Krysser altSatser på det var gullegget som slapp, da!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser altSatser på det var gullegget som slapp, da!![]()

Enig, jeg liker også disse dagene der jobben er gjort og man har håpet om at det kan ha gåttJa, det var jo en super måte å få vite skikkelig hva som foregikk i kroppen. De smertene jeg hadde da egget slapp var faktisk helt syke! Ikveld er det mye murringer, og nesten sånn vibrering. Hadde noen skikkelige stikk i noen sekunder her isted. Får ikke akkurat mindre forhåpninger liksomHadde vært helt fantastisk om det er graviditet på gang!
Liker at man har så mye optimisme og håp i disse dagene. Blir jo skikkelig glad av det, i det minste![]()
Det eneste jeg ikke liker er at disse dagene ofte går aalt for sakte da 
De er litt seige disse dagene.. Håper vi straks inntar helgenEnig, jeg liker også disse dagene der jobben er gjort og man har håpet om at det kan ha gåttDet eneste jeg ikke liker er at disse dagene ofte går aalt for sakte da
![]()
Idag har jeg en stølhet i magen, som etter trening. Har også ømhet i puppene. Noe jeg ikke pleier å ha før mensen. Det var mitt standard tegn før mens i alle år. Men det gav seg etter jeg fikk førstemann.
Neida! Skal vente til freddan!Du har ikke begynt allerede?
Så spennende og lovende symptomer du har!![]()
Må nå klare noe før galskapen setter inn
Har du kjent på noen symptomer?Det blir det. Håper sånn det dukker opp to strekerBlir spennende å se når du begynner å teste!![]()

Det blir det. Håper sånn det dukker opp to streker![]()

Noterer kokvarme og vonde pupper nå ikveld. Hormonene er hvertfall i gang, for har kjent meg meget emosjonell idag.
Har alltid hatt mega ømme gravid-pupper i førsten, også før positiv test

Ooiii, spennende!Noterer kokvarme og vonde pupper nå ikveld. Hormonene er hvertfall i gang, for har kjent meg meget emosjonell idag.
Håper jeg også!! Jeg har jo aldri ømme pupper før mens, derfor jeg synes det er litt rart. Sist jeg kjente det slik var forrige graviditet for snart 3 år sidenWeee, håper det er spire på gang![]()
Har alltid hatt mega ømme gravid-pupper i førsten, også før positiv test
![]()
Veldig! Men det var grusomt tidlig for hcg??Ooiii, spennende!
Håper jeg også!! Jeg har jo aldri ømme pupper før mens, derfor jeg synes det er litt rart. Sist jeg kjente det slik var forrige graviditet for snart 3 år sidenMen det var jo litt tidlig for hcg å dukke opp..
Lover veldig godt for spire i magen detta her

Veldig! Men det var grusomt tidlig for hcg??
kan vel feste seg så tidlig, men sjeldent før 6-7 dpo.Ooh, ekstra spennende nå!Neida, har kjent det fra 4/5dpo og jeg har ikke ømme pupper heller i lutealfasen, så derfor jeg kjenner det så godt når jeg først er preggu![]()
Lover veldig godt for spire i magen detta her
![]()
Snaaart testetid! Lov å håpe
Lover veldig godt dettaOoh, ekstra spennende nå!Snaaart testetid! Lov å håpe
![]()

Det kan jo være. Vi får se på fredag!!Mulig egget slapp på natten eller noe, sånn at du er nærmere 6 dpo enn 5?![]()
kan vel feste seg så tidlig, men sjeldent før 6-7 dpo.