Siste leieboer

Gravid 3+3 :Heartred

Har fått skikkelig frysebyger. Er iskald på hender. Kvalmen ligger og ulmer idag også. Starter på medisin ikveld.
Har fått bestilt meg ultralyd privat. Gleder meg veldig til den. Føler meg skikkelig gravid denne gang. Sist var jeg omtrent som meg selv. Så dette må jo love bra:happy:

Tester idag, jeg er fornøyd!

Vis vedlegget 468661

Må ha noen milepæler å hake av:

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår:Heartred (5+1)
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.

Nydelige tester:love7:Heartred Blir spennende med ultralyd- blir fort mer "virkelig" da:Heartblue:Heartpink

Gravid 3+4 :dance008

Og testene stiger fint.
Venter på CB digital i posten. Blir nok å vente litt før jeg får 2-3.
Kvalmen var bedre på kvelden igår, så jeg våget å ikke ta medisinen. Så ser jeg an denne dagen. Den har vært grei så langt.

Er ekstremt kokt, veldig varm. Har idag kjent ligamentstrekk, det var litt godt. Alt av symptomer er jo betryggende.

IMG_0368.jpeg

Og testene stiger fint.
Kvalmen var bedre på kvelden igår, så jeg våget å ikke ta medisinen. Så ser jeg an denne dagen. Den har vært grei så langt.

Er ekstremt kokt, veldig varm. Har idag kjent ligamentstrekk, det var litt godt. Alt av symptomer er jo betryggende.

Vis vedlegget 468770
Fine sterke testen :dummy1:

Og testene stiger fint.

Vis vedlegget 468770

Nydelige testen din :love7 :binkybaby :hug007 :gen014

Wow, sjekk dei flotte testane SÅ tidlig då :woot: :love017 gratulera så masse❤️ er det Xonvea du har henta ut mot kvalmen?

Tusen takk :love7 Det er Xonvea, ja. Bruker du den?
Ja, starta på mandag, bruke Afipran i tillegg då. Blei skikkelig susen første kvelden og heilt sånn euforisk :hilarious: men fremdeles lika kvalm. I går blei eg ikkje like euforisk, men veldig sånn rooolig liksom, blei ganske trøtt, men ja, e jo trøtt på kvelden uansett. Merka ingenting til trøttheten på dagtid verken i går eller idag, men idag har kvalmen vært mykje mildare så nå har eg håp:smiley-angelic001 kvalmen starta 11dpo hos meg denne gangen, så har vært nokre tunge veker. Håpe du har god effekt❤️

Ja, starta på mandag, bruke Afipran i tillegg då. Blei skikkelig susen første kvelden og heilt sånn euforisk :hilarious: men fremdeles lika kvalm. I går blei eg ikkje like euforisk, men veldig sånn rooolig liksom, blei ganske trøtt, men ja, e jo trøtt på kvelden uansett. Merka ingenting til trøttheten på dagtid verken i går eller idag, men idag har kvalmen vært mykje mildare så nå har eg håp:smiley-angelic001 kvalmen starta 11dpo hos meg denne gangen, så har vært nokre tunge veker. Håpe du har god effekt❤️
Afipran har jeg brukt tidligere. Den tok noe. Men måtte over på Zofran senere.
Så fint du ikke merker trøtthet så veldig på den nye da! Er litt redd for å bli enda trøttere enn det jeg er allerede:hilarious:
Kvalmen startet med en gang her også. Den er relativt mild akkurat nå. Så har ikke tatt laveste dose engang enda. Det går foreløpig, men blir dagen imorgen verre så tar jeg første dose om kvelden.
Veldig fint å høre den har effekt hos deg. Den kvalmen er helt jævlig om det tar skikkelig tak:Heartred
Håper det holder seg bra hos deg!

Gravid 4+0 :Heartred

Og idag er det ikm-dagen min. Fikk ikke nye tester før idag. Meget fornøyd med de!

IMG_0408.jpeg

Av symptomer så er kvalmen litt sånn av og på. Igår varte den gjennom hele dagen. Har ikke begynt på medisinen enda fordi jeg frykter jeg blir så innmari trøtt. Men våknet av kvalme inatt og da jeg stod opp. Og har den enda.Så tror jeg skal ta og sette igang med den, så det ikke forverrer seg.

Ellers er jeg veldig kald på hender og føtter, og får plutselig hetetokt kastet på meg. Alle symptomer er velkommen. Kan ikke forstå at jeg er gravid igjen!
Det er straks helg, det gledes til god mat og masse kos:love7

Gravid 4+0 :Heartred

Og idag er det ikm-dagen min. Fikk ikke nye tester før idag. Meget fornøyd med de!

Vis vedlegget 468984

Av symptomer så er kvalmen litt sånn av og på. Igår varte den gjennom hele dagen. Har ikke begynt på medisinen enda fordi jeg frykter jeg blir så innmari trøtt. Men våknet av kvalme inatt og da jeg stod opp. Og har den enda.Så tror jeg skal ta og sette igang med den, så det ikke forverrer seg.

Ellers er jeg veldig kald på hender og føtter, og får plutselig hetetokt kastet på meg. Alle symptomer er velkommen. Kan ikke forstå at jeg er gravid igjen!
Det er straks helg, det gledes til god mat og masse kos:love7
Så deilig å se 2-3!!! :happy093:Heartbigred

Nydelige tester:talk017:gen014:cool05:happy093:hug007:love017:binkybaby

Back
Topp