Siste leieboer

Ja, det var jo en super måte å få vite skikkelig hva som foregikk i kroppen. De smertene jeg hadde da egget slapp var faktisk helt syke! Ikveld er det mye murringer, og nesten sånn vibrering. Hadde noen skikkelige stikk i noen sekunder her isted. Får ikke akkurat mindre forhåpninger liksom :joyful: Hadde vært helt fantastisk om det er graviditet på gang!
Liker at man har så mye optimisme og håp i disse dagene. Blir jo skikkelig glad av det, i det minste:happy:
Enig, jeg liker også disse dagene der jobben er gjort og man har håpet om at det kan ha gått :Heartpink Det eneste jeg ikke liker er at disse dagene ofte går aalt for sakte da :arghh::p

5 dpo:

Nå føler jeg at jeg har ventet grusomt lenge på å komme meg til testing denne gang! Tenker nok at første test ryker til på fredag :hello2 Idag har jeg en stølhet i magen, som etter trening. Har også ømhet i puppene. Noe jeg ikke pleier å ha før mensen. Det var mitt standard tegn før mens i alle år. Men det gav seg etter jeg fikk førstemann.

Symptomer:
- Stølhet mage
- Ømme pupper
-Svake menssmerter

Du har ikke begynt allerede? :hilarious:
Så spennende og lovende symptomer du har! :D
Neida! Skal vente til freddan! :happy: Må nå klare noe før galskapen setter inn:hilarious:

Jada, er litt spennende symptomer, hvertfall ømme pupper siden jeg omtrent ikke har hatt det på et par år. Men har jo erfart at symptomer oftest ikke betyr noe spesielt:joyful: Har du kjent på noen symptomer?

Blir spennende å se når du begynner å teste! :)

Noterer kokvarme og vonde pupper nå ikveld. Hormonene er hvertfall i gang, for har kjent meg meget emosjonell idag.

Weee, håper det er spire på gang :love7 :smiley-angelic001 Har alltid hatt mega ømme gravid-pupper i førsten, også før positiv test:nailbiting::smiley-bounce012

Weee, håper det er spire på gang :love7 :smiley-angelic001 Har alltid hatt mega ømme gravid-pupper i førsten, også før positiv test:nailbiting::smiley-bounce012
Håper jeg også!! Jeg har jo aldri ømme pupper før mens, derfor jeg synes det er litt rart. Sist jeg kjente det slik var forrige graviditet for snart 3 år siden:rolleyes: Men det var jo litt tidlig for hcg å dukke opp..

Håper jeg også!! Jeg har jo aldri ømme pupper før mens, derfor jeg synes det er litt rart. Sist jeg kjente det slik var forrige graviditet for snart 3 år siden:rolleyes: Men det var jo litt tidlig for hcg å dukke opp..

Neida, har kjent det fra 4/5dpo og jeg har ikke ømme pupper heller i lutealfasen, så derfor jeg kjenner det så godt når jeg først er preggy :love7 :smiley-bounce012 Lover veldig godt for spire i magen detta her:smiley-angelic001:nailbiting::love017

Veldig! Men det var grusomt tidlig for hcg??

Mulig egget slapp på natten eller noe, sånn at du er nærmere 6 dpo enn 5? :bag: :hilarious: kan vel feste seg så tidlig, men sjeldent før 6-7 dpo.

Back
Topp