Siste leieboer

Da er EL nok idag :smiley-bounce012 :talk017

Har noen veldige smerter i livmoren nå. Kjennes egentlig ut som kraftige menssmerter. Er det kanskje egget som slippes? Hvem vet i denne eventyrlige kroppen :hilarious:

Er nok egget som slipper, ja :love017 :dance008 :hello2

Fremdeles murringer. Det stråler nedover lårene. Vondt i korsryggen. Dette var helt sykt! Testene fra igår og idag. Nå MÅ de vel gå nedover??

IMG_9194.jpeg

Fremdeles murringer. Det stråler nedover lårene. Vondt i korsryggen. Dette var helt sykt! Testene fra igår og idag. Nå MÅ de vel gå nedover??

Vis vedlegget 463628
Det ser jo ut til at de går nedover nå og at du hadde toppen i dag morges, med mulig EL ikveld eller imorgen? Bare å humpe ivei videre, tisse på stripsa og måle BBT til samme tid hver morgen fremover så får du bekreftet at egget slapp:dance011:Heartpink

Det ser jo ut til at de går nedover nå og at du hadde toppen i dag morges, med mulig EL ikveld eller imorgen? Bare å humpe ivei videre, tisse på stripsa og måle BBT til samme tid hver morgen fremover så får du bekreftet at egget slapp:dance011:Heartpink
Det er lov å håpe på det! Hehe, ja skal love at det skal ligges:downtown

Da er vi på økning iallefall!! Bedre enn st tempen dropper under 35, da hadde vi blitt litt bekymra for deg, haha :dead:
Haha! Ja, da måtte vel noen blåst liv i meg :joyful: Testen har blitt noe svakere også. Skal ta en til litt etterpå, så skal vi se. Ingen murringer idag så langt iallefall:hello2

Ja, det tenker jeg også! Krysser alt! Hvordan er det med deg? Noen lovende symptomer?

Jeg er bare 5 DPO så for tidlig med symptomer annet enn at jeg kjenner at progesteronet gjør meg trøtt og svak :dead: Men det er bare å gire ned og hvile, og håpe på at det er en liten Morula inni der som fester seg iløpet av de neste dagene :hello2:Heartpink

Back
Topp