Hadde satsa på det, ja! Helt klart at noe skjer, og det er jo bra.Håper det! Og at testene blir svakere asap!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde satsa på det, ja! Helt klart at noe skjer, og det er jo bra.Håper det! Og at testene blir svakere asap!!
Det er sant.Hadde satsa på det, ja! Helt klart at noe skjer, og det er jo bra.

Hadde vært veldig fint!Da er EL nok idag![]()
![]()

Har noen veldige smerter i livmoren nå. Kjennes egentlig ut som kraftige menssmerter. Er det kanskje egget som slippes? Hvem vet i denne eventyrlige kroppen![]()

Det ser jo ut til at de går nedover nå og at du hadde toppen i dag morges, med mulig EL ikveld eller imorgen? Bare å humpe ivei videre, tisse på stripsa og måle BBT til samme tid hver morgen fremover så får du bekreftet at egget slappFremdeles murringer. Det stråler nedover lårene. Vondt i korsryggen. Dette var helt sykt! Testene fra igår og idag. Nå MÅ de vel gå nedover??
Vis vedlegget 463628

Det er lov å håpe på det! Hehe, ja skal love at det skal liggesDet ser jo ut til at de går nedover nå og at du hadde toppen i dag morges, med mulig EL ikveld eller imorgen? Bare å humpe ivei videre, tisse på stripsa og måle BBT til samme tid hver morgen fremover så får du bekreftet at egget slapp![]()

Den var 35,6Åssen var tempen idag?![]()
Da er vi på økning iallefall!! Bedre enn st tempen dropper under 35, da hadde vi blitt litt bekymra for deg, hahaDen var 35,6

Haha! Ja, da måtte vel noen blåst liv i megDa er vi på økning iallefall!! Bedre enn st tempen dropper under 35, da hadde vi blitt litt bekymra for deg, haha![]()
Testen har blitt noe svakere også. Skal ta en til litt etterpå, så skal vi se. Ingen murringer idag så langt iallefall
EL ALARMHaha! Ja, da måtte vel noen blåst liv i megTesten har blitt noe svakere også. Skal ta en til litt etterpå, så skal vi se. Ingen murringer idag så langt iallefall
![]()

Enig! Det sies at EL skjer fra 12-24 timer etter LH toppen, så mest sannsynlig igår kveld med smertene dine, eller iløpet av nattenJaaaa!! Den synker!
Jeg må jo egentlig si at eggløsning var igår med så mye vondt og synkende tester fra morgenen av.
Vis vedlegget 463693
Satser på gullegg og supersperm 
Ja, det tenker jeg også! Krysser alt! Hvordan er det med deg? Noen lovende symptomer?Enig! Det sies at EL skjer fra 12-24 timer etter LH toppen, så mest sannsynlig igår kveld med smertene dine, eller iløpet av nattenSatser på gullegg og supersperm
![]()
Ja, det tenker jeg også! Krysser alt! Hvordan er det med deg? Noen lovende symptomer?
Men det er bare å gire ned og hvile, og håpe på at det er en liten Morula inni der som fester seg iløpet av de neste dagene 

Håper håper håperJeg er bare 5 DPO så for tidlig med symptomer annet enn at jeg kjenner at progesteronet gjør meg trøtt og svakMen det er bare å gire ned og hvile, og håpe på at det er en liten Morula inni der som fester seg iløpet av de neste dagene
![]()