Siste leieboer

Oi, se der ja. Ser tydelig på MS. Er de egentlig så dårlig, da? Jeg har nå aldri opplevd noe negativt med MS for å være ærlig. Det ser ut som rosa strek.

Den grønne, er det normal, vanlig?
Vet ikke hvordan de er, bare synes det var merkelig at de kom det strek på med en gang det skyllet gjennom. Og så er de andre negative. Er samme sensitivitet på som resten. Føler jeg kun kan se hvor det kunne vært noe, på de andre.

Det er normal sin, ja

Vet ikke hvordan de er, bare synes det var merkelig at de kom det strek på med en gang det skyllet gjennom. Og så er de andre negative. Er samme sensitivitet på som resten. Føler jeg kun kan se hvor det kunne vært noe, på de andre.

Det er normal sin, ja
Jeg håper at MS ikke tuller nå, men det ser ut som en rosa strek. :happy:

Normal, etter min erfaring, er veldig treg.

Fortsettelsen…

Nye tester! Har så mange, så er helt ok å bruke litt.
Strimmeltestene er negative. Kan skiiimte noe om jeg legger godviljen til. Men det gjør jeg ikke :hilarious: Make Sure stavene er begge noe på. Men er de dårlige tester? Har aldri prøvd de før: Veldig rart hvis de stemmer og samtidig er det ikke noe på babyplan.

Vis vedlegget 464235Vis vedlegget 464236
Jaa wee endelig i gang! :joyful: Veldig tydelig på make sure da, wow :nailbiting: Jeg har veldig god erfaring med make sure strimler (kun de jeg bruker nå), men har ikke prøvd staver. Men har aldri fått sånne streker med strimlene uten at det er graviditet! Så spennende altså, jeg har trua! Og så gøy at det dukket opp så tidlig! Det gjør videre testing nervepirrende allerede fra start :nailbiting: Jeg starter testing i kveld! Da jeg så at du hadde skrevet 7 dpo måtte jeg begynne å telle dager, jeg trodde jeg var 8 dpo i dag haha :wacky:

Jeg håper at MS ikke tuller nå, men det ser ut som en rosa strek. :happy:

Normal, etter min erfaring, er veldig treg.
Begge Make Sure ble rosa. Normal sin vet jeg er treg. Men klarer ikke stole på de med strek fordi at BP ikke fikk strek :hilarious:

Jaa wee endelig i gang! :joyful: Veldig tydelig på make sure da, wow :nailbiting: Jeg har veldig god erfaring med make sure strimler (kun de jeg bruker nå), men har ikke prøvd staver. Men har aldri fått sånne streker med strimlene uten at det er graviditet! Så spennende altså, jeg har trua! Og så gøy at det dukket opp så tidlig! Det gjør videre testing nervepirrende allerede fra start :nailbiting: Jeg starter testing i kveld! Da jeg så at du hadde skrevet 7 dpo måtte jeg begynne å telle dager, jeg trodde jeg var 8 dpo i dag haha :wacky:
Hehe, ja nå må du bare følge etter! Spent på dine tester ikveld. Jeg blir vekke hele kvelden, men skal skynde meg å sjekke sent før sengen:hello2

Skriver ned symptomene for dagen:

- Stølhet i magen nederst
- Litt stikk og drag
- Glad!

Får se om jeg rekker å få tatt test før jeg fyker ut døren etterpå. Det er jo strengt tatt helt unødvendig :hilarious: Ser nok ikke noe forskjell på BP før imorgen om det skulle være noe i gjære.

Synes jeg kunne skimte noe på BP og, altså? Håper for deg!!

Ingen endring, overraskende :hilarious: :joyful:
Da blir det ny mulighet imorgen!
IMG_9308.jpeg

Gleder meg til testene imorgen :smiley-bounce012

Ny test ikveld som også er negativ. Føler ikke så mye i livmor idag som igår. Litt stikk og strekk innimellom. Ellers er formen fin. Har mye energi og ingen humørsvingninger. Dødsirriterende med to(!!) tester igår som var positive. De kommer jeg ikke til å prøve igjen. Hva er vitsen med en test om den ikke kan stoles på i det hele tatt?

Ellers er helgen fin! Nå er minsten lagt, kjøkkenet er ryddet, godteri og film på menyen straks :love7

Ny test ikveld som også er negativ. Føler ikke så mye i livmor idag som igår. Litt stikk og strekk innimellom. Ellers er formen fin. Har mye energi og ingen humørsvingninger. Dødsirriterende med to(!!) tester igår som var positive. De kommer jeg ikke til å prøve igjen. Hva er vitsen med en test om den ikke kan stoles på i det hele tatt?

Ellers er helgen fin! Nå er minsten lagt, kjøkkenet er ryddet, godteri og film på menyen straks :love7
Æsj dustetester altså.. men enda tidlig!

Back
Topp