Går forsåvidt greit, men har gitt opp håpet for denne gang. Tipper jeg er i gang med PP10 i morgenTakk for det! Hvordan går det hos deg?
kjedelig, men nå må det vel snart gå?!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går forsåvidt greit, men har gitt opp håpet for denne gang. Tipper jeg er i gang med PP10 i morgenTakk for det! Hvordan går det hos deg?
kjedelig, men nå må det vel snart gå?!Veldig kjedelig.. Det går før eller senere. Bare kjipt når det tar tid. Håper og krysser for degGår forsåvidt greit, men har gitt opp håpet for denne gang. Tipper jeg er i gang med PP10 i morgenkjedelig, men nå må det vel snart gå?!

Ja kjedelig når det tar tid, og uvissheten om hvor lang tid det vil ta. Takk for håp og kryssingVeldig kjedelig.. Det går før eller senere. Bare kjipt når det tar tid. Håper og krysser for deg![]()

(5+1)FantastiskjulGravid 13+3
Da var offentlig ultralyd overstått, og nipt er tatt. Alt så bra ut på ultralyden, og vi fikk se en aktiv liten krabat. Hender opp til ansiktet, tok sats og sparket i fra hele tiden. Kjempegøy å se!
Formen er noe bedre, ikke fullt like sliten. Kvalmen har fremdeles et godt tak på meg. Godt å se liv i magen idag, det gjør det litt lettere å glede seg.
Vis vedlegget 473899
IKM-dato 05.09Hjertet slår(5+1)
Privat ultralyd 07.10- 1. svangerskapskontroll 17.11
Offentlig TUL 7.11- Jordmortime (?)
12 uker på vei
håper kvalmen slipper taket så du får nyte alt det fine førjulstiden og julen har å by på de neste ukeneTakk for detFantastiskhåper kvalmen slipper taket så du får nyte alt det fine førjulstiden og julen har å by på de neste ukene
![]()
Håper!Næmmen så nuuudelig liten vennGravid 13+3
Da var offentlig ultralyd overstått, og nipt er tatt. Alt så bra ut på ultralyden, og vi fikk se en aktiv liten krabat. Hender opp til ansiktet, tok sats og sparket i fra hele tiden. Kjempegøy å se!
Formen er noe bedre, ikke fullt like sliten. Kvalmen har fremdeles et godt tak på meg. Godt å se liv i magen idag, det gjør det litt lettere å glede seg.
Vis vedlegget 473899
Privat ultralyd 07.10- 1. svangerskapskontroll 17.11
Offentlig TUL 7.11- Jordmortime (?)
12 uker på vei

Har i tillegg lagt helt vanvittig på meg i første trimester. Sånn typ 15 kilo!! Nå som kvalmen har gitt seg, så satser jeg på det stagnerer litt her. Ikke rart jeg er tungpustet
Jeg begynte å le hos legen da jeg så på vekten.
(5+1)

(5+1)Ja, det er helt utrolig at jeg er så langt på vei allerede!17 uker allerede
Så fint at formen er grei og du kjenner baby, det er jo helt fantastisk!
Hvordan er det med deg? Klar til jul?Jeg og syns ENDELIG tiden gikk litt fortere fra 16/17 uker! Og nå straks halvveis! Dette er så mindfuck men veldig gøyGravid uke 17+0
Nå går tiden mye fortere enn før!
Formen er sååå mye bedre, og jeg føler jeg har fått livet i gave her
Kjenner bevegelse fra baby daglig. Eller dvs når jeg legger meg om kvelden. Når jeg endelig får litt tid til å kjenne etter. Veldig koselig, og det blir jo mer virkelig. Magen er allerede grei størrelse på. Ser tilbake på sist graviditet, og vil si jeg er kanskje en mnd større enn på samme tid sist. Så litt større mage enn sist.
Snart er det ultralyd igjen. Mannen er utrolig spent på kjønnet. Han som hele tiden har ønsket enda en gutt, har nå begynt å snakke om jente. Vi får jo bare vente i spenning
Privat ultralyd 07.101. svangerskapskontroll 17.11Offentlig TUL 7.1112 uker på vei- Jordmortime desember
- UL i desember
Hahah måtte le av at du har fått livet i gave her
Her ligger jeg fremdeles å sover til 11-12 om dagene.. men føler meg bra form utenom trettheten! Så gøy at du kjenner liv! Kjenner du spark utenfra også?

Herlig, du er kanskje heldig og får sånn ordentlig andre-trimester-glødJa, det er helt utrolig at jeg er så langt på vei allerede!Hvordan er det med deg? Klar til jul?
Ja, det er helt utrolig hvor fort tiden plutselig gikk!Jeg og syns ENDELIG tiden gikk litt fortere fra 16/17 uker! Og nå straks halvveis! Dette er så mindfuck men veldig gøyHahah måtte le av at du har fått livet i gave her
Her ligger jeg fremdeles å sover til 11-12 om dagene.. men føler meg bra form utenom trettheten! Så gøy at du kjenner liv! Kjenner du spark utenfra også?
Tusen takk! Er godt når man våkner litt fra tunge uker. Håper det går greit med deg, og at du klarer å kose deg litt med julen, under omstendigheteneGratulerer så mye med 17 uker allerede og bedre form![]()
![]()
![]()

Hadde vært luksus! Nyter iallefall dagene slik som det er nå. Kjekt å få litt nytte av julen som jeg er så glad iHerlig, du er kanskje heldig og får sånn ordentlig andre-trimester-glødjeg er mest slapp og sliten. Har ikke fått pynta skikkelig til jul, og har pepperkaker og lussekatter på planen. Orker ikke sette noe høyere forventninger.
![]()
Hadde vært luksus! Nyter iallefall dagene slik som det er nå. Kjekt å få litt nytte av julen som jeg er så glad i
Enig, har ikke så mye på agendaen her heller. Julen er pyntet ferdig, med god hjelp fra resten her, baksten i år blir kun kakemenn, pepperkaker og lussekatter. Og det er mer enn bra nok.
Best å se det an, ja. Kan tenke meg kroppen jobber noe selv om du er vaksinert. Og det merkes nok. Håper på mer opplagte dager for dere. Godt å få det unnagjort til julBra nok det! Har noe boller og rundstykker i fryseren allerede, men tror ikke det er helt nok likevelmen må bare følge energien litt. Den er ganske lav akkurat nå disse dager, men kan jo være at immunforsvaret jobber litt. Ungene er syke (vannkopper og influensa). Og selv om jeg har HATT vannkopper og har tatt vaksinen for influensaen, så jobber vel kroppen litt med saken likevel.
![]()