Siste leieboer

Gravid uke 8+3 :Heartred

Det er godt å se at tiden går litt, selv om jeg føler den står stille ofte. Kvalmen er ganske lik, går nå på full dose av begge typene. Nå har jeg omtrent ikke noe matlyst igjen. Kun lyst på epler egentlig. Og kaldt vann. Men klarer å få i meg nok mat likevel heldigvis. Imorgen er privat ultralyd. Kjenner spenningen stiger litt idag.

• IKM-dato 05.09
  • Hjertet slår:Heartred(5+1)
  • Privat ultralyd 07.10
  • 1. svangerskapskontroll 17.11
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei

Gravid uke 8+3 :Heartred

Det er godt å se at tiden går litt, selv om jeg føler den står stille ofte. Kvalmen er ganske lik, går nå på full dose av begge typene. Nå har jeg omtrent ikke noe matlyst igjen. Kun lyst på epler egentlig. Og kaldt vann. Men klarer å få i meg nok mat likevel heldigvis. Imorgen er privat ultralyd. Kjenner spenningen stiger litt idag.

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei
Man kan ikke leve på epler og kaldt vann nei :wideyed: Masse lykke til imorgen! :happy: :Heartbigred

Så spennende med ultralyd imorgen :dance008 Masse lykke til❤️

Ultralyd overstått, og et lite hjerte blinket for oss :Heartred Hun mente jeg var 2 dager lengre enn jeg sier. Men holder meg til den terminen jeg har fra før, foreløpig.
Herlig å se det var liv her inne. Så nå er det bare å vente til TOUL i november!

Ultralyd overstått, og et lite hjerte blinket for oss :Heartred Hun mente jeg var 2 dager lengre enn jeg sier. Men holder meg til den terminen jeg har fra før, foreløpig.
Herlig å se det var liv her inne. Så nå er det bare å vente til TOUL i november!
Fantastisk! Hurra for vellykket ultralyd, blir så glad :love017

Så godt å se hjerte blinke :love7 :Heartbigred

Hurra for hjerteblink ❤️❤️

Gratulerer med blinkende hjerte på UL :shy: :Heartred
Og er godt å høre fra forrige post om at mannen din er så omtenksom, det er alltid så godt å høre om :Heartpink:happy:

Jeiiij for vel overstått tul og magisk hjerteblink :love017 :dance008:gen014

er så magisk å kunne se den lille :love7gratulerer med blinkende hjerte :gen014

Gravid 10 uker :Heartred

Tenk jeg er blitt 10 uker allerede!
Det er rart, for tiden går sakte samtidig som den går fort. Er utrolig glad for det.
Formen er ganske lik enda, kjedelig at humøret skal følge denne kvalmen. Håper sånn den slipper taket om ikke så altfor lenge. Jeg savner å være i fin form.

Ikke så mange andre symptomer å meddele. Er litt tungpustet og tett i nesen. Og så har jeg nok lagt på meg noen kilo allerede. Har spist som en helt for å fekte med kvalmen.

Nå er det ikke så lenge til TOUL og NIPT. Vi ser frem til det. Det blir nok en milepæl.

• IKM-dato 05.09
  • Privat ultralyd 07.10
  • Offentlig TUL 7.11
  • Jordmortime (?)
  • 12 uker på vei

Ååå, hele ti uker!!! Fantastisk!!
Herlig ❤️❤️ Blir fint med TUL om noen uker ❤️

Back
Topp