Siste leieboer

Gratulerer med verdens fiiiineste tester :talk017 :love017 :binkybaby

Gravid 6+2 :Heartred

Heldigvis så går dagene forbi, til tross for kvalme og trøtthet. Har mye å styre på med om dagen, og har det veldig fint sammen med gullet mitt. Er heldig å ha en liten landsby så får hjelp om det trengs innimellom.
Har trappet opp på kvalmestillende, og det blir full dose straks. Må nok høre med lege om jeg kan få noe i tillegg til denne om det fortsetter slik.

Ellers er jeg trøtt, svimmel og veldig glad! Har en sånn typisk gravidfølelse som gjør en litt bevisst på kroppen, kjenner livmor godt, det vibrerer liksom i magen, er varm og kjenner pulsen godt. Kanskje noen kjenner seg igjen der.
Pleier å bedre seg når jeg er kommet litt lengre på vei. Ser frem til 2.trimester!

Var hos lege for noe annet enn graviditet, og da ble det jo så klart snakket litt om kvalmen siden jeg har kontakt med henne via Helsenorge. Hun har nå sendt henvisning til ordinær tidlig ultralyd. Så tenker jeg å få bestilt meg time til jordmor snart.

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår :Heartred (5+1)
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.

Gravid 6+5:

Har endret time for privat ultralyd. Pluss jeg har fått time til OTUL og første kontroll hos lege med blodprøver. Vil helst gå kun til jordmor etter dette. Så skal få bestilt meg en time der etterhvert.
Max dose på Xonvea. Det ser ut til å fungere bedre, enn så lenge. Heldigvis går dagene fremdeles unna. Koser meg veldig med minsten min:Heartbigred Til tross for kvalme så spiser jeg mye, og har fått dilla på salat. Ikke så mye godis akkurat nå.
  • IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår :Heartred (5+1)
  • Privat ultralyd 07.10
  • 1. svangerskapskontroll 17.11
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei

Tenk at du er snart sju uker allerede ❤️ Jeg følte du var så lenge med oss i mars, men kikker tilbake og innser at du er lengre på vei nå (Og det er jo veldig bra!!) men tror det handlet mest om at tiden gikk tregt i starten... :bag:
Blir spennende på ultralyd om kort tid, måtte det være en sterk spire med fine hjerteslag når den tid kommer!! ❤️

Tenk at du er snart sju uker allerede ❤️ Jeg følte du var så lenge med oss i mars, men kikker tilbake og innser at du er lengre på vei nå (Og det er jo veldig bra!!) men tror det handlet mest om at tiden gikk tregt i starten... :bag:
Blir spennende på ultralyd om kort tid, måtte det være en sterk spire med fine hjerteslag når den tid kommer!! ❤️
Ja, det er ganske utrolig! Følte også jeg var i mars så lenge. Det går jo forferdelig sent i starten.. Det synes jeg på en måte nå også, men samtidig så er jeg litt mer avslappet, og kanskje det går litt fortere da. Er ikke like bekymret. Vi gleder oss stort til ultralyd. Mannen mest, da det blir litt mer ekte for han som ikke kjenner på noe annet enn en humørsyk og sulten kjæreste :dance008 Følte meg litt kvikkere idag, så da får jeg kikket litt mer inne i babyverden. Håper alt er fint med deg også:love7

Ja, det er ganske utrolig! Følte også jeg var i mars så lenge. Det går jo forferdelig sent i starten.. Det synes jeg på en måte nå også, men samtidig så er jeg litt mer avslappet, og kanskje det går litt fortere da. Er ikke like bekymret. Vi gleder oss stort til ultralyd. Mannen mest, da det blir litt mer ekte for han som ikke kjenner på noe annet enn en humørsyk og sulten kjæreste :dance008 Følte meg litt kvikkere idag, så da får jeg kikket litt mer inne i babyverden. Håper alt er fint med deg også:love7
Det er jo noe annet for disse som ikke kjenner forandringen på kroppen, ja. ❤️ Gleder meg til å se selv ❤️ følger med i bakgrunnen her ;)

Gravid uke 7+5 :Heartred

Innom for litt oppdatering. Går på full dose Xonvea. Synes den funket bare til en viss grad, så fra igår av startet jeg på Stemetil. Og vet ikke om det er tilfeldig eller hva, men kjenner meg ikke like hardt rammet idag. Håper virkelig dette er den nye trenden!!
Ellers er det kun 6 dager til ultralyd.
Føler meg ikke helt som meg selv når jeg er gravid. Når det står på slik som dette så hater jeg å være gravid. Gleder meg veldig til 2.trimester hvor jeg mest sannsynlig blir bedre i formen.
Har fått streng beskjed om å bare leke og kose med minstemann her hjemme, så tar han seg av husarbeid når han kommer fra jobb. Jeg har en snill og omtenksom mann:Heartred

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår:Heartred(5+1)
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei

Innom for litt oppdatering. Går på full dose Xonvea. Synes den funket bare til en viss grad, så fra igår av startet jeg på Stemetil. Og vet ikke om det er tilfeldig eller hva, men kjenner meg ikke like hardt rammet idag. Håper virkelig dette er den nye trenden!!
Føler meg ikke helt som meg selv når jeg er gravid. Når det står på slik som dette så hater jeg å være gravid. Gleder meg veldig til 2.trimester hvor jeg mest sannsynlig blir bedre i formen.
Har fått streng beskjed om å bare leke og kose med minstemann her hjemme, så tar han seg av husarbeid når han kommer fra jobb. Jeg har en snill og omtenksom mann:Heartred

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Synd du er dårlig, håper ny medisin hjelper! Godt du har en mann som tar hensyn og hjelper til, det er viktig, du gjør tross alt en jobb selv med å produsere et avkom :joyful: :smiley-angelic003 :Heartbigred Vi gleder oss til UL :gen014

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Du gjør en fantastisk jobb med å ruge, det er en enormt stor jobb å gå gravid. Håper formen fortsetter å forbedres fremover, og at kvalmen innen få uker slipper helt taket :Heartred

Synd du er dårlig, men utrolig herlig at gubben tar seg av husarbeid og slikt i alle fall ❤️ Fint å bli tatt litt vare på og slikt.
Å være gravid kan være en jobb helt alene, det; om man ikke skal fungere 100% på alle andre plan også :dead:

Synd du er dårlig, håper ny medisin hjelper! Godt du har en mann som tar hensyn og hjelper til, det er viktig, du gjør tross alt en jobb selv med å produsere et avkom :joyful: :smiley-angelic003 :Heartbigred Vi gleder oss til UL :gen014
Du gjør en fantastisk jobb med å ruge, det er en enormt stor jobb å gå gravid. Håper formen fortsetter å forbedres fremover, og at kvalmen innen få uker slipper helt taket :Heartred
Synd du er dårlig, men utrolig herlig at gubben tar seg av husarbeid og slikt i alle fall ❤️ Fint å bli tatt litt vare på og slikt.
Å være gravid kan være en jobb helt alene, det; om man ikke skal fungere 100% på alle andre plan også :dead:
Satser på formen er bedre snart! Tusen takk for fine ord, gode jenter:love7
Er ikke bare bare å produsere, nei! Er skikkelig takknemlig for at han er så snill og god. Sist graviditet så var han jo helt fantastisk med meg, og i barseltiden. Det var som en drøm:happy: Sånt glemmer man aldri, og har faktisk vært noe avgjørende for om det skulle bli flere barn. Jeg vet jeg er i trygge hender.

Blir du trøtt på Xonvea eller Stementil?
Hadde HG sist og en teit lege(vikar) som ikke ville gi meg noenting. Xonvea fantes ikke da. Fikk prøve postafen, men den ble jeg så trøtt på at jeg sov 20 timer i døgnet. Og Afipran som ikke hjalp noenting :hungover: noe annet nektet han å forskrive..

Blir du trøtt på Xonvea eller Stementil?
Hadde HG sist og en teit lege(vikar) som ikke ville gi meg noenting. Xonvea fantes ikke da. Fikk prøve postafen, men den ble jeg så trøtt på at jeg sov 20 timer i døgnet. Og Afipran som ikke hjalp noenting :hungover: noe annet nektet han å forskrive..
Har kun gått på Stemetil siden igår. Har ikke blitt noe trøttere. Og synes trøttheten er overkommelig på Xonvea. Husker jeg ble voldsomt trøtt på både Zofran og Postafen sist. Synes alt i alt at Xonvea virker å være den beste. Og hvertfall nå med Stemetil i tillegg!

Satser på formen er bedre snart! Tusen takk for fine ord, gode jenter:love7
Er ikke bare bare å produsere, nei! Er skikkelig takknemlig for at han er så snill og god. Sist graviditet så var han jo helt fantastisk med meg, og i barseltiden. Det var som en drøm:happy: Sånt glemmer man aldri, og har faktisk vært noe avgjørende for om det skulle bli flere barn. Jeg vet jeg er i trygge hender.
Åh så godt å høre :love7 Heiarop til alle flotte menn der ute som støtter og hjelper sin fru! :hello2:hello2:hello2

Back
Topp