Siste leieboer

Gravid 4+0 :Heartred

Og idag er det ikm-dagen min. Fikk ikke nye tester før idag. Meget fornøyd med de!

Vis vedlegget 468984

Av symptomer så er kvalmen litt sånn av og på. Igår varte den gjennom hele dagen. Har ikke begynt på medisinen enda fordi jeg frykter jeg blir så innmari trøtt. Men våknet av kvalme inatt og da jeg stod opp. Og har den enda.Så tror jeg skal ta og sette igang med den, så det ikke forverrer seg.

Ellers er jeg veldig kald på hender og føtter, og får plutselig hetetokt kastet på meg. Alle symptomer er velkommen. Kan ikke forstå at jeg er gravid igjen!
Det er straks helg, det gledes til god mat og masse kos:love7
Fantastisk, allerede 2-3 på ikm-dagen! :love017 Positive tester er så nydelig syn det! Ønsker deg en nydelig helg :Heartpink

Gravid 4+0 :Heartred

Og idag er det ikm-dagen min. Fikk ikke nye tester før idag. Meget fornøyd med de!

Vis vedlegget 468984

Av symptomer så er kvalmen litt sånn av og på. Igår varte den gjennom hele dagen. Har ikke begynt på medisinen enda fordi jeg frykter jeg blir så innmari trøtt. Men våknet av kvalme inatt og da jeg stod opp. Og har den enda.Så tror jeg skal ta og sette igang med den, så det ikke forverrer seg.

Ellers er jeg veldig kald på hender og føtter, og får plutselig hetetokt kastet på meg. Alle symptomer er velkommen. Kan ikke forstå at jeg er gravid igjen!
Det er straks helg, det gledes til god mat og masse kos:love7
For en lettelse dette må være, blir helt rørt jeg :Heartred Med så fine tester blir det maibaby på deg

Gravid 4+1 :Heartred

Kvalmestillende måtte taes igår kveld. Heldigvis funker de godt enn så lenge, pluss jeg trodde jeg skulle bli mye mer trøtt enn det jeg er. Altså, er sjukt trøtt! Men trodde jeg skulle ligge rett ut:hilarious:

Milepæler:

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår:Heartred (5+1)
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.

Gravid 4+3 :Heartred
Sliter litt med å forstå at jeg faktisk er gravid igjen. Hadde det ikke vært for kvalmen og trøtthet. Bruker Xonvea hver kveld nå. Den har tatt omtrent all kvalme. Kjenner det så vidt gjennom dagen.

Ellers er ulvehungeren igang. Jeg vil jo ha alt mulig. Helst sterk mat. Og så sier mannen at humørsvingningene også er på plass. Og det kjenner jeg jo. Kan gråte bare av å se noen klemme hverandre.

Tenker dette vil bli litt mer virkelig når ultralyd er overstått:dance008
Tester meg frem til 3+ på digital. Hadde så mange tester igjen. Se på denne fine da!

IMG_0430.jpeg

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.

Sliter litt med å forstå at jeg faktisk er gravid igjen. Hadde det ikke vært for kvalmen og trøtthet. Bruker Xonvea hver kveld nå. Den har tatt omtrent all kvalme. Kjenner det så vidt gjennom dagen.

Ellers er ulvehungeren igang. Jeg vil jo ha alt mulig. Helst sterk mat. Og så sier mannen at humørsvingningene også er på plass. Og det kjenner jeg jo. Kan gråte bare av å se noen klemme hverandre.

Tester meg frem til 3+ på digital. Hadde så mange tester igjen. Se på denne fine da!

Vis vedlegget 469245

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.
Godt kvalmestillende fikser jobben så dagene blir okei :happy: :Heartred «Mannen sier at humørsvingningene er på plass» :hilarious:

Vis vedlegget 469245

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.
Oj, nesten dyestealer på deg allerede :dummy1:

Gravid 4+5 :Heartred

Dagene er fine. Har mye ligamentstrekk, tunge pupper, kvalme, og nå er trøttheten helt ekstrem. Sikkert med litt hjelp av kvalmestillende.
Prøvde meg på en digital, men var nok litt for kjapp på den.
Nå har jeg iallefall en dye stealer.

IMG_0445.jpeg

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.

Gravid 5+1 :Heartred

Og over kjemisk grense. Idag ca skal hjerte begynne å slå! Deilig å si jeg er i uke 6. For hver dag som går så er det godt. Av symptomer så er det meste på plass fremdeles. Vonde og tunge pupper, ligamentsmerter og kvalme. Medisinen hjelper på hele dagen, men mot kvelden kjenner jeg det siger på med noe kvalme igjen. Mulig jeg må trappe opp snart.
23 dager til ultralyden. Gleder meg voldsomt til det!

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.

Og over kjemisk grense. Idag ca skal hjerte begynne å slå! Deilig å si jeg er i uke 6. For hver dag som går så er det godt. Av symptomer så er det meste på plass fremdeles. Vonde og tunge pupper, ligamentsmerter og kvalme. Medisinen hjelper på hele dagen, men mot kvelden kjenner jeg det siger på med noe kvalme igjen. Mulig jeg må trappe opp snart.

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.
Åh så fantastisk å være over den grensen og tenke nå at det er et lite hjerte som pumper ivei der inne :love7 :Heartbigred

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 06.10
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei.
Gratulerer med milepæl :happy:

Hurra for 5 uker og hjerte som slår ❤️

Back
Topp