint å bli tatt litt vare på og slikt.
Å være gravid kan være en jobb helt alene, det; om man ikke skal fungere 100% på alle andre plan også![]()

Sånt glemmer man aldri, og har faktisk vært noe avgjørende for om det skulle bli flere barn. Jeg vet jeg er i trygge hender.Blir du trøtt på Xonvea eller Stementil?Gravid uke 7+5
noe annet nektet han å forskrive..Har kun gått på Stemetil siden igår. Har ikke blitt noe trøttere. Og synes trøttheten er overkommelig på Xonvea. Husker jeg ble voldsomt trøtt på både Zofran og Postafen sist. Synes alt i alt at Xonvea virker å være den beste. Og hvertfall nå med Stemetil i tillegg!Blir du trøtt på Xonvea eller Stementil?
Hadde HG sist og en teit lege(vikar) som ikke ville gi meg noenting. Xonvea fantes ikke da. Fikk prøve postafen, men den ble jeg så trøtt på at jeg sov 20 timer i døgnet. Og Afipran som ikke hjalp noentingnoe annet nektet han å forskrive..
Åh så godt å høreSatser på formen er bedre snart! Tusen takk for fine ord, gode jenter
Er ikke bare bare å produsere, nei! Er skikkelig takknemlig for at han er så snill og god. Sist graviditet så var han jo helt fantastisk med meg, og i barseltiden. Det var som en drømSånt glemmer man aldri, og har faktisk vært noe avgjørende for om det skulle bli flere barn. Jeg vet jeg er i trygge hender.
Heiarop til alle flotte menn der ute som støtter og hjelper sin fru!