Siste leieboer

Ja det er ikke helt sammenlignbart men med litt egen vurdering er det greit å sammenligne litt, iallefall trender og tendenser :happy: Ja ble overrasket når tempen gikk opp idag :wideyed: er på 11dpo og blendahvite tester, ikke antydning til skygge engang. Men mest sannsynlig vil tempen synke nå i de to neste dagene og TR komme lør/søndag, eller så er den en biiiiitteliten sjanse for at tempen holder seg og…. (tørr ikke å fullføre setningen :bag:)
Håper veldig for deg! Hadde jo vært så fint om det dukket opp 2 streker på neste test :Heartred

Fremdeles 6 dpo:

Mye murringer og stølhet i hele dag. Kjenner det også godt i korsryggen, sånn mensenvondt. Fremdeles ømme pupper!
Det gledes voldsomt til testing imorgen. Og til tempen :happy:
Vi gleder oss også! Har du planlagt å teste morgen eller kveld eller begge deler? :happy093

Det var for å gi deg en pling om fredags-teste-date :hello2 :joyful:

Det er jo et lovende tegn for deg, da! Hvis du vanligvis kjenner ømme pupper etter EL! Åå, det er spennende:hello2
Ja, er det ikke litt morro å tolke?:hilarious:
Ah det burde jeg jo skjønt! Teste-daten er notert, har til og med informert mannen om at jeg har date :hilarious:

Ja det er lovende tegn for meg, men trooor muligens det skjedde samme med letrozol sist jeg brukte det også (at ømme pupper kom senere enn vanlig), så kanskje det er årsaken. Men satser på det også er en spire og ikke bare letrozolen som er årsaken :joyful: letrozolen ga jo spire etter tredje runde sist, så det gir ekstra forhåpninger :Heartpink

Symptomene dine blir bare mer og mer lovende! :dance008

Ah det burde jeg jo skjønt! Teste-daten er notert, har til og med informert mannen om at jeg har date :hilarious:

Ja det er lovende tegn for meg, men trooor muligens det skjedde samme med letrozol sist jeg brukte det også (at ømme pupper kom senere enn vanlig), så kanskje det er årsaken. Men satser på det også er en spire og ikke bare letrozolen som er årsaken :joyful: letrozolen ga jo spire etter tredje runde sist, så det gir ekstra forhåpninger :Heartpink

Symptomene dine blir bare mer og mer lovende! :dance008
Hehe, så koselig! Gleder meg :love7
Ja, da ville jeg også hatt håp! Dette skal bli bra!

Gledes til testing i morgen - selv om det er tidlig tidlig :p håper på skimtestreker!

7 dpo:

Første tester tatt:
IMG_9268.jpeg
Negative, men dagen er fremdeles ung :joyful:

Veldig mye stølhet igår kveld da jeg la meg, og fikk noen stikk midt i magen nederst i noen minutter også. Drømte så klart om positiv test og medfølgende glede. Hodet er virkelig klar for graviditet:joyful:
Jeg våknet i ett-tiden i natt og måtte tisse. Og så klarte jeg å reise meg fra sengen og løfte minsten oppi til oss i firetiden, så da tempen ble tatt litt etterpå, ble den jo ikke ordentlig sikkert.
IMG_9271.jpeg

Yay for testing!
Er jo supertidlig, nesten ingen får positiv såå tidlig uansett :smiley-ashamed004 men godt å være i gang 8) om noen dager, da er det strek!

Da var vi igang!! :smiley-bounce022:happy093.

Egentlig du som er igang men jeg sier vi for det blir gøy og spennende å følge med på testingen din :love017 Håper håper det blir streker om litt :smiley-angelic001:Heartpink

Weee, da er vi igang med testing da:smiley-bounce012:gen014:cool05

Dagen er absolutt fremdeles ung. Hva gjelder tempen så kan den nok ha blitt påvirket av oppvåkning/bevegelse. Det kan være lurt å teste når man har den første oppvåkningen, og sammenligne med senere temperatur. Våknet selv kl. 04: ett eller annet i natt.

Dagen er absolutt fremdeles ung. Hva gjelder tempen så kan den nok ha blitt påvirket av oppvåkning/bevegelse. Det kan være lurt å teste når man har den første oppvåkningen, og sammenligne med senere temperatur. Våknet selv kl. 04: ett eller annet i natt.
Ja, tenkte ikke på å ta den engang. Trodde nok klokken var tidligere på natt.

Fortsettelsen…

Nye tester! Har så mange, så er helt ok å bruke litt.
Strimmeltestene er negative. Kan skiiimte noe om jeg legger godviljen til. Men det gjør jeg ikke :hilarious: Make Sure stavene er begge noe på. Men er de dårlige tester? Har aldri prøvd de før: Veldig rart hvis de stemmer og samtidig er det ikke noe på babyplan.

IMG_9293.jpegIMG_9297.jpeg

Fortsettelsen…

Strimmeltestene er negative. Kan skiiimte noe om jeg legger godviljen til. Men det gjør jeg ikke :hilarious: Make Sure stavene er begge noe på. Men er de dårlige tester? Har aldri prøvd de før: Veldig rart hvis de stemmer og samtidig er det ikke noe på babyplan.

Vis vedlegget 464235Vis vedlegget 464236
Oi, se der ja. Ser tydelig på MS. Er de egentlig så dårlig, da? Jeg har nå aldri opplevd noe negativt med MS for å være ærlig. Det ser ut som rosa strek.

Den grønne, er det normal, vanlig?

Synes jeg ser noe på alle jeg:nailbiting::smiley-bounce012

Fortsettelsen…

Vis vedlegget 464235Vis vedlegget 464236
Syntes også jeg ser noe på alle! Veldig spennende :D

Back
Topp